Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15v avautuu, olen niin surullinen!

Vierailija
19.06.2016 |

Olen siis 15v tyttö.

Olen ollut ihastunut samanikäiseen kaveripoikaani jo yli 3 vuotta. Meillä on tosi läheiset välit, ja jotenkin kuvittelin, että hän tykkää minusta takaisin.

No, sitten minä idiootti menin kysymään siltä, että tykkääkö hän musta. Kaveripoikani alkoi NAURAA!! Hän luuli sitä VITSIKSI. Loukkaannuin ihan sairaasti, ja esitin itsekin, että kyseessä oli vain läppä.

Poika kuitenkin kertoi, että hän tykkää eräästä toisesta tytöstä. On tykännyt jo kuulemma vuoden!! Tämä tyttö on siis tosi suosittu ja kaunis... Siis niin kaunis, etten itse voisi koskaan kilpailla häntä vastaan (hän on pieni ja siro, kasvonpiirteet ihan uskomattoman upeat, luonnostaan tummat ripset ja kulmat, paksut huulet ja sydämenmalliset kasvot jne, itselläni on paljon finnejä, olen yli 175 cm ja LIEVÄSTI ylipainoinen).

Tuolla tytöllä on kuitenkin ihan paska luonne. Hän on juonitteleva narsisti mutta kukaan ei näe hänen lävitseen. Suoraan sanoen vituttaa... Oliko kaverini PAKKO ihastua JUURI HÄNEEN?!

Tytöllä tosin on jo poikaystävä (joka on tosi komea ja kaiken lisäksi vielä mukava, hauska ja tosi ystävällinen, ei näe tytön lävitse)... Joten tuskinpa kaveripoikani päätyy hänen kanssaan yhteen. Ja vaikka tyttö eroaisikin poikaystävästään, hänellä on varmaan miljardi muuta ihailijaa..

Yritin sanoa kaverilleni, että tuo tyttö on manipuloiva kusipää jne. Kaveripoika kuitenkin SUUTTUI, sanoi että olen kade, ja nyt ei ole vastannut viesteihini enää😭😭

Vituttaa. Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (20)

1/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Move on...

Kaverisi polttaa itsensä ja oppii. Sinä voit oppia jo tästä tilanteesta että se ei muutu. Siirry eteenpäin.

Vierailija
2/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kutsu tyttöä kylään kuuntelemaan musiikkia silmät kiinni lattialla maaten.

:X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö tekisin sun tilanteessas? Menisin takas demiin ja pysysin siellä.

Vierailija
4/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loin tilin.

1, on hankala päästä yli kun ihastusta jo 3v ja luulin että jätkä tykkää takaisin.

2, lol. Hauskaa. En ole psyko kuten se seinäjokityttö.

3, Demi on kuollut.

T. Ap

5/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dat15yearold kirjoitti:

Loin tilin.

1, on hankala päästä yli kun ihastusta jo 3v ja luulin että jätkä tykkää takaisin.

3, Demi on kuollut.

T. Ap

Kyl sä pääset hänestä yli. Löydät uusia kivoja poikia aika varmasti. Jos sun ihastus päätyykin yhteen sen tytön kanssa, en usko että hän olisi onnellinen. Kyl löydät sen oikean (:

6/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattas keskittyä nyt muihin kivoihin kavereihin ja harrastuksiin. Tämä poika vastailee viesteihin sitten, kun on valmis siihen.

Vierailija
7/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjäääää kirjoitti:

Dat15yearold kirjoitti:

Loin tilin.

3, Demi on kuollut.

T. Ap

Kyl sä pääset hänestä yli. Löydät uusia kivoja poikia aika varmasti. Jos sun ihastus päätyykin yhteen sen tytön kanssa, en usko että hän olisi onnellinen. Kyl löydät sen oikean (:

Kiitos vastauksestasi❤

Toivon itsekin että pääsisin yli. Mutta kaveripoikani on (tai oli, emme sopineet vielä) todella mukava ja hyväsydämminen ihminen ja kaiken lisäksi vielä hyvin komeakin. Joten se on vaikeaa :(

Ja toivon itseni lisäksi myös pojan takia, ettei hän ala seurustelemaan tuon tytön kanssa... Kaikki tytön exät ovat alkaneet inhoamaan tätä, yksi jopa yritti itsaria seurustelun jälkeen. Olen jutellut joidenkin hänen exien kanssa, siksi tiedän. Ja tiedän myös, että tyttö on hyvin manipuloiva, ja lisäkseni tuon asian tietävät vain hänen exät.

Muille tyttö on jokin täydellisyyden ruumiillistuma. Emme ole samassa koulussa, mutta olen kuullut myös että kiusaa siellä salakavalasti tiettyjä oppilaita.

Vierailija
8/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä515 kirjoitti:

Sun kannattas keskittyä nyt muihin kivoihin kavereihin ja harrastuksiin. Tämä poika vastailee viesteihin sitten, kun on valmis siihen.

Ongelma on siinä, ettei minulla ole kauheasti muita kavereita. Paras kaverinikin muutti pois viime talvena😭

Ja harrastuksia ei ole muuta kuin lukeminen, jota ei edes huvita enää tehdä kun joka kirjassa on joku traaginen rakkaustarina...

9/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaikuttaa todella paljon mielikuviin, jos kyseinen tyttö on kaunis ja herttaisen oloinen niin hänestä ei haluta uskoa pahaa, varsinkaan he jotka ovat tyttöön ihastuneita. Kannattaisi unohtaa tuo kaveripoika tai ainakin kuvitelmat seurustelusta hänen kanssaan jos hän ei kerran ole kiinnostunut sinusta. Tiedän että sinusta tuntuu pahalta mutta selviät asian yli. Voin samaistua tilanteeseesi ja itse en ole tehnyt aloitteita poikia kohtaan koska en ole halunnut saada pakkeja koska olen halunnut suojella itseäni tällä tavalla. Olen ajatellut että jos mies tekee aloitteen ainakin tiedän että hän on kiinnostunut minusta eikä ole tullut vaikeita tilanteita koska on vaikeaa kohdata toinen pakkien jälkeen.

Vierailija
10/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, eläs ny lannistu. Mun mielestä toi sun kaveris teki tosi törkeästi, kun meni nauramaan sulle. Mä en ikinä uskaltais myöntää tuolla tavalla ja varmasti sullakin oli kovat paineet tunnustaa, ja sit toi jätkä reagoi tuolla tavalla. Elä haaskaa aikaa tollasee. Oot nii nuoriki vielä ja meri on täynnä kaloja, joista on vara valita :)

Vierailija
11/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Ulkonäkö vaikuttaa todella paljon mielikuviin, jos kyseinen tyttö on kaunis ja herttaisen oloinen niin hänestä ei haluta uskoa pahaa, varsinkaan he jotka ovat tyttöön ihastuneita. Kannattaisi unohtaa tuo kaveripoika tai ainakin kuvitelmat seurustelusta hänen kanssaan jos hän ei kerran ole kiinnostunut sinusta. Tiedän että sinusta tuntuu pahalta mutta selviät asian yli. Voin samaistua tilanteeseesi ja itse en ole tehnyt aloitteita poikia kohtaan koska en ole halunnut saada pakkeja koska olen halunnut suojella itseäni tällä tavalla. Olen ajatellut että jos mies tekee aloitteen ainakin tiedän että hän on kiinnostunut minusta eikä ole tullut vaikeita tilanteita koska on vaikeaa kohdata toinen pakkien jälkeen.

No tuo tyttö on nimenomaan tosi kaunis ja antaa sellaisen "ei tekisi pahaa kärpäsellekään" -vaikutelman. Jos hän ei olisi niin kaunis, niin olen 101% varma, ettei KUKAAN haluaisi viettää hänen kanssaan aikaa (VARSINKIN, jos muut puhuisivat noiden exien tai koulukiusattujen kanssa).

Haluaisin vain, että muutkin tietäisivät "totuuden" hänestä. Tiedän jo nyt, että tyttö tulee särkemään tuon nykyisen, niin ihanan ja kiltin, poikaystävänsä sydämmen...

Vierailija
12/20 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Hei, eläs ny lannistu. Mun mielestä toi sun kaveris teki tosi törkeästi, kun meni nauramaan sulle. Mä en ikinä uskaltais myöntää tuolla tavalla ja varmasti sullakin oli kovat paineet tunnustaa, ja sit toi jätkä reagoi tuolla tavalla. Elä haaskaa aikaa tollasee. Oot nii nuoriki vielä ja meri on täynnä kaloja, joista on vara valita :)

No joo, minulla oli todellakin ihan jäätävät paineet sanoa noin. Ja hän nauroi, koska luuli oikeasti että heitän läppää, ei hän "yrittänyt" olla ilkeä.

Ja toivon niin paljon että pääsen yli kaveristani, ja että kaverini pääsee yli tuosta toisesta tytöstä...

Vierailija
13/20 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosissaako kuvittelit että joku poika kiinnostuisi finninaamaisesta ja ylipainoisesta tytöstä. :D Ymmärrän kyllä miksi se poika alkoi nauraa. Onhan se hauska läppä. Mutta joo se sinun kaveripoika on oikeassa sinä olet vain kateellinen sille tytölle kun hän on kaunis ja sinä et.

Vierailija
14/20 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo poika ei ole vielä kypsä oikeaan seurusteluun, siksi ihastuu saavuttamattomaan kohteeseen vrt. Bändi-idolit tms.

Vierailija
15/20 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 voisi mennä takaisin ylilaudalle.Aikuisena joskus ihmettelee, kuinka upean miehen moni todella kamala ämmä on onnistunut saamaan.

Harmi, kun sinulle ei riittänyt kaveruus. Pojalle tykkääminen on jotain aivan muuta kuin sinulle. Tai ei ehkä sittenkään, kun kumpikin teistä on ihastunut yhtä saavuttamattomaan kohteeseen.

Mitäkö teet? Ala pikkuhiljaa aikuistua. Muista se, että älä koskaan puhu pahaa kenellekään sellaisesta ihmisestä, josta tämä toinen pitää. Tulos ei ole se, että toisen "silmät avautuvat" vaan hän pahoittaa mielensä ja suuttuu sinulle. Mutta sen taidatkin jo tietää.

Vierailija
16/20 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Ja 13, kiitos tosi paljon, kun heti aamusta sait minut surulliselle tuulelle. Mutta se taisi olla sinun tarkoituksesi.

Vierailija
17/20 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 voisi mennä takaisin ylilaudalle.Aikuisena joskus ihmettelee, kuinka upean miehen moni todella kamala ämmä on onnistunut saamaan.

Harmi, kun sinulle ei riittänyt kaveruus. Pojalle tykkääminen on jotain aivan muuta kuin sinulle. Tai ei ehkä sittenkään, kun kumpikin teistä on ihastunut yhtä saavuttamattomaan kohteeseen.

Mitäkö teet? Ala pikkuhiljaa aikuistua. Muista se, että älä koskaan puhu pahaa kenellekään sellaisesta ihmisestä, josta tämä toinen pitää. Tulos ei ole se, että toisen "silmät avautuvat" vaan hän pahoittaa mielensä ja suuttuu sinulle. Mutta sen taidatkin jo tietää.

No joo, tiedän :/ Toivottavasti kaverini kuitenkin jossain vaiheessa tajuaa, millainen tyttö oikeasti on.

Vierailija
18/20 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli todella vaikea päästä yli tuollaisesta ensimmäisestä nuoruuden ihastuksesta. Olimme molemmat ujoja emmekä saaneet mitään aikaiseksi, paitsi yhden bileen jälkeen käveltiin käsikkäin. Mutta seuraavana päivänä koulussa oli ihan kuin edellistä iltaa ei olisi tapahtunut.

Seurustelin myöhemmin toisten poikien kanssa ja menin naimisiinkin. Ja vaikka olin naimisissakin, tuo nuoruuden ihastus tuli aina välillä haikeana ja surullisena mieleen. Ja jossain vaiheessa juteltiinkin, että oli se molemminpuolista se ihastus, mutta oltiin vaan liian ujoja. Meni siis tosi monta vuotta ennen kuin minulle selvisi, että kyllä se poikakin tykkäsi minusta, se kai vaikutti siihen, että oli niin vaikea päästä yli. Ja hän oli yksi parhaita ystäviäni, nähtiin ihan jatkuvasti.

Sanoisinko että kymmenen vuotta meni ennen kuin pääsin kokonaan yli niin että asia ei enää itkettänyt. Kenenkään muun perään en ole haikaillut samalla tavalla, ehkä juuri siksi että kaikkien muiden kanssa tuli sitten seurusteltua ja erottua. 

En osaa valitettavasti sanoa mitään lohduttavaa, koska muistan miten vaikeaa se oli, kun oli niin ihastunut omaan ystäväänsä ja elätteli toiveita jostain enemmästä. Sinulla ap on nyt sikäli selvempi tilanne, että tiedät ettei poika ole kiinnostunut. Minulla meni monta vuotta toivoessa ja haikaillessa, koko lukio ja monta vuotta siitä eteenpäinkin. Toivottavasti pääset hänestä yli nopeammin.

Vierailija
19/20 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun oli todella vaikea päästä yli tuollaisesta ensimmäisestä nuoruuden ihastuksesta. Olimme molemmat ujoja emmekä saaneet mitään aikaiseksi, paitsi yhden bileen jälkeen käveltiin käsikkäin. Mutta seuraavana päivänä koulussa oli ihan kuin edellistä iltaa ei olisi tapahtunut.

Seurustelin myöhemmin toisten poikien kanssa ja menin naimisiinkin. Ja vaikka olin naimisissakin, tuo nuoruuden ihastus tuli aina välillä haikeana ja surullisena mieleen. Ja jossain vaiheessa juteltiinkin, että oli se molemminpuolista se ihastus, mutta oltiin vaan liian ujoja. Meni siis tosi monta vuotta ennen kuin minulle selvisi, että kyllä se poikakin tykkäsi minusta, se kai vaikutti siihen, että oli niin vaikea päästä yli. Ja hän oli yksi parhaita ystäviäni, nähtiin ihan jatkuvasti.

Sanoisinko että kymmenen vuotta meni ennen kuin pääsin kokonaan yli niin että asia ei enää itkettänyt. Kenenkään muun perään en ole haikaillut samalla tavalla, ehkä juuri siksi että kaikkien muiden kanssa tuli sitten seurusteltua ja erottua. 

En osaa valitettavasti sanoa mitään lohduttavaa, koska muistan miten vaikeaa se oli, kun oli niin ihastunut omaan ystäväänsä ja elätteli toiveita jostain enemmästä. Sinulla ap on nyt sikäli selvempi tilanne, että tiedät ettei poika ole kiinnostunut. Minulla meni monta vuotta toivoessa ja haikaillessa, koko lukio ja monta vuotta siitä eteenpäinkin. Toivottavasti pääset hänestä yli nopeammin.

Toivon itsekin että pääsen kaveristani äkkiä yli... Minusta on ihan järkyttävää ajatella, että silloin kun olen jo naimisissakin, haikailisin vieläkin kaverini perään😭

Vaikka olen ihan todella murtunut ja surullinen itseni takia, niin kuitenkin surettaa myös kaveripoikani. Ihan vaan sen takia, että hän ON komea ja hauska jne., ja jos tyttö päätyisi hänen kanssaan yhteen niin eron jälkeen myös kaverillani olisi "hyväksikäytetty olo".

Vierailija
20/20 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Muuten, pitäisi varmaan lisätä yksi juttu. Joku/jotkut täällä ilmeisesti kuvittelee, että olen jo 200 kg läski jolla on naama täynnä punaisia näppylöitä jne.

Mutta olen siis vaan LIEVÄSTI ylipainoinen, EN EDES LIHAVA. Ja aknea on jonkin verran, mutta saan suurimman osan (en ihan kaikkea) korjattua meikillä.

Muuten olen ihan ok näköinen.