Miten näyttää varakkaalta
Voiko wt nostaa statustaan ja miten se tapahtuu? Miten pukeutua jotta näyttäisi varakkaalta ja tyylikkäältä?
Kommentit (5)
Ensin tarvitset rahaa ja koulutuksen. Rahan on mielellään oltava itse hankittua, eikä mitään lainaa, koska ulosotto on wt. Tällä rahalla menet sitten Stockmannille ja ostat siistejä vaatteita, mutta ei mitään näkyvillä logoilla. Voisit myös opetella käytöstapoja netistä. Hanki asunto hyvämaineiselta alueelta.Näillä pääset varmasti alkuun.
Eivät kaikki varakkaat pukeudu samalla tavoin. Yläluokkaisen vaikutelman antaa, klassinen kampaus, ei räväkkä punamusta tukka. Hillitty meikki, pienet aidot korut. Vaatteissa pellavaa, puuvillaa, ei räikeitä värejä. Ei juosta vaan kävellään ryhdikkäästi, oman arvonsa tuntevasti. HOIDETUT KÄDET, ja kynnet, ei räikeää lakkaa.
1. Ei mitään isoja merkkejä missään
2. Hyvälaatuisia, luonnonkuituisia vaatteita, jotka istuvat hyvin ja ovat kaikin puolin siistejä ja puhtaita - ei siis mitään haalistuneita farkkuja, nyppyisiä neuletakkeja tai linttaan astuttuja tekonahkaballerinoja
3. Luonnollisen näköiset hiukset, laitettu niin että näyttävät laittamattomilta. Ei mitään radikaaleja värjäyksiä tai levottomia hiusmalleja.
4. Meikin suhteen sama - meikkaa niin, että näytät meikkaamattomalta. Luonnolliset ripset ja kulmat, luomille nudesävyjä, laadukas meikkivoide joka ei pakkaudu juonteisiin tai saa ihoa näyttämään rasvaiselta tai umpeen talkitulta.
5. Hyväkuntoiset, luonnolliset kynnet, terve käsien iho kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Näytät varakkaalta, kun näytät siltä, että olet tyytyväinen itseesi, elämääsi ja olosuhteisiisi. Näytät siltä kuin olisit valinnut juuri tämän tyylin, ulkonäön, tehtävän ja kaiken.
Kysymys on siis ehkä enemmän ilmeestä ja ryhdistä ja nonverbaalisesta kielestä kun vaatteista tai kampauksesta tai muusta sellaisesta.
Roskaväkikysymysten kanssa tällä ei olemitään tekemistä.
Toi nonverbaalinen kieli on se ydin. Saan usein myyjiltä kohtelua kuin olisin tyhjätasku mitä todella olenkin mutta mistä myyjät tunnistavat sen kun en pukeutumisella erotu keskiverrosta.
Kerran oopperassa käydessä aioin istua juomaan kahvit siihen ison salin permannon oven vieressä olevalle penkille kun muualla ei ollut tilaa. Selvennykseksi permannon sisäänkäynnille on siitä varmaan 15 m.
Vahtimestari oli heti kärppänä paikalla kysymässä onko mulla lippua. Sanoin että aion juoda tässä vain kahvini. Epäili ilmeisesti minun yrittävän päästä paremmille paikoille tai ilman lippua. En tiedä onko tuo sitten tuolla yleinen ongelma vai näkikö vahtimestari että en kuulu samaan yhteiskuntaluokkaan kuin valtaosa kävijöistä. Tuo innokas vahti taisi olla muuten se akateeminen joka tekee sitä harrastuksen vuoksi. Joka tapauksessa minua närästi eikä se johtunut kahvista.
Näytät varakkaalta, kun näytät siltä, että olet tyytyväinen itseesi, elämääsi ja olosuhteisiisi. Näytät siltä kuin olisit valinnut juuri tämän tyylin, ulkonäön, tehtävän ja kaiken.
Kysymys on siis ehkä enemmän ilmeestä ja ryhdistä ja nonverbaalisesta kielestä kun vaatteista tai kampauksesta tai muusta sellaisesta.
Roskaväkikysymysten kanssa tällä ei olemitään tekemistä.