Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä vihaan mun lapsia

Vierailija
20.06.2016 |

Narisee, kitisee, valittaa, riehuu, hillu, ei kuuntele eikä noteeraa mua millään tavalla. Ne ei halua mitään, mut sit kuitenkin haluaa kaiken . Ei tottele. Ei syö. Kaikki on koko ajan perseestä. Ne kusee joka yö sänkyihinsä. En jaksa enää olla iloinen, oon vittuuntunut jo kun herään kun se narina alkaa et "anna mehua" pliis sanokaa et on muitakin.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sinuakin on vihattu lapsena, kun tuollaiseksi kasvoit.

Vierailija
2/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo :( Minkä ikäisiä lapsia? Mun lapset 5 ja 2, osaavat kyllä totella ja käyttäytyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan ihmisiä jotka vihaa lapsiaan. Viha johtuu vain sinusta. Lapset vaistoaa sen ja ovat onnettomia

Vierailija
4/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ja 4. En kaivannut vittuilua vaan nyt oli pakko päästä purkamaan

Vierailija
5/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusee joka yö sänkyihinsä?

Vierailija
6/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan kaipaa lapsetkaan vittuilua. Kamalan kuuloista.

Vierailija
7/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin joskus, varsinkin silloin kun oon itse uupunut siihen kaikkeen. Tsemppii sinne.

Vierailija
8/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hankala ikä molemmilla koska testaavat sua ja sun rajoja. Koita olla suuttunutta heille, yksi kielto ja sen jälkeen minuutti jäähyä.

Narinaa ja vikinää ei tarvitse kuunnella, siinä menee hermot äidillä.

Jos joka yö laskee alleen, tarkoittaa että sä heräät siis edelleen joka yö vaihtamaan lakanoita. Oot varmaan uupunut. Onko sulla apua? Toista vanhempaa? Pyydä palveluseteli kunnalta niin saat lastenhoitoapua ja pääset lepäämään välillä.

Vierailija
9/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa pitää katsoa peiliin.

Vierailija
10/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 5 ja 4 vuotias kusee sänkyihinsä joka yö,jotain on kyllä oikeesti pielessä...

Ja jos sua noin hirveesti vituttaa, on myös jotain pielessä, sun pään sisällä. Ymmärrän jos joskus väsyneenä keljuttaa, mut ei normaali äiti lapsiaan vihaa.

Vierailija
11/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha olo tarttuu. Sinulla olisi luultavasti kehno olo ilman lapsiakin, tuskin niiden syy. Ja nyt tuo tunnelma kotona tarttuu lapsiin. Kannattaa lähteä itsestä ja omasta asenteesta. Aika monesti lapset saa pienillä jutuilla paremmalle tuulelle, paljon helpommin kuin aikuiset. Oleko kokeillut halausta kun lasi tulee kitisemään jotain? Meillä ainakin auttoi, lapsi kun oli eniten sitä äidin huomiota vailla.

Vierailija
12/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa 10 vuotta. Sit eivät varmaan kuse sänkyihinsä mut toivottavasti koettelevat sua oikeesti kunnolla.

En mä itekään mikään vuoden äiti ole mutta ap sä kuulostat hirviöltä. Toivottavasti tajuat hakea apua itsellesi ja lapsillesi.

Vierailija
13/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset lapset tarvitsevat ammattiapua jos kastelevat vuoteen joka yö! Oletko käyttänyt heitä tutkimuksissa?

Vierailija
14/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupuneena mua ketuttaa. Ihan normaalia. Onko sulla mies tai joku muu auttamassa?

Vierailija
15/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä apkin tarvitsee ammattiapua.

Vierailija
16/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis yökastelulle en voi mitään, hoidossa ollaan sen asian kanssa. Olen uupunut ja masentunut. Tiedän myös että tää tarttuu. Mitenkä siitä eroon pääsisi. Edelleenkään en noteeraa noita hirviö kommentteja sun muita, ne ei mua satuta koska tiedän että oon paras muksuille. En ole kone, olen ihminen joka uupuu niinkuin kuka tahansa muu kun tulee lastillinen paskaa joka päivä niskaan. Ja palatakseni, kyllä on normaalia yökastelu tässä iässä, itse oli 7 kun se loppui.

Vierailija
17/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on jälleen kerran täynnä hirrrrveeeen hyviä äitejä joilla on tuomitsemisoikeus muita äitejä kohtaan. Ap:n teksti oli ihan selvästi väsyneen äidin purkaus ja jengi nyt vaan haluaa lukea sen kirjaimellisesti jotta pääsee näykkimään ja tuntemaan ylemmyyttä.

Ap:lle jaksamista!

Vierailija
18/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotapa 10 vuotta. Sit eivät varmaan kuse sänkyihinsä mut toivottavasti koettelevat sua oikeesti kunnolla.

En mä itekään mikään vuoden äiti ole mutta ap sä kuulostat hirviöltä. Toivottavasti tajuat hakea apua itsellesi ja lapsillesi.

Musta nää kommentit täällä kuulostaa hirviöiden kommenteilta. Semmoisten joilla ei ole pätkääkään empatiakykyä.

Vierailija
19/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko vain väsynyt vai tajuatko, että lapsia pitää kasvattaa ja huoltaa, muuten ne rehottavat kuin rikkaruohot. Kaunis ruusutarha ei synny ilman vaivannäköä. Ei ole kenenkään etu, jos annat lasten kasvaa pellossa ja väsyt heihin itsekin. Lapsi ei ole joku tietynlainen henkilö, hänen kehitykseensä ja ominaisuuksinsa voi vaikuttaa ja vastuullinen vanhempi tekee niin.

Vierailija
20/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä paskaa niskaan?