Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on vaan seksin takia kanssani

Vierailija
17.06.2016 |

Useita kuukausia on tavattu harvakseltaan (=milloin miehelle käy), mutta olen itse ihastunut, ellen enemmänkin. Hän on miehenä sellaista, jota en voinut kohdalleni kuvitella.On huomaavainen ja hyvä käytös, fiksu, kuuntelee ,laittelee viestejä ja kertoilee kuulumisia. Ja seksi on parasta, mitä olen saanut. Ei halua sitoutua. Itse kävin pareilla treffeillä eri miesten kanssa ihan vaan tutustuakseni (ei seksiä), mutta en pääse irti tuosta miehestä. Mitä voin tehdä? Kohta pelkään jo mielenterveyteni puolesta ;( Jos jollakin on vastaavaa kokemusta,kertokaa, kuinka pääsitte elämässä eteen päin.

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on paljon naisia samassa tilanteessa. Surullista luettavaa. Jokainen nainen ansaitsee kunnon miehen ja rakkautta, ei nuo nuljaskat kykene muuhun kuin fyysiseen suoritukseen. Tunne-elämä on mennyt paskaksi jo lapsuudessa. Normaali mies ei käytä hyväkseen naisia, vaikka siihen olisi mahdollisuus.

Niinpä. Silti vika on palstan mukaan vain naisen tasossa, ettei ole tarpeeksi laadukas. Miehen valehtelu ja vedättäminen ei näemmä laske miehen tasoa vaan laadukas mies on sellainen, joka katsoo oikeudekseen valehdella ja johdatella naista saadakseen pelkkää säännöllistä seksiä.

Näinhän se on, mutta muistathan että NAISET määrittävät miehen tason. NAISET valitsevat näitä miehiä, uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
102/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on paljon naisia samassa tilanteessa. Surullista luettavaa. Jokainen nainen ansaitsee kunnon miehen ja rakkautta, ei nuo nuljaskat kykene muuhun kuin fyysiseen suoritukseen. Tunne-elämä on mennyt paskaksi jo lapsuudessa. Normaali mies ei käytä hyväkseen naisia, vaikka siihen olisi mahdollisuus.

Niinpä. Silti vika on palstan mukaan vain naisen tasossa, ettei ole tarpeeksi laadukas. Miehen valehtelu ja vedättäminen ei näemmä laske miehen tasoa vaan laadukas mies on sellainen, joka katsoo oikeudekseen valehdella ja johdatella naista saadakseen pelkkää säännöllistä seksiä.

Näinhän se on, mutta muistathan että NAISET määrittävät miehen tason. NAISET valitsevat näitä miehiä, uudelleen ja uudelleen.

Nainen ei ole ennustaja. Valehtelu on siksi juuri valehtelua, että se jolle valehdellaan ei voi tietää, että hänelle ei puhuta totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se miehen taso sitten on  kuvioissa, jossa mies ottaa naiseen yhteyttä silloin, kun naista tarvitsee tai korkeintaan harvakseltaan viestiä kysyäkseen kuulumisia vain siksi, ettei nainen pääse unohtamaan. Jos naisella on tunteita ja mies tietoinen siitä, pidän aivan törkeänä tuollaista naisen vedätystä. Jos nainen on asennoitunut pelkkään pansouhteeseen, ei ongelmaa. Mutta tästähän kyse ei ketjussa ollutkaan, vaan miesten tavasta käyttää naisen tunteita hyväkseen saadakseen seksiä niin  kauan kunnes parempi löytyy. Ainahan varma vakipano etsinnän voittaa ja siinä ohessa tietysti on helppo saalistaa.

Mies on epäempaattinen ja vastuuton, itsekäs manipuloija. Siinä  se taso. Nainen ei koskaan kykene vastaavaan.

Jos joku noheva nainen perustaisi vertaistukiryhmän tyyliin alphojen uhrit. Ehkä sitä kautta muutama onneton nainen saisi elämänsä takaisin tai vielä parempi, kun nuoret naiset oppisivat tunnistamaan tuon psykopaattisuutta lähestyvän miesaineksen.

Vierailija
104/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa jotenkin, että tuota tekisivät vain 'alphat'. Sori, mutta mattimeikäläisiä ainakin minun miehet olivat: eivät naisten keskuudessa suosittuja, ei statusta tai muitakaan erityisiä juttuja. Siksi juuri aloimme alkujaankin tapailemaan, koska oltaisiin oltu hyvä mätchi ehkä parisuhteeseen asti ja sellaisia miehiä en ole koskaan halunnut edes tapailla, joilla olisi paljon vientiä naisten keskuudessa.

Vierailija
105/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten suuret ongelmat, ollaan pelimiesten käytettävissä seksiin, mutta ei kuitenkaan kiinnostuta miehistä jotka haluaisivat tositarkoituksella parisuhteen koska ne miehet ei ole yhtä sytyttäviä.

Jatkuvasti saa lukea, että miehet ovat parisuhdetta vailla, miksi ette kelpuuta heitä?

En ole koskaan tykännyt pelimiehistä, koska minusta heissä ei ole syvyyttä. Kaikki tuntuu päälleliimatulta. Näennäisesti antaa itsestään jotain ja sanoo oikeita asioita, mutta tosiasiassa ei löydy särmää sen pinnan alta. Ei ikään kuin saa kiinni aidosta persoonallisesta sisimmästä, koska toinen ei ole sisintään avaamassa, vaan pelaamassa.

Mutta yleisesti ottaen niin pakkohan kumppanin on sytyttää, ihastuttaa, herättää tunteita. Muutenhan kuka vaan voisi olla kenen kanssa vaan kuin vaan päättää. Jokainen haluaa rakastua ja rakkautta, eikä sille voi mitään, jos jotain kohtaan ei herää tunteita: ihastusta, intohimoa, hellyyttä. Ei silloin voi olla suhteessa.

Vierailija
106/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on tarkoittanut seksin avioliittoon ihan suojellakseen ihmistä sydämen särkymiseltä ja kyynistymiseltä ym. Jumala on rakkaus ja hänen tahtonsa ihmistä kohtaan on pelkästään hyvä. Hän tahtoo antaa ihmiselle kaiken mitä hän tarvitsee. Antakaa aa elmänne täydäsin Jumalalle ja pyytäkää häneltä mitä tarvitsette.

Tuokaa särkyneet sydämenne ja suhteenne Jumalalle. Ottakaa Jeesus sydämeenne. Ei ole muuta pelastusta ja ulospääsyä umpikujasta. Löydätte todellisen elämän ja ehdottoman luotettavan perustan elämällenne. Minä olen noussut tuolta, missä omat yritykseni epäonnistuivat täysin ja olin henkisesti eksyksissä. Jeesus on antanut elämääni siunauksen, joka siitä puuttui ja antanut minulle kaiken mitä tarvitsen. Hyvää ja rakastavaa puolisoakin kannattaa pyytää Jumalalta. Näissä ihmissuhdeasioissa haavoittuu niin helposti jos ne menevät usein pieleen.

Vierailija
107/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni on tai, tai on ollut samassa tilanteessa 😔 Taitaa olla niin, että miehet ja naiset ovat tunne-elämältään erilaisia. Olen itse naimisissa, monenlaisissa suhteissa ollut jo keski-ikäinen nainen. Se on totta, mitä aiemmin jo todettiin, että on naisillakin tiukemmat kriteerit miehelle, jonka kanssa sitoudutaan ja tehdään lapsia. Ei siihen riitä hauskat jutut ja panotaidot, sellaiset (peli)miehet ovat hauskanpitoa varten.

Vierailija
108/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
109/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei enää nykyään halua sitoutua mihkään

Vierailija
110/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa jotenkin, että tuota tekisivät vain 'alphat'. Sori, mutta mattimeikäläisiä ainakin minun miehet olivat: eivät naisten keskuudessa suosittuja, ei statusta tai muitakaan erityisiä juttuja. Siksi juuri aloimme alkujaankin tapailemaan, koska oltaisiin oltu hyvä mätchi ehkä parisuhteeseen asti ja sellaisia miehiä en ole koskaan halunnut edes tapailla, joilla olisi paljon vientiä naisten keskuudessa.

Alpha on yleisnimitys miehille, jotka käyttävät naisen tunteita itsensä hyväksi.

Vierailija
111/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies pitää tietoisesti sysätä pois elämästä ja ajatuksista. Tilalle pitää hankkia muuta, itselläni se on rankkaa liikuntaa, puhumista luotettavalle ystävälle ja kirjoitella tänne.Lisäksi laitoin ilmoituksen nettideittiin ihan vaan vaihtaakseni kuulumisia.Samoin olen ottanut yhteyttä ystäviin, joista en ole aikoihin kuullut. Pieniä asioita, mutta täyttävät tyhjyyttä, jonka mies aiheutti.Pahalta tuntuu vielä kirjoittaa, mutta tulin satutetuksi, sillä rakastuin mieheen, joka halusikin pelkkää seksiä. Kerran jätti minut, mutta tyhmänä menin takaisin. Vieläkin kyselee joskus kuulumisia, järjesti itselleen loman samaan aikaan kuin kerroin itselläni olevan, muistaa hyvin keskustelujamme. Minulla ei ole muuta keinoa kuin jättää hänet kokonaan taka-alalle ja kun mietin hänestä hyvää, otan tilalle ajatukset, kuinka pahasti minua loukkasi.

Vierailija
112/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole ennustaja. Valehtelu on siksi juuri valehtelua, että se jolle valehdellaan ei voi tietää, että hänelle ei puhuta totta.

Etenkin kun haluaa uskoa kauniisiin valheeisiin, ne uppoavat helposti.

Tuli mieleen se Ylen kahdeksanosaisen deitti-ohjelman, totuuden jotain, jossa ajatuksena oli että parit deitillä kertoisivat kaunistelematta totuuden itsestään, ongelmistaan ja toiveistaan. Ei tainnut syntyä yhtään paria, korkeintaan yksi.

Vierailija
113/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastaa hevosia, niin pian olet unohtanut tuonkin miehen. Takaan 100 % toimivuuden.

Vierailija
114/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se miehen taso sitten on  kuvioissa, jossa mies ottaa naiseen yhteyttä silloin, kun naista tarvitsee tai korkeintaan harvakseltaan viestiä kysyäkseen kuulumisia vain siksi, ettei nainen pääse unohtamaan. Jos naisella on tunteita ja mies tietoinen siitä, pidän aivan törkeänä tuollaista naisen vedätystä. Jos nainen on asennoitunut pelkkään pansouhteeseen, ei ongelmaa. Mutta tästähän kyse ei ketjussa ollutkaan, vaan miesten tavasta käyttää naisen tunteita hyväkseen saadakseen seksiä niin  kauan kunnes parempi löytyy. Ainahan varma vakipano etsinnän voittaa ja siinä ohessa tietysti on helppo saalistaa.

Mies on epäempaattinen ja vastuuton, itsekäs manipuloija. Siinä  se taso. Nainen ei koskaan kykene vastaavaan.

Jos joku noheva nainen perustaisi vertaistukiryhmän tyyliin alphojen uhrit. Ehkä sitä kautta muutama onneton nainen saisi elämänsä takaisin tai vielä parempi, kun nuoret naiset oppisivat tunnistamaan tuon psykopaattisuutta lähestyvän miesaineksen.

Kuten jo aikaisemmin on sanottu, jos nainen kerran lankeaa miehen vedätettäväksi, nainen itse määrittelee miehen tason korkealle.

Naurettava väite tuo, ettei nainen kykene vastaavaan. Nuoret naiset roikuttaa beta-miestä vuosikausia, hyödyntäen häntä antamatta juuri mitään vastineeksi, ja pahimmissa tapauksissa estäen häntä pariutumasta muiden kanssa, eikä edes harrasta seksiä! Friendzone vs Fuckzone, toinen miehille, toinen naisille. Miehet joutuu friendzoneen yleensä vain nuorena, viisastuvat naisten tempuille jossain vaiheessa. Naiset jatkavat fuckzonessa niin pitkään kun kelpaavat siihen.

Vierailija
115/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran mies on oikeasti sanonut sinulle ettei halua sitoutua, niin tämä ei varmaan sitten halua. Mutta jos vain pyörittelet asioita päässäsi suurempi ongelma on sinulla.

Aina on väkeä jotka pyörittelevät päänsä puhki ja alkavat jopa vainoamaan mieskohdettaan huonoilla seuraamuuksilla ja miehen sidosryhmät ovat vähintäänkin hälytysvalmiudessa antitiedon levittäjästä.

Tapailee, sitoutuu mitä hyvänsä. Jos yrittää jättää kun ei edes tavannut, puhutaan asiasta jota ei ole. Silloin kyllä loistaa typeryydellään.

Avoimuus, luottamus jne. Piste.

Vierailija
116/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin kun haluaa uskoa kauniisiin valheeisiin, ne uppoavat helposti.

Tuli mieleen se Ylen kahdeksanosaisen deitti-ohjelman, totuuden jotain, jossa ajatuksena oli että parit deitillä kertoisivat kaunistelematta totuuden itsestään, ongelmistaan ja toiveistaan. Ei tainnut syntyä yhtään paria, korkeintaan yksi.

Totta. Ja kaipa osalla on oletus, että jos on rehellinen sitä helposti luulee muidenkin olevan.

Mulla tilanne oli vielä se etten ollut koskaan ollut parisuhteessa ja mies tiesi sen oikein hyvin. Älytöntä, että jopa kokemattomana pitäisi olla tietoinen siitä millaisia miehet voivat olla. Tuli siinä kk kuluessa varmistettua ja kyseltyä asiasta, mutta mies kiisti ja vannoi, että haluaa jatkaa. No ei lopulta minusta enää ollut jatkamisen arvoista.

Vierailija
117/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran mies on oikeasti sanonut sinulle ettei halua sitoutua, niin tämä ei varmaan sitten halua. Mutta jos vain pyörittelet asioita päässäsi suurempi ongelma on sinulla.

Aina on väkeä jotka pyörittelevät päänsä puhki ja alkavat jopa vainoamaan mieskohdettaan huonoilla seuraamuuksilla ja miehen sidosryhmät ovat vähintäänkin hälytysvalmiudessa antitiedon levittäjästä.

Tapailee, sitoutuu mitä hyvänsä. Jos yrittää jättää kun ei edes tavannut, puhutaan asiasta jota ei ole. Silloin kyllä loistaa typeryydellään.

Avoimuus, luottamus jne. Piste.

Nih. Ja miehen taholta on täysin oikeutettua pitää naiseen yhteyksiä silloin kun mies siitä hyötyy,  sitouttaa naisen itseensä ilman että haluaa itse sitoutua. Ja nimenomaan ihastunut nainen uskoomiehen olevan kiinnostunut.

Vierailija
118/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, tsemppiä!

Vierailija
119/137 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies pitää tietoisesti sysätä pois elämästä ja ajatuksista. Tilalle pitää hankkia muuta, itselläni se on rankkaa liikuntaa, puhumista luotettavalle ystävälle ja kirjoitella tänne.Lisäksi laitoin ilmoituksen nettideittiin ihan vaan vaihtaakseni kuulumisia.Samoin olen ottanut yhteyttä ystäviin, joista en ole aikoihin kuullut. Pieniä asioita, mutta täyttävät tyhjyyttä, jonka mies aiheutti.Pahalta tuntuu vielä kirjoittaa, mutta tulin satutetuksi, sillä rakastuin mieheen, joka halusikin pelkkää seksiä. Kerran jätti minut, mutta tyhmänä menin takaisin. Vieläkin kyselee joskus kuulumisia, järjesti itselleen loman samaan aikaan kuin kerroin itselläni olevan, muistaa hyvin keskustelujamme. Minulla ei ole muuta keinoa kuin jättää hänet kokonaan taka-alalle ja kun mietin hänestä hyvää, otan tilalle ajatukset, kuinka pahasti minua loukkasi.

Hyvä, tsemppiä!

Vierailija
120/137 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan