Meillä mies tekee kotitöitä saadakseen seksiä
Tänään on imuroinut, laittanut tiskit ja pyykit sekä pessyt lattiat. (Lattianpesusta saa suuseksiä) Kuitenkin pahimmat eli lastenhuoneet on vielä siivoamatta; pikkulegot pitää kerätä yms. Kannattaako tänään antaa vai ei? Toisaalta mies kyllä pesi saunan. Mitä tekisitte? Imuroinnista on sovittu pikaiset, useimmista kotitöistä sitten sovittu pidemmän kaavan mukaan. Mutta kun ne lastenhuoneet painaa kieltämättä myös vaakakupissa! Mies väittää että kuuluisi saada tänään.
Kommentit (25)
Kuulostaa pahasti sille että mies on tossun alla. Ennustan, että kyllästyt häneen parin vuoden kuluessa(, koska kaipaat kuitenkin kunnon alfamiestä).
Lastenhuoneiden tilpehöörien keräilystä pitäisi jo olla optio kakkoseen.
Ihan nainen olen. Tekeekö muka muissa lapsiperheissä nainen yksin kaikki kotityöt, sekö ei olisi väärin? Meillä mies itsekin myöntää olevansa motivoituneempi siivoukseen kun saa seksiä. Toimiva systeemi, kokeilkaapa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lastenhuoneiden tilpehöörien keräilystä pitäisi jo olla optio kakkoseen.
Samaa mieltä. Tuosta pitääkin sopia miehen kanssa. Ap
Mä mieluummin maksan rahalla ammattitaitoiselle kodinhoitajalle kuin amatöörille.
Vierailija kirjoitti:
Mä mieluummin maksan rahalla ammattitaitoiselle kodinhoitajalle kuin amatöörille.
Totta muuten tuokin. Ap
Meillä vaimo tekee kotitöitä välttyäkseen seksiltä. Koko ajan on jotain kesken, pyykätä pitää, tiskit koneeseen, moppaus - aina kun ajattelen, että nyt se huilaa hetken ja isken kimppuun, se alkaakin kerätä lattialta mukulan vaatteita ja sen jälkeen taas jotain muuta.
Pese sinä vaikka miehen auto, niin saat ehkä ratsastella mielesi mukaan?
Annat vastikkeellista seksiä? Tällaisille naisille oli oma nimikin. Muistaisinpa nyt mikä...
Onpa tossukka ukko. Minä pyydän muijaa tuomaan uuden kaljan. Ilmoitan sitten kun haluan seksiä. Tai alan vain riisua.
Jotenkin miehenä hävettää, että tuollaisia aloituksessa kuvatun kaltaisia vässyköitä on todellisuudessakin olemassa.
Viemäreiden rassauksesta saa vetää kakkoseen ilman eri sopimusta?
Vierailija kirjoitti:
Viemäreiden rassauksesta saa vetää kakkoseen ilman eri sopimusta?
Ilman muuta. Samoin kun puhdistaa kylppäristä sen lattiaritilän mun hiuksista ja karvoista. Ihan ansaittua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan nainen olen. Tekeekö muka muissa lapsiperheissä nainen yksin kaikki kotityöt, sekö ei olisi väärin? Meillä mies itsekin myöntää olevansa motivoituneempi siivoukseen kun saa seksiä. Toimiva systeemi, kokeilkaapa. Ap
Ei tietenkään tee! Mutta seksiä ei myydä
Saako vetäistä myös naapurin muijaa, jos käy siellä siivoamassa? Julkisen tilan siivoamisesta saa harrastaa kimppakivaa julkisella paikalla. Vanhustentalon puunaamisen vastineeksi saa seksiä puuman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tee! Mutta seksiä ei myydä
Ei tää oo myymistä tossa mielessä. Mun vaan meni hermot tehdä yksin kaikki kotityöt eikä mies tehnyt mitään ilman tätä palkkiosysteemiä. Lapsille tarrat ja miehelle pimppaa. Ap
Sinullahan on siellä sitten useampi lapsi, kun miehellä on omat viikkotyöt ja viikko"raha". Hyvin lapsellista, minua hävettäisi naisena olla tuollaisessa suhteessa.
Hyvin orjuutettu.