Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä mies tekee kotitöitä saadakseen seksiä

Vierailija
18.06.2016 |

Tänään on imuroinut, laittanut tiskit ja pyykit sekä pessyt lattiat. (Lattianpesusta saa suuseksiä) Kuitenkin pahimmat eli lastenhuoneet on vielä siivoamatta; pikkulegot pitää kerätä yms. Kannattaako tänään antaa vai ei? Toisaalta mies kyllä pesi saunan. Mitä tekisitte? Imuroinnista on sovittu pikaiset, useimmista kotitöistä sitten sovittu pidemmän kaavan mukaan. Mutta kun ne lastenhuoneet painaa kieltämättä myös vaakakupissa! Mies väittää että kuuluisi saada tänään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin orjuutettu.

Vierailija
2/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahasti sille että mies on tossun alla. Ennustan, että kyllästyt häneen parin vuoden kuluessa(, koska kaipaat kuitenkin kunnon alfamiestä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono miehen provo!

Vierailija
4/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhuoneiden tilpehöörien keräilystä pitäisi jo olla optio kakkoseen.

Vierailija
5/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nainen olen. Tekeekö muka muissa lapsiperheissä nainen yksin kaikki kotityöt, sekö ei olisi väärin? Meillä mies itsekin myöntää olevansa motivoituneempi siivoukseen kun saa seksiä. Toimiva systeemi, kokeilkaapa. Ap

Vierailija
6/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenhuoneiden tilpehöörien keräilystä pitäisi jo olla optio kakkoseen.

Samaa mieltä. Tuosta pitääkin sopia miehen kanssa. Ap

Vierailija
7/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mieluummin maksan rahalla ammattitaitoiselle kodinhoitajalle kuin amatöörille.

Vierailija
8/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen provo tää oli. ;) Ap

Vierailija
9/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mieluummin maksan rahalla ammattitaitoiselle kodinhoitajalle kuin amatöörille.

Totta muuten tuokin. Ap

Vierailija
10/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo tekee kotitöitä välttyäkseen seksiltä. Koko ajan on jotain kesken, pyykätä pitää, tiskit koneeseen, moppaus - aina kun ajattelen, että nyt se huilaa hetken ja isken kimppuun, se alkaakin kerätä lattialta mukulan vaatteita ja sen jälkeen taas jotain muuta.

Vierailija
11/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese sinä vaikka miehen auto, niin saat ehkä ratsastella mielesi mukaan?

Vierailija
12/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vastikkeellista seksiä? Tällaisille naisille oli oma nimikin. Muistaisinpa nyt mikä...

Vierailija
13/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tossukka ukko. Minä pyydän muijaa tuomaan uuden kaljan. Ilmoitan sitten kun haluan seksiä. Tai alan vain riisua.

Vierailija
14/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin miehenä hävettää, että tuollaisia aloituksessa kuvatun kaltaisia vässyköitä on todellisuudessakin olemassa.

Vierailija
15/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemäreiden rassauksesta saa vetää kakkoseen ilman eri sopimusta?

Vierailija
16/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viemäreiden rassauksesta saa vetää kakkoseen ilman eri sopimusta?

Ilman muuta. Samoin kun puhdistaa kylppäristä sen lattiaritilän mun hiuksista ja karvoista. Ihan ansaittua. Ap

Vierailija
17/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nainen olen. Tekeekö muka muissa lapsiperheissä nainen yksin kaikki kotityöt, sekö ei olisi väärin? Meillä mies itsekin myöntää olevansa motivoituneempi siivoukseen kun saa seksiä. Toimiva systeemi, kokeilkaapa. Ap

Ei tietenkään tee! Mutta seksiä ei myydä

Vierailija
18/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vetäistä myös naapurin muijaa, jos käy siellä siivoamassa? Julkisen tilan siivoamisesta saa harrastaa kimppakivaa julkisella paikalla. Vanhustentalon puunaamisen vastineeksi saa seksiä puuman kanssa.

Vierailija
19/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tee! Mutta seksiä ei myydä

Ei tää oo myymistä tossa mielessä. Mun vaan meni hermot tehdä yksin kaikki kotityöt eikä mies tehnyt mitään ilman tätä palkkiosysteemiä. Lapsille tarrat ja miehelle pimppaa. Ap

Vierailija
20/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on siellä sitten useampi lapsi, kun miehellä on omat viikkotyöt ja viikko"raha". Hyvin lapsellista, minua hävettäisi naisena olla tuollaisessa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi