Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä talvisunnuntaisin voi tehdä (2 aikuista ja taapero)?

Vierailija
26.02.2006 |

Viikollakin saa laskea pulkkamäkeä ja käydä lenkkeilemässä niin paljon kuin jaksaa.

Suurinosa museoista ja taidenäyttelyistä on kiinni.

Heurekat jne. maksavat ihan hirveän paljon.

Kaupatkin on kiinni.

Vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään mummolassa, tavataan lapsiperhe kavereita. Laitetaan yhdessä ruokaa, nukutaan päiväunet porukalla ja ollaan kotona.

Vierailija
2/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää jätskillä koko poppoo, menkää uimaan, sukuloimaan mummolaan, tai kattoon elukoita (akvaario, eläinkauppa, eläintarha), menkää pilkille tai teette piknikin vaikka pihaan; leipää ja voikkaria mukaan. Piknikki on hauska puistossakin luistelun jälkeen tai syödä voi myös olkkarin lattiallakin.

Menkää mettään tutkiin luontoa, tehkää piirustuksia joita lähetätte sukulaisille.

Aamusauna tai kylpy.

Tehkää pizzaa yhessä. Vanhemmat suikaloi ja viipaloi ja muksu laittaa täytteet päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei mitään : ( Mies kulkee ties missä, ei koskaan lähde perheensä kanssa ulos tai minnekään : ((

Vierailija
4/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vetelee sikeitä puoli päivää ja loput kattoo telkkaria. Isommat lapset menee omia menojansa ja itse teen nuorimmaisen kanssa milloin mitäkin. Kohta lähdetään pihalle ja käydään samalla kaupassa. Sitten tullaan kotiin tekemään ruokaa. Syödään, katsotaan Suomi-Ruotsi matsi, luetaan kirjoja yms. Ukko ei osallistu... jurppii koko äijä. Olen harkinnut seuraavan askeleen ottamista, en jaksa katella enää tuota. Olen paremmalla tuulella kun ei ole näkösällä.

Vierailija
5/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä muksu laski vähän mäkeä, mutta ajoi isän kanssa hevosreessä, katseli koiravaljakkoa (ei halunnut kyytiin) ja erilaisia pelejä, käytiin paistamassa makkaraa kodassa jne. Sitten tultiin kotiin ja nyt muksu on päiväunilla. Sitten kun herää, niin varmaan leikitään ja puuhaillaan ihan normaalisti ja mennään illalla saunaan.