Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pitävät niin harvoista ja vain tietyn tyyppisistä miehistä?

Vierailija
19.06.2016 |

Kun vertaa miehiin.
Miehistä löytyy faneja käytännössä ihan kaikenlaisille naisille.

Kommentit (208)

Vierailija
181/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinulle riittävän vaatimatonta elämää, kun pidät mummonmökkiä ja kanojen kasvatusta ja kasvimaan viljelyä liian materiaalisena ja ahneena elämäntapana?

Se on hyvä alku, että naista kiinnostaa miehessä oikeasti luonne ja persoona ilman rahaan ja materiaaliin liittyviä vaatimuksia. Tuossakaan tapauksessa näin ei ollut.

Eli mitä rahaan ja materiaan liittyviä vaatimuksia esitin? Kerrotko?

Olihan siellä ne mummonmökit ja tietenkin se tarkoittaa myös tonttia. Eihän omakotitalossakaan se talo niin arvoka oles, mutta tontti on sitäkin arvokkaampi. Eli turhaa lätinää noin mummonmökit kun käytännön tasolla eroa ei ole juuri yhtään muiden naisten ahneisiin vaatimuksiin.

Vierailija
182/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte solvata täällä menestyvistä miehistä pitäviä naisia niin paljon kuin jaksatte, mutta kukaan nainen ei silti ala ajatella että tyhmä, ruma, velkainen ja työtön juoppo olisi upea saalis. Eikä kukaan nainen sellaista ota vain välttyäkseen solvaamiselta. Tukehtukaa kateuteenne menestyviä miehiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinulle riittävän vaatimatonta elämää, kun pidät mummonmökkiä ja kanojen kasvatusta ja kasvimaan viljelyä liian materiaalisena ja ahneena elämäntapana?

Se on hyvä alku, että naista kiinnostaa miehessä oikeasti luonne ja persoona ilman rahaan ja materiaaliin liittyviä vaatimuksia. Tuossakaan tapauksessa näin ei ollut.

Eli mitä rahaan ja materiaan liittyviä vaatimuksia esitin? Kerrotko?

Olihan siellä ne mummonmökit ja tietenkin se tarkoittaa myös tonttia. Eihän omakotitalossakaan se talo niin arvoka oles, mutta tontti on sitäkin arvokkaampi. Eli turhaa lätinää noin mummonmökit kun käytännön tasolla eroa ei ole juuri yhtään muiden naisten ahneisiin vaatimuksiin.

Mene töihin.

Vierailija
184/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte solvata täällä menestyvien miesten rahoista pitäviä naisia niin paljon kuin jaksatte, jne jne.

Loppu olikin turhanpäiväistä jargonia.

Vierailija
185/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Naiset pitävät miehistä paljon laajemmalla skaalalla kuin miehet naisista. Omat miesystäväni ovat olleet lyhyitä, pitkiä, laihoja, pullukoita, nuorempia kuin minä ja vanhempia. Joku on tienannut enemmän kuin minä (vaikka kaikki maksettiin kyllä aina puoliksi), joku toinen ollut paljon minua köyhempi, jonkun varallisuudesta minulla ei oikeastaan ole ollut harmainta aavistusta (freelancer). Nykyisellään miesihanteeni on roteva, vähän mahakas ja ihan s**tanan karvainen. Sellainen mieltymys minulle on vuosien mittaan kehittynyt, vaikka existä joku sopi tuohon muottiin paremmin, joku huonommin.

Vierailija
186/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisellään miesihanteeni on roteva, vähän mahakas ja ihan s**tanan karvainen. Sellainen mieltymys minulle on vuosien mittaan kehittynyt, vaikka existä joku sopi tuohon muottiin paremmin, joku huonommin.

Mihin unohtui se tärkein eli työssäkäynti, ts. tarpeeksi isot ja tasaiset tulot?

Vierailija
187/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte solvata täällä menestyvistä miehistä pitäviä naisia niin paljon kuin jaksatte, mutta kukaan nainen ei silti ala ajatella että tyhmä, ruma, velkainen ja työtön juoppo olisi upea saalis. Eikä kukaan nainen sellaista ota vain välttyäkseen solvaamiselta. Tukehtukaa kateuteenne menestyviä miehiä kohtaan.

Ei kai kukaan heitä ole solvannut. 

Lähinnä pohdiskeltu, että miksi naisilla homma menee näin. Tai se ainakin oli ketjun alkuperäinen idea. 

Vierailija
188/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisellään miesihanteeni on roteva, vähän mahakas ja ihan s**tanan karvainen. Sellainen mieltymys minulle on vuosien mittaan kehittynyt, vaikka existä joku sopi tuohon muottiin paremmin, joku huonommin.

Mihin unohtui se tärkein eli työssäkäynti, ts. tarpeeksi isot ja tasaiset tulot?

Ei ole kuule entisilläkään ollut isoja eikä tasaisia tuloja - freelancerin palkkapussi vaihtelee. Ihan sama mulle, ei ne mun rahoja ole, tienaan itse omani, kiitos vain.

Vierailija
189/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmiinpistävää on, että naisten mielestä mies saa kuitenkin olla tyhmä, ruma, juoppo - jopa velkainen. Kunhan on menestynyt. 

Vierailija
190/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuule entisilläkään ollut isoja eikä tasaisia tuloja - freelancerin palkkapussi vaihtelee. Ihan sama mulle, ei ne mun rahoja ole, tienaan itse omani, kiitos vain.

Tahallaan työtönkin siis kelpaa, jos on sopivasti kaljamahaa, sopivan roteva ja tarpeeksi karvaa naamassa?

Vierailija
191/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole töissä?

Vierailija
192/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan heitä ole solvannut. 

Lähinnä pohdiskeltu, että miksi naisilla homma menee näin. Tai se ainakin oli ketjun alkuperäinen idea. 

Älä. Viitsi.

Vierailija
193/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmiinpistävää on, että naisten mielestä mies saa kuitenkin olla tyhmä, ruma, juoppo - jopa velkainen. Kunhan on menestynyt. 

No menesty sinäkin niin ei tarvitse olla kateudesta vihreä koko ajan.

Vierailija
194/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää touhua.

Vierailija
195/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menesty sinäkin niin ei tarvitse olla kateudesta vihreä koko ajan.

Plaah, en osaa olla kateellinen menestyneille, koska heitä on niin vähän kuitenkin. 

Vierailija
196/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltas huomenna alkaa ne pienimunaisten kokoontumisajot? Ootteko jo puolenpäivän aikaan hereillä ja jankkauskunnossa? Vai meneekö iltapäivän puolelle?

Vierailija
197/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneltas huomenna alkaa ne pienimunaisten kokoontumisajot? Ootteko jo puolenpäivän aikaan hereillä ja jankkauskunnossa? Vai meneekö iltapäivän puolelle?

Argumenttiarsenaali se vaan jatkaa kasvamistaan. Nyt on pienimunaisuuskin lisätty valikoimaan - ja sekin tietysti mitataan tietenkin varallisuudella ja tulojen tasaisuudella. Audi vaan käyntiin niin johan kulli kasvaa.

Vierailija
198/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja kavereillani on ihan erilaisia miesmakuja. Yhden mielestä kuuma on toiselle ehdoton ei. Yhdelläkään ystävällä ei ole edes mitenkään stereotyyppinen miesmaku: yksi tykkää  vanhemmista, yksi isokokoisista ja plösöistä, yksi laihoista pitkätukista, yksi kaljuista suomi-miehistä...

Vierailija
199/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh, nyt laitto pahan. 

Itselläni on ainakin ihan hyvän kokoinen penis. Ei voi pieneksi sanoa. 

Vierailija
200/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole töissä?

Jaa'a. Kysymykseen on vastattu jo varmaan 50 kertaa, joten lienee turha vastata uudestaan kun 50 kerrastakaan et ymmärrä vastausta.