Olen menossa yläasteelle uudelleen ensi syksynä
Soitin kotikuntani yläasteen rehtorille ja kysyin, onko tuollainen mahdollista. Olen siis itse v.-91 syntynyt mies (tai alkaen lähinnä poika) ja läpäissyt yläasteen 9 vuotta sitten. Sen jälkeen kävin ammattikoulun, aloitin opinnot ammattikorkeassa ja olen toiminut yrittäjänä yhdessä äitini kanssa v.2011 alkaen. Parin kuukauden paperisodan jälkeen sain kuulla, että minut on hyväksytty opiskelemaan sinne seiskaluokkalaisena päiväopetukseen 12-15-vuotiaiden teinien keskelle.
Olen tästä kaikesta todella iloinen. Aikoinaan minulle jäi lievästi sanoen paha maku yläasteajoista, koska olin vain 150 cm pitkä, huonosti pukeutuva, silmälasipäinen, rasvatukkainen ja finninaamainen, koulukiusattu luuseri, jolla oli poikuus tallella vielä ysiluokan viimeisenäkin päivänä.
Nyt, 10 vuotta myöhemmin olen 185 cm pitkä, kauniskasvoinen, sporttinen, tyylikkäästi H&M:n vaatteisiin pukeutuva rikas komistus. Saan jatkuvasti tytöiltä ja naisilta kehuja ulkonäöstäni. Uskon saavani yläasteen alettua paljon uusia kavereita ja neitseellisiä teinityttöystäviä, koska olenhan yksinkertaisesti vaan niin erinomainen yksilö. Tietenkin minua jännittää että aletaanko minua kiusaamaan, mutta koska olen aikuinen niin uskon että minulla on sentään vähän auktoriteettia johonkin 13v jonneihin. Toki haluaisin että tulevat luokkakaverini pitäisivät minua ikätoverinaan eikä jonakin opettajiin rinnastettavissa olevana tylsänä aikuisena.
Joka tapauksessa tässä on nyt se hyvä puoli, että vaikka asiat ei menisikään suunnitelmien mukaan, niin aina voin jättää koulun kesken koska olenhan nykyään täysikäinen ja oppivelvollisuuteni suorittanut. Harmi ettei minulla silloin v.-04-07 ollut samallalailla valinnanvaraa.
Tyylikkäät H&M -vaatteet ovat tärkein osuus projektissasi.