Tapailemani mies on vaan seksin takia kanssani
Useita kuukausia on tavattu harvakseltaan (=milloin miehelle käy), mutta olen itse ihastunut, ellen enemmänkin. Hän on miehenä sellaista, jota en voinut kohdalleni kuvitella.On huomaavainen ja hyvä käytös, fiksu, kuuntelee ,laittelee viestejä ja kertoilee kuulumisia. Ja seksi on parasta, mitä olen saanut. Ei halua sitoutua. Itse kävin pareilla treffeillä eri miesten kanssa ihan vaan tutustuakseni (ei seksiä), mutta en pääse irti tuosta miehestä. Mitä voin tehdä? Kohta pelkään jo mielenterveyteni puolesta ;( Jos jollakin on vastaavaa kokemusta,kertokaa, kuinka pääsitte elämässä eteen päin.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Useita kuukausia on tavattu harvakseltaan (=milloin miehelle käy), mutta olen itse ihastunut, ellen enemmänkin. Hän on miehenä sellaista, jota en voinut kohdalleni kuvitella.On huomaavainen ja hyvä käytös, fiksu, kuuntelee ,laittelee viestejä ja kertoilee kuulumisia. Ja seksi on parasta, mitä olen saanut. Ei halua sitoutua. Itse kävin pareilla treffeillä eri miesten kanssa ihan vaan tutustuakseni (ei seksiä), mutta en pääse irti tuosta miehestä. Mitä voin tehdä? Kohta pelkään jo mielenterveyteni puolesta ;( Jos jollakin on vastaavaa kokemusta,kertokaa, kuinka pääsitte elämässä eteen päin.
Siihen hyvään seksiin jäin kiinni ja tulin jo liian vanhaksi, en kadu
Siis miten tää nyt meni? Pidät miestä vain seksin takia vai hän haluaa vain seksiä.
Jos mun mies on mun kanssa ennemminkin seksin kuin omaisuuteni takia niin sehän on vain hyvä asia. Ja jos itse potäisin miestä pelkän seksin takia niin sekin tuntuu hyvältä, sillä silloin olisin ainakin varakas.
Minä tapailin miestä joka osoittautui aivan hirviömäisen tunteettomaksi, hän on kuin robotti. Kuukausia teeskenteli vaikka minulla olikin olo että joku mättää. Ja sitten lopulta sysäsi minut sivuun ja lopetti kaiken yhteydenpidon ja kun yritin kysyä asiasta niin oli niin ivallinen ja veti mukaan kaiken mitä olin hänelle kertonut ja uskoutunut: mm. että olen hullu joka kuvittelee miehen tunteet koska minua on kohdeltu aiemmin niin huonosti. Hänen lepertelyt, halaukset, imelät runoviestit ym. olivat vain kaveruutta nääs. Muutos hänen suhtautumisessa minuun tapahtui käytännössä yhdessä yössä ja satutti niin että olen kuin haavoja täynnä. Alussa hengittäminenkin sattui, onneksi ei sentään enää. Lopulta mies myönsi itsekin että kokee olevansa kylmä ja tunteeton ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei enää nykyään halua sitoutua mihkään
Ei ole ihme kun on niin monta kertaa satutettu. Kaikki suhteet menneet pieleen.
Surkeita naisia paljon tässäkin ketjussa. Elävät henkisesti jossain 50-luvulla kun ajattelevat, että sitoutumuksettoman seksin harrastaminen naisen kanssa on jotain naisen hyväksikäyttöä, ihan kuin nainen ei haluaisi seksiä ja/tai olisi aikuinen joka on kykenevä tekemään omat päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on paljon naisia samassa tilanteessa. Surullista luettavaa. Jokainen nainen ansaitsee kunnon miehen ja rakkautta, ei nuo nuljaskat kykene muuhun kuin fyysiseen suoritukseen. Tunne-elämä on mennyt paskaksi jo lapsuudessa. Normaali mies ei käytä hyväkseen naisia, vaikka siihen olisi mahdollisuus.
Haha. Nuo miehet luultavasti lähes kaikki rakastuvat parin vuoden sisään johonkin toiseen naiseen, jonka kanssa yleensä myös kokevat olevansa yhteensopivampia. He harrastavat panokaveruutta, koska tarvitsevat seksiä. Sitä samaa harrastavat myös naiset ilman kummempia tunteita. Lue tätä palstaa jos et usko. Normaali mies käyttää hyväkseen naisia ihan siinä missä normaali nainenkin miehiä. Toista pidetään tuomittavana ja toinen on "GO GIRL!". Eli ymmärräthän että jos panokaveruus on paha asia, niin tuomitset samalla tyyliin puoli miljoonaa naista tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko lapsellinen mutta itse kaipaan suhteelta paitsi seuraa ja seksiä, myös aitoa yhteenkuuluvuutta ja elämänkumppaniutta. Huolenpitoa. Olen ihan aikuinen ja pystyvä ihminen ja pärjään hyvin itseksenikin mutta se olo ja tunne että olen jollekin maailman tärkein, samaa perhettä, kuulumme yhteen. Pelkkä seksi, niin mukavaa kuin onkin tai hengailuseura ei vaan voi korvata niitä, väkisin kaipaan intiimissä suhteessa myös sitä oikeaa henkistä intiimiyttä myös. Lienen maanantaikappale kun en pysty niitä erottamaan.
39
Tätä mieltä itsekin mutta ei sellaisia miehiä ole missään....😒😐
Nainen ei ole itse suhdematskua, jos ei ole sellaista miestä löytänyt. Ihmiset ovat todella huonoja arvioimaan omia ominaisuuksiaan.
Koko "suhdematsku" on ajatuksenakin täysin älytön. Kuvottavaa kaksinaismoralismia miehiltä, että nussittavat naiset ja tyttöystävänaiset ovat jotenkin eri porukkaa. Itse sen kun pannaan puolta kaupunkia, mutta naisen pitää olla jotain vitun suhdematskua, tai muuten ei kelpaa. Mä voisin naisena alkaa hokea, että "panomatskuksi" kelpaavat miehet on harvassa, kun vaatimukseni seksisuhteelle on vähintään 20 cm pitkä kulli. Parisuhteeseen taas kelpaa pienempikin. Harmin paikka, jos kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa ;)
Totta kai vaatimukset parisuhteeseen ovat korkeammat. Se ei ole mitään kaksinaismoralismia. Hulluahan se olisi, jos kauhean moni nainen olisi sellainen että kelpaisi parisuhteeseen. Sehän on muuten totta, että panomatskuksi kelpaavat miehet ovat naisille harvassa. Vain todella harva mies saa paljon naisia, joten harva mies kelpaa siihen hommaan. Se on matemaattisestikin ihan selviö. Naisen tyypillinen yhden yön hoito on komea ja itsevarma mies, joka vie ja nainen vikisee. Tällä harvalukuisella pelimiesjoukolla on satoja seksikumppaneita, kun keskivertomiehellä niitä on alle 10 tilastojen mukaan.Päättele siitä.
Hankkiudu siitä paskasta eroon, jossei halua suhteeltanne samaa kuin sinä. Itse kävin vaikean masennuksen läpi tuommoisen mulkullaan ajattelevan idiootin takia, kun omat tunteet toki vaan syveni seksisuhteen jatkuessa. Toivu tyypistä rauhassa ja etsi sitten kunnollinen rakastava mies, ei nuo tunnevammaiset elävää ihmistä rinnalleen ansaitse. Hankkikoon flesh lightin, missä uittaa munaansa.
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu siitä paskasta eroon, jossei halua suhteeltanne samaa kuin sinä. Itse kävin vaikean masennuksen läpi tuommoisen mulkullaan ajattelevan idiootin takia, kun omat tunteet toki vaan syveni seksisuhteen jatkuessa. Toivu tyypistä rauhassa ja etsi sitten kunnollinen rakastava mies, ei nuo tunnevammaiset elävää ihmistä rinnalleen ansaitse. Hankkikoon flesh lightin, missä uittaa munaansa.
:D Mies on tunnevammainen, jos ei ihastu juuri minuun! Pikkasen narsistinen ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Mies on tunnevammainen, jos ei ihastu juuri minuun! Pikkasen narsistinen ajattelutapa.
Oletin tässä tarkoitettavan naisen hyväksikäyttöä.Nainen on ihastunut ja mies tietää sen, mutta käyttää naista seksin takia tarpeisiinsa. Itse olen sinkku ja tapailin kahden eri miehen kanssa viime talvena. Kummankaan kanssa ei edetty seksiin saakka (toisen kanssa edes halattu),sillä ihastumisen tunne puuttui.Mielestäni on rehtiä lopettaa tapailu ennen seksiä molemminpuolisten tunteitten puuttuessa. Ja tässä en nyt tarkoita panosuhdetta,sekin on ok,mikäli molemmille niin käy.
Elämänkokemus auttaa kummasti erottelemaan jyvät akanoista!
Nautin tästä ulinan lukemisesta.
https://dissention.files.wordpress.com/2012/06/the_cock_carousel.jpg x1000
Joo, ei seksiä ennen kuin tykätään muuten.
Saisipa seksiä joltain kivalta pirkolta.
T.M
Olenko sitten tehnyt jotain väärin, kun ihastuin mieheen jo jutteluvaiheessa, joita ensi tapaamiset olivat. Seksin myötä tunne syveni ja mieskin laittoi usein viestejä. Sitten tuli viilenemistä ja lopetettiin.Myöhemmin aloitettiin alusta samalla tavalla. Miehelle olen pelkkää seksiä ja omista tunteista en ole puhunut enää mitään. Nyt olen järjestänyt kaikkea kivaa ohjelmaa ja mies häviää ajatuksistani ihmeen hyvin. Kun kerran mahdollisuutta oikealle sihteelle ei ole, paras häivyttää.Mies ottaa varmasti yhteyttä jossain vaiheessa ja siihen pitäisi olla oikeat sanat,