Yksi NEITOKAINEN on kiinnostunut miehestäni
Lähettelee viestejä ja osoittaa selvää kiinnostuneisuutta. Mies ei välitä, kokee yrittämisen vain "typerän blondin vikittelynä".
Kommentit (4)
Miten tästä olisi tarkoitus keskustella? Ei oikein tarttumapintaa tai kunnollista aihetta. Iät? Mistä tuntee? Missä viestittelee? Miksei blokkaa? Mitä väliä, jos miestäkään ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä olisi tarkoitus keskustella? Ei oikein tarttumapintaa tai kunnollista aihetta. Iät? Mistä tuntee? Missä viestittelee? Miksei blokkaa? Mitä väliä, jos miestäkään ei kiinnosta?
Alkuperäinen viestiketjuhan siis poistettiin. Syytä en tiedä? Ilmeisesti otsikon "ämmä"-sana oli jollekin liikaa... Eli olemme kaikki 3 osapuolta päälle parikymppisiä ihmisiä. Olen ollut mieheni kanssa 4v. yhdessä ja 2v. avoliitossa. Nyt lähiaikoina eräs nainen on alkanut osoittamaan mielenkiintoaan miestäni kohtaan... Lähettelee viestejä "mitä kuuluu" "missä olet" "oletko yksin kotona" jne. Kommentoi miehen päivityksiin sydämin ja tykkäilee kaikista miehen julkaisuista. Mieheni ei varsinaisesti edes tunne tätä naista, joitain yhteisiä kavereita heillä on. Yksi yhteinen tuttumme kertoi tämän naisen kehuneen miestäni seksikkääksi ja tekee mitä vaan, jotta saa hänet sänkyyn! Mies ei blokkaa naista, koska kokee asian mitättömänä ja ajattelew sen olevan vain jonkun typerän blondin vikittelyä eikä häntä kiinnosta. Joko nainen on todella sekaisin ja epätoivoinen TAI mieheni antaa jotain vastakaikua!? Tulen hulluksi. Olen itse myös lähettänyt naiselle viestejä, että jättäisi mieheni rauhaan, muttei vastaa mitään. Ihmettelen miksi mieheni ei yritä päästä eroon tuosta!? Hän kuitenkin itse näyttää minulle naisen lähettämät viestit ja vakuuttaa, ettei vastaa niihin mitään.
Up