Tapailemani mies on vaan seksin takia kanssani
Useita kuukausia on tavattu harvakseltaan (=milloin miehelle käy), mutta olen itse ihastunut, ellen enemmänkin. Hän on miehenä sellaista, jota en voinut kohdalleni kuvitella.On huomaavainen ja hyvä käytös, fiksu, kuuntelee ,laittelee viestejä ja kertoilee kuulumisia. Ja seksi on parasta, mitä olen saanut. Ei halua sitoutua. Itse kävin pareilla treffeillä eri miesten kanssa ihan vaan tutustuakseni (ei seksiä), mutta en pääse irti tuosta miehestä. Mitä voin tehdä? Kohta pelkään jo mielenterveyteni puolesta ;( Jos jollakin on vastaavaa kokemusta,kertokaa, kuinka pääsitte elämässä eteen päin.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä tuossa kritiikittä omaksumassasi lassukkateoriassa (jännämiesten kanssa pannaan, betamiesten kanssa pariudutaan) ei edelleenkään pidä paikkaansa on se, että kolmekymppiset naiset pariutuisivat niiden betamiesten kanssa, joita he eivät nuorempinakaan huolineet. Ei se niin mene. Kyllä se pariutuminen tapahtuu ihan niiden samojen miesten kanssa kuin paneminenkin, koska yhtä lailla se biologinen kello alkaa niillä miehilläkin soida ja he haluavat sitoutua.
Jo seksikumppanien määrien erot sukupuolien välillä todistaa väitteesi valheeksi. Tarinasi on kuten naiset haluaisi että asiat menee, mutta kaikille ei riitä ylin 20% miehistä, jonka kanssa paneskellaan. Että sinulle lohkesi semmoinen ei muuta suurta kuvaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyvätkö naiset sitten ollenkaan pelkkään panosuhteeseen lopulta? Minulla olisi yksi nainen tiedossa, mutta en viitsi lähteä tähän hommaan, jos se kertaa tuhoaa naisen. Tarkoitus olisi kyllä kertoa, että seurustelua ei ole tulossa. Ei ole sitoutumisen arvoinen tapaus, mutta seksikäs kylläkin.
Pystyvät. Ole alusta lähtien vain rehellinen, lisäksi seksisuhde ei alkujaankaan ala tapailumielessä.
Kyllä voi alkaa tapailumielessä, meillä alkoi. Tapailtiin ja treffailtiin ja tehtiin kaikkea yhdessä. Sitten ne loppui mutta seksi jäi.
Voi alkaa, mutta se ei ole oikea tapa toimia. Kun tapaillaan, oletetaan kyseessä olevan selvittäminen parisuhteeseen sopivuudesta. Mikään ei estä etteikö mieli muuttuisi asiasta tapailun aikana, mutta sitten sen seksisuhdetta haluavan tulee olla rehellinen haluistaan, että ei halua suhdetta vaan panosuhteen.
Lisäksi nimenomaan se, joka haluaa muuta kuin panosuhdetta , on avainasemassa. Hänen on joko lyötävä peli poikki tai asennoiduttava panosuhteeseen. Valitettavasti suhdetta toivovalla on kuitenkin tunteet mukana ja toive suhteen muuttumiseksi muuksi panosuhteen jatkumisen myötä. Itselläni on toive saada mies, joka haluaa minut kokonaan, ei ainoastaan seksikäyttöön.
Ja 39 jatkaa vielä, katkaisin lopulta välit kokonaan ja nyt yritän päivä kerrallaan unohtaa. Uskon että mieskin oli alussa ihan oikeasti tutustumassa parisuhdetoivein mutta todettuaan ettei kiinnosta tarpeeksi ei ollut munaa sanoa suoraan vaan helppo ja hyvä seksi vei voiton. Todella halpa olo jäi itselle ja epäluulo miesten tarkoitusperiä kohtaan. En kuitenkaan halunnut olla mikään yhy yhy sä et rakasta mua -hysteerikko niin yritin ymmärtää vähän viileämpääkin meininkiä. Mutta naisen vaisto on aina oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyvätkö naiset sitten ollenkaan pelkkään panosuhteeseen lopulta? Minulla olisi yksi nainen tiedossa, mutta en viitsi lähteä tähän hommaan, jos se kertaa tuhoaa naisen. Tarkoitus olisi kyllä kertoa, että seurustelua ei ole tulossa. Ei ole sitoutumisen arvoinen tapaus, mutta seksikäs kylläkin.
Tuo viimeinen lause kertoo sinusta itsestäsi,samoin pelimiehistä kaiken olennaisen. Ollaan valmiit käyttämään naista omien tarpeitten tyydytykseen ja sitten puhutaan noin halpa-arvoisesti. Jos nainen ihastuu, se on täysin merkityksetöntä. Pointti on, kun mies saa seksiä ja tietysti vielä naiselta, jolla on miestä kohtaan tunteita, jolloin seksi on parempaa. Miehen olisi rehdimpää käydä maksullisissa naisissa, jolloin arvokeskustelu jäisi omaan osioonsa. Miksi pitää satuttaa naisia, jotka olisivat valmiit suhteeseen , kun voi käyttää palveluja rahallakin.
Koska toiset naiset ovat leimanneet palvelujen ostamisen rahalla häpeälliseksi.
Ja ei ole häpeällistä tuottaa tuskaa naiselle, jotka ovat ihastuneet. Saa panna ja heittää pois kuin nenäliinan heti, kun nainen kertoo tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja 39 jatkaa vielä, katkaisin lopulta välit kokonaan ja nyt yritän päivä kerrallaan unohtaa. Uskon että mieskin oli alussa ihan oikeasti tutustumassa parisuhdetoivein mutta todettuaan ettei kiinnosta tarpeeksi ei ollut munaa sanoa suoraan vaan helppo ja hyvä seksi vei voiton. Todella halpa olo jäi itselle ja epäluulo miesten tarkoitusperiä kohtaan. En kuitenkaan halunnut olla mikään yhy yhy sä et rakasta mua -hysteerikko niin yritin ymmärtää vähän viileämpääkin meininkiä. Mutta naisen vaisto on aina oikeassa.
Sama juttu tismalleen. Alussa mies oli jopa minua kiinnostuneempi, mutta ilmeisesti hyväsydämisenä miehenä ei raahtinut lopettaa kokonaan, vaan jatkoi seksisuhteena. Vähitellen toivun tässä minäkin. Missä päin tämä sinun tapailemasi mies on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen lause kertoo sinusta itsestäsi,samoin pelimiehistä kaiken olennaisen. Ollaan valmiit käyttämään naista omien tarpeitten tyydytykseen ja sitten puhutaan noin halpa-arvoisesti. Jos nainen ihastuu, se on täysin merkityksetöntä. Pointti on, kun mies saa seksiä ja tietysti vielä naiselta, jolla on miestä kohtaan tunteita, jolloin seksi on parempaa. Miehen olisi rehdimpää käydä maksullisissa naisissa, jolloin arvokeskustelu jäisi omaan osioonsa. Miksi pitää satuttaa naisia, jotka olisivat valmiit suhteeseen , kun voi käyttää palveluja rahallakin.
Naisellako ei ole seksuaalisia tarpeita? Yrittäkää nyt joskus päättää, että onko niitä vai ei. Välillä käytetään miehiä pelkkään seksiin ja toisaalta taas nainen ei saa seksistä muka mitään.
Maksullisiin en koskaan mene, ei ole rahaa eikä kiinnostusta. Tähän mennessä olen ollut vain yhden naisen kanssa koko elämäni aikana. Ikää 33.
T: 31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useita kuukausia on tavattu harvakseltaan (=milloin miehelle käy), mutta olen itse ihastunut, ellen enemmänkin. Hän on miehenä sellaista, jota en voinut kohdalleni kuvitella.On huomaavainen ja hyvä käytös, fiksu, kuuntelee ,laittelee viestejä ja kertoilee kuulumisia. Ja seksi on parasta, mitä olen saanut. Ei halua sitoutua. Itse kävin pareilla treffeillä eri miesten kanssa ihan vaan tutustuakseni (ei seksiä), mutta en pääse irti tuosta miehestä. Mitä voin tehdä? Kohta pelkään jo mielenterveyteni puolesta ;( Jos jollakin on vastaavaa kokemusta,kertokaa, kuinka pääsitte elämässä eteen päin.
Googlaappa "alpha widow".
Siinä tulevaisuutesi.
No jopa olet varma heittämään diagnooseja. Aloituksen kuvaamassa tilanteessa on meitä hyvin eri ikäisiä ja elämänkokemusta omaavia naisia. Itselläni aikustuvat lapset ja en enää halua kotia jakaa. Seurustella voisin, mutta en kovin tiiviisti sitäkään. Vakituinen tapailu tai onkohan sillekin joku luokitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei ole häpeällistä tuottaa tuskaa naiselle, jotka ovat ihastuneet. Saa panna ja heittää pois kuin nenäliinan heti, kun nainen kertoo tunteistaan.
No ei ole, koska te ette ole tuottaneet sitä häpeän tunnetta miehille siitä, mitenkään samassa määrässä. Ei ole lehdissä jatkuvasti luettavissa kuinka miehet ovat pahoja lasten hyväksikäyttäjiä, koska heittivät naisen suhteesta ulos kuten nenäliinan, vaan syy on että ovat joskus maksaneet 35v naiselle palveluista. Ei olla tehty lakialoitetta missä nenäliinan heittely kiellettäisi, mutta koko ajan femakot ja av-mammat tai heidän painostuksen toimesta ajetaan maksullisten kieltoa. Vielä ei ole tullut, mutta Ruotsin malli voi hyvin lyödä läpi täälläkin. Vaikka Amnesty kampankoi sitä vastaan, ja vapaan sallimisen puolesta.
Turska on säälittävä, ja tällä ei oikeasti tarkoiteta sääliä vaan halutaan tuottaa häpeää. Panomies on ehkä moraaliton, mutta silti tosimies.
Juuri samanlainen tilanne menossa itsellä. Lopetin muutama viikko sitten suhteen, vaikka olen rakastunut. Tajusin, että vaikka mies tykkää minusta kovasti, hän ei tulisi rakastumaan minuun. Hän piti ns. silmänsä auki muiden naisien suhteen minunkin kanssa ollessaan. Nyt olen poistanut hänen yhteystietonsa, että noidankehä katkeaisi ja saisin hänet mielestäni. Sitä odotellessa...
En osaa sanoa, vielä, toimiiko yhteyksien katkaisu, mutta henkisellä tasolla se on ainut keino oikeasti yrittää poistaa mies mielestä. Ei ainakaan kovan ikävän sattuessa tartu puhelimeen ja pilaa tehtyä erotyötä kutsumalla miestä kylään ja aloittamalla saman raskaan kierteen, johon toki kuuluisi tosi hyvä seksi ja mukava seura muutenkin, mutta josta ei saa sitä, mitä eniten haluaa: vastarakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaappa "alpha widow".
Siinä tulevaisuutesi.
No jopa olet varma heittämään diagnooseja. Aloituksen kuvaamassa tilanteessa on meitä hyvin eri ikäisiä ja elämänkokemusta omaavia naisia. Itselläni aikustuvat lapset ja en enää halua kotia jakaa. Seurustella voisin, mutta en kovin tiiviisti sitäkään. Vakituinen tapailu tai onkohan sillekin joku luokitus.
Alpha widow termin "widow" osuus ei tarkoita loppuelämän seurustelemattomuutta, vaan ettei seurustelusuhteeseen saatava mies tule ikinä herättämään kipinää, koska vertailukohtana on ap:n sanoin "...miehenä sellaista, jota en voinut kohdalleni kuvitella".
Vierailija kirjoitti:
Tuo tunne, että mies ei arvosta ja naisena on vain pelkkä hyödynnettävissä oleva esine satuttaa ja kyynistää. En oikein ymmärrä, että miten uskallan luottaa enää miehiin. Itselläni siis juurikin se vuoden kestänyt sama tilanne. Vielä kun kaikki tapahtuu ns. oikein, eli alussa oli tapailua, sovittiin suhteesta ja sitten tilanne eteni siihen mihin eteni... Reilua olisi ollut mieheltä sanoa, että ei kiinnosta tarpeeksi. Vuosi on todella pitkä aika naisella tuhlata aikaansa mieheen, joka ei välitä.
Minusta tuntuu, että nainen ihastuu vaan enemmän, jos mies sanoo, että haluan seksiä mutta kieltäydyn, koska minua pelottaa, että se tekee pahaa jälkeä. Parempi nussia vaan menemään.
Olin nuorempana parisuhdehakuisempi, mutta päädyin aina fuckzonelle. Nykyään olen hyväksynyt tosiasiat ja muutenkin oltuani aikuisikäni yksin päätynyt siihen, että otan sen mitä saan. Hyvää seksiä hyvännäköisten ja muutenkin tasokkaiden (tarkoittaa minulle siis keskustelutaitoisuutta ja huumorintajua) miesten kanssa sen enempiä haikailematta. Koska en lapsia halua ja muiden parisuhteetkaan eivät kovin hohdokkailta näytä, olen tähän tilanteeseen tyytyväinen. En joudu tuottamaan kodinhoitopalveluja, riitelemään raha-asioista ja tekemään kompromisseja. Realistisesti voin myös myöntää, etten edes saisi parisuhteeseen yhtä sytyttävää miestä kuin seksiin perustuvaan kevytsuhteeseen.
Sellaista ajatusmaailmaa en oikein ymmärrä, että ap:ta käytettäisiin hyväksi. Sellaista tapahtuu silloin, kun annetaan ymmärtää, että sitoutua ei haluta ihan vielä ja roikutetaan toista epämääräisillä lupauksilla löysässä hirressä.
En tiedä olenko lapsellinen mutta itse kaipaan suhteelta paitsi seuraa ja seksiä, myös aitoa yhteenkuuluvuutta ja elämänkumppaniutta. Huolenpitoa. Olen ihan aikuinen ja pystyvä ihminen ja pärjään hyvin itseksenikin mutta se olo ja tunne että olen jollekin maailman tärkein, samaa perhettä, kuulumme yhteen. Pelkkä seksi, niin mukavaa kuin onkin tai hengailuseura ei vaan voi korvata niitä, väkisin kaipaan intiimissä suhteessa myös sitä oikeaa henkistä intiimiyttä myös. Lienen maanantaikappale kun en pysty niitä erottamaan.
39
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorempana parisuhdehakuisempi, mutta päädyin aina fuckzonelle. Nykyään olen hyväksynyt tosiasiat ja muutenkin oltuani aikuisikäni yksin päätynyt siihen, että otan sen mitä saan. Hyvää seksiä hyvännäköisten ja muutenkin tasokkaiden (tarkoittaa minulle siis keskustelutaitoisuutta ja huumorintajua) miesten kanssa sen enempiä haikailematta. Koska en lapsia halua ja muiden parisuhteetkaan eivät kovin hohdokkailta näytä, olen tähän tilanteeseen tyytyväinen. En joudu tuottamaan kodinhoitopalveluja, riitelemään raha-asioista ja tekemään kompromisseja. Realistisesti voin myös myöntää, etten edes saisi parisuhteeseen yhtä sytyttävää miestä kuin seksiin perustuvaan kevytsuhteeseen.
Sellaista ajatusmaailmaa en oikein ymmärrä, että ap:ta käytettäisiin hyväksi. Sellaista tapahtuu silloin, kun annetaan ymmärtää, että sitoutua ei haluta ihan vielä ja roikutetaan toista epämääräisillä lupauksilla löysässä hirressä.
Minulla taas ei ole ollut eroa niiden miesten välillä, jotka olisivat halunneet kanssani parisuhteen tai vain seksisuhteen. Siksi on mahdotonta tietää mistään miten käy kun jutut alkavat tapailulla ja voivat päättyä (hyvä mies kertoo rehellisesti kun en ole kiinnostava parisuhdemielessä hänelle) tai jatkua (mies jatkaa suhdetta vain seksin takia ja esittää olevansa kiinnostunut muustakin).
Vierailija kirjoitti:
Juuri samanlainen tilanne menossa itsellä. Lopetin muutama viikko sitten suhteen, vaikka olen rakastunut. Tajusin, että vaikka mies tykkää minusta kovasti, hän ei tulisi rakastumaan minuun. Hän piti ns. silmänsä auki muiden naisien suhteen minunkin kanssa ollessaan. Nyt olen poistanut hänen yhteystietonsa, että noidankehä katkeaisi ja saisin hänet mielestäni. Sitä odotellessa...
En osaa sanoa, vielä, toimiiko yhteyksien katkaisu, mutta henkisellä tasolla se on ainut keino oikeasti yrittää poistaa mies mielestä. Ei ainakaan kovan ikävän sattuessa tartu puhelimeen ja pilaa tehtyä erotyötä kutsumalla miestä kylään ja aloittamalla saman raskaan kierteen, johon toki kuuluisi tosi hyvä seksi ja mukava seura muutenkin, mutta josta ei saa sitä, mitä eniten haluaa: vastarakkautta.
Tuo tilanne täälläkin. Koen aikaani menneen hukkaan, kun olen odottanut mieheltä jotain pysyvämpää. On myönnettävä itselleni, ettei sitä koskaan tule. Alan tapailla muita miehiä ja jos kiinnostava osuu kohdalle, olen täysin varma, että tuo mies menettää arvonsa silmissäni täysin.Tapailin aiemmin kahta herrasmiestä ja kumpikaan ei ehdottanut seksiä, kun kerran ei välillämme ollut sitä oikeaa tunnetta. Ja tämän jahkaajan kanssa aluksi oli, mutta jäikin sitten pelkäksi seksisuhteeksi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko lapsellinen mutta itse kaipaan suhteelta paitsi seuraa ja seksiä, myös aitoa yhteenkuuluvuutta ja elämänkumppaniutta. Huolenpitoa. Olen ihan aikuinen ja pystyvä ihminen ja pärjään hyvin itseksenikin mutta se olo ja tunne että olen jollekin maailman tärkein, samaa perhettä, kuulumme yhteen. Pelkkä seksi, niin mukavaa kuin onkin tai hengailuseura ei vaan voi korvata niitä, väkisin kaipaan intiimissä suhteessa myös sitä oikeaa henkistä intiimiyttä myös. Lienen maanantaikappale kun en pysty niitä erottamaan.
39
Tätä mieltä itsekin mutta ei sellaisia miehiä ole missään....😒😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39
Tätä mieltä itsekin mutta ei sellaisia miehiä ole missään....😒😐
Varattujahan ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas ei ole ollut eroa niiden miesten välillä, jotka olisivat halunneet kanssani parisuhteen tai vain seksisuhteen. Siksi on mahdotonta tietää mistään miten käy kun jutut alkavat tapailulla ja voivat päättyä (hyvä mies kertoo rehellisesti kun en ole kiinnostava parisuhdemielessä hänelle) tai jatkua (mies jatkaa suhdetta vain seksin takia ja esittää olevansa kiinnostunut muustakin).
Tässä onkin hyvä syy pysyä sinkkuna. En kaipaa enää mitää tapailuja turhan toivossa. Lapset on isoja ja itselläni vielä hyvää elämää edessä. Saan ajoittain kuulla, miksei minulla ole miestä. Miksi pitäisi. Arvoni naisena ei määräydy miehen kautta, pärjään taloudellisesti ja henkisesti yksinkin.