Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokavuotiset valtion säästöpuheet mutta kuitenkaan emme puutu oikeisiin epäkohtiin.

Vierailija
19.06.2016 |

IMF:n kansojen koronkiskontaan,ylikansallisten yhtiöiden veronkiertoon(kyllä juuri Suomessa).
Joka vuosi selvitellään rahanpuutteesta sekä uusista säästötoimenpiteistä.Huomaatteko että nyt haiskahtaa ja pahalle?Käännättekö vain päätänne ja sanotte ettei koske minua mutta jonain aamuna maa on kaivettu talosi ympäriltä ja metsät on myyty maisemastasi.
Hallintoamme ohjailee raha eikä demokratia.
Kiinnostaako sinua oma tdrveytesi sekä gurvallisuutesi.Jos kiinnostaa meidän pitäisi tehdä jotain ja laittaa luu kurkkuun näille Builderbergeriläisille MegaElitistien toimille.
Muuta sulje vain silmäsi ja ajattele ettei ole huolta huomisesta,mutta muista että olen kertonut mitä vielä on tulossa.
Olemme ihmisiä emmekä koneita emmekä muiden pompoteltavia.
Tehkäämme maailma ihmisiä emmekä rahaa taikka omaisuutta varten.Pitäkäämme elämää arvokkaana ja suojelkaamme sitä sekä terveyttämme ennenkaikkea kaiken edellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanhan täällä vaihtaa ministereitäkin kesken kauden mutta eihän se ketään hetkauta.

Vierailija
2/3 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätteenmäki,Vanhanen,Katainen...hmm silleen.Suljetut ovet ja Buildenbergiläiset tekevät päätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa sitä tartteen mä rahaa mulle rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän