Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on vaan seksin takia kanssani

Vierailija
17.06.2016 |

Useita kuukausia on tavattu harvakseltaan (=milloin miehelle käy), mutta olen itse ihastunut, ellen enemmänkin. Hän on miehenä sellaista, jota en voinut kohdalleni kuvitella.On huomaavainen ja hyvä käytös, fiksu, kuuntelee ,laittelee viestejä ja kertoilee kuulumisia. Ja seksi on parasta, mitä olen saanut. Ei halua sitoutua. Itse kävin pareilla treffeillä eri miesten kanssa ihan vaan tutustuakseni (ei seksiä), mutta en pääse irti tuosta miehestä. Mitä voin tehdä? Kohta pelkään jo mielenterveyteni puolesta ;( Jos jollakin on vastaavaa kokemusta,kertokaa, kuinka pääsitte elämässä eteen päin.

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko lapsellinen mutta itse kaipaan suhteelta paitsi seuraa ja seksiä, myös aitoa yhteenkuuluvuutta ja elämänkumppaniutta. Huolenpitoa. Olen ihan aikuinen ja pystyvä ihminen ja pärjään hyvin itseksenikin mutta se olo ja tunne että olen jollekin maailman tärkein, samaa perhettä, kuulumme yhteen. Pelkkä seksi, niin mukavaa kuin onkin tai hengailuseura ei vaan voi korvata niitä, väkisin kaipaan intiimissä suhteessa myös sitä oikeaa henkistä intiimiyttä myös. Lienen maanantaikappale kun en pysty niitä erottamaan.

39

Tätä mieltä itsekin mutta ei sellaisia miehiä ole missään....😒😐

Nainen ei ole itse suhdematskua, jos ei ole sellaista miestä löytänyt. Ihmiset ovat todella huonoja arvioimaan omia ominaisuuksiaan.

Vierailija
62/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana parisuhdehakuisempi, mutta päädyin aina fuckzonelle. Nykyään olen hyväksynyt tosiasiat ja muutenkin oltuani aikuisikäni yksin päätynyt siihen, että otan sen mitä saan. Hyvää seksiä hyvännäköisten ja muutenkin tasokkaiden (tarkoittaa minulle siis keskustelutaitoisuutta ja huumorintajua) miesten kanssa sen enempiä haikailematta. Koska en lapsia halua ja muiden parisuhteetkaan eivät kovin hohdokkailta näytä, olen tähän tilanteeseen tyytyväinen. En joudu tuottamaan kodinhoitopalveluja, riitelemään raha-asioista ja tekemään kompromisseja. Realistisesti voin myös myöntää, etten edes saisi parisuhteeseen yhtä sytyttävää miestä kuin seksiin perustuvaan kevytsuhteeseen.

Sellaista ajatusmaailmaa en oikein ymmärrä, että ap:ta käytettäisiin hyväksi. Sellaista tapahtuu silloin, kun annetaan ymmärtää, että sitoutua ei haluta ihan vielä ja roikutetaan toista epämääräisillä lupauksilla löysässä hirressä.

Minulla taas ei ole ollut eroa niiden miesten välillä, jotka olisivat halunneet kanssani parisuhteen tai vain seksisuhteen. Siksi on mahdotonta tietää mistään miten käy kun jutut alkavat tapailulla ja voivat päättyä (hyvä mies kertoo rehellisesti kun en ole kiinnostava parisuhdemielessä hänelle) tai jatkua (mies jatkaa suhdetta vain seksin takia ja esittää olevansa kiinnostunut muustakin).

Tässä onkin hyvä syy pysyä sinkkuna. En kaipaa enää mitää tapailuja turhan toivossa. Lapset on isoja ja itselläni vielä hyvää elämää edessä. Saan ajoittain kuulla, miksei minulla ole miestä. Miksi pitäisi. Arvoni naisena ei määräydy miehen kautta, pärjään taloudellisesti ja henkisesti yksinkin.

Niinpä. Ihmettelyjä sinkkuudesta saa kuulla paljon (selittyy sillä, että olen suhteellisen nuori vielä), vaikka tässäkin iässä kuulemma pitäisi olla vähintäänkin jo kihloissa. Eivät suhteet ole niin helppoja ja omakohtaisesti helpompaa on tällä hetkellä keskittyä vastavalmistuneena työelämään kuin käyttää ajastaan aikaa tapailuun ja mahdollisiin pettymyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko lapsellinen mutta itse kaipaan suhteelta paitsi seuraa ja seksiä, myös aitoa yhteenkuuluvuutta ja elämänkumppaniutta. Huolenpitoa. Olen ihan aikuinen ja pystyvä ihminen ja pärjään hyvin itseksenikin mutta se olo ja tunne että olen jollekin maailman tärkein, samaa perhettä, kuulumme yhteen. Pelkkä seksi, niin mukavaa kuin onkin tai hengailuseura ei vaan voi korvata niitä, väkisin kaipaan intiimissä suhteessa myös sitä oikeaa henkistä intiimiyttä myös. Lienen maanantaikappale kun en pysty niitä erottamaan.

39

Nainen ei ole itse suhdematskua, jos ei ole sellaista miestä löytänyt. Ihmiset ovat todella huonoja arvioimaan omia ominaisuuksiaan.

Sama pätee miehiin. Jos et saa parisuhdetta, et ole suhdematskua. Simppeli totuus tälläkin palstalla parisuhteettomuudesta valittaville miehille.

Vierailija
64/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

39

Sama pätee miehiin. Jos et saa parisuhdetta, et ole suhdematskua. Simppeli totuus tälläkin palstalla parisuhteettomuudesta valittaville miehille.

Periaatteessa mies voi olla pelkästään ujo ja sen takia jäädä ulos parisuhde- ja seksimarkkinoilta. Toki useimmat naiset näkevät ujouden erittäin huonona ominaisuutena miehissä, joten juu, ehkä ujo mies ei ole yleistettynä suhdematskua.

Vierailija
65/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

39

Periaatteessa mies voi olla pelkästään ujo ja sen takia jäädä ulos parisuhde- ja seksimarkkinoilta. Toki useimmat naiset näkevät ujouden erittäin huonona ominaisuutena miehissä, joten juu, ehkä ujo mies ei ole yleistettynä suhdematskua.

Aivan sama mikä syy. Jos et kelpaa parisuhteeseen, et ole parisuhdematskua.

Vierailija
66/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset menevät takaisin tuollaisten sikojen luo? Sitten nyyhkitään, kun mies vaan ottaa kermat päältä. Ei nuo miehet koskaan tule rakastamaan naista, joka on käyettävissä miehen vihellyksellä.

Vierailija
67/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset menevät takaisin tuollaisten sikojen luo? Sitten nyyhkitään, kun mies vaan ottaa kermat päältä. Ei nuo miehet koskaan tule rakastamaan naista, joka on käyettävissä miehen vihellyksellä.

Lopulta nainen tajuaa, että ei ole sellainen nainen, johon joku mies voisi rakastua. Jotain on vialla kun se seksisuhteeseen kelpuuttanut mies on rakastunut ja rakastanut edellisiä ja tuleviaan, mutta ei minua.

Kun ei tiedä mikä on vialla lopulta lamaantuu ja luovuttaa. Elämä on muuten kunnossa niin miksi ei sitten jatka seksisuhdetta kun tietää ettei saisi parisuhdetta kenenkään muunkaan miehen kanssa.

Vierailija
68/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopulta nainen tajuaa, että ei ole sellainen nainen, johon joku mies voisi rakastua. Jotain on vialla kun se seksisuhteeseen kelpuuttanut mies on rakastunut ja rakastanut edellisiä ja tuleviaan, mutta ei minua.

Kun ei tiedä mikä on vialla lopulta lamaantuu ja luovuttaa. Elämä on muuten kunnossa niin miksi ei sitten jatka seksisuhdetta kun tietää ettei saisi parisuhdetta kenenkään muunkaan miehen kanssa.

Vika on todennäköisesti tasoeroissa. 

Vierailija
69/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

39

Ujo mies ei pääse koskaan testaamaan kelpaavuuttaan. Se on aika eri keissi kuin nainen, jonka kanssa miehet eivät halua muuta kuin naida.

Vierailija
70/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kun ei enää tarvitse perustaa perhettä, ei edes avoliittoa ja ei ole löytynyt miestä, jonka kanssa haluaa seurustella, tyytyy pansouhteeseen. Toinen mahdollisuus olisi elää täysin ilman seksiä. Siihenhän se ajastaan menee joka tapauksessa, niin mikesi vakituinen seksikumppani harvakseltaan ole parempi vaihtoehto. Ikää alkaa olla lähemmäs 50 kuin 40v. Rahoittajaa en tarvitse, en aamukahviseuraa, vaan läheisyyttä joskus.

Vierailija
71/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Minä rikoin sydämeni, ihastuin. Mies piti minusta ja rakasti seksiä kanssani mutta ei minua. 1,5v tuota jatkui, muuttaen vain muotoaan välillä. Sitten lopetin kun näin hänet toisen kanssa, murruin. Meni pari vuotta kumpikin seurusteli ja niin pois päin.Nyt erottu kumpikin, mies ehkä palannut yhteen, en tiedä. Olemme taas nähneet, seuraa ja seksiä. Kai tämäkin parempi kun yhden illan jutut. Nyt vain tiedän millainen mies on eikä ole pelkoa että ihastuisin korvia myöden.Vain seuraa ja seksiä sen aikaa että löytyy oma sydämen valittu.

Noinhan se oma sydämen valittu löytyy kun jatkaa entisen "hoidon" nussimista.

Vierailija
72/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä - miehenä - voisin kuvitella että nainen saa tässä suhteessa mitä haluaa. Samalla tavalla kuin minä.

Nuorempana oli kiva ylläpitä panosuhteita niiden mutkattomuuden takia, myönnetään.

Viisikymppisenä on kiva että naisen kanssa on seksiä, mutta en enää jaksa ylläpitää suhdetta sen takia. Naisessa pitää ola jotain kivaa että jaksaa chatata ja miettiä mitä uutta seuraavaksi tehdään (ei siis makkarissa)

Nosta kissa pöydälle ja eroa jos siltä tuntuu ettet saa mitä oletat?

Vierailija
73/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on todennäköisesti tasoeroissa. 

Omalla kohdallani näin ei ole. Olen joskus aiemmin avautunut av:lla kokemuksistani ja minua syytettiin valehtelijaksi kun kerroin millaisia nuo miehet ovat olleet. Turha vaiva.

Vierailija
74/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten suuret ongelmat, ollaan pelimiesten käytettävissä seksiin, mutta ei kuitenkaan kiinnostuta miehistä jotka haluaisivat tositarkoituksella parisuhteen koska ne miehet ei ole yhtä sytyttäviä.

Jatkuvasti saa lukea, että miehet ovat parisuhdetta vailla, miksi ette kelpuuta heitä?

Tuossahan se luki: koska he eivät ole yhtä sytyttäviä.

Kumman sinä valitsisit, jos pääsisit valitsemaan: sytyttävän naisen, jolta saa hyvää seksiä, vai sen vähän pyöreän yh:n tai muun seinäkukkasen, joka olisi parisuhdetta vailla mutta ei sytytä millään lailla?

Itse tehty ongelma. Roikutaan jännämiesten panoringeissä ja itketään omaa kurjuutta, vaikka kaikki on vaan omasta valinnasta kiinni. Sitten joskus ehkä aikuistutaan ja otetaan sen tavallisen tylsä mies, jonka kanssa perustetaan perhe kun alkanut biologinen aikapommi tikittään. Niin vitun säälittävää. Tuollaista muijaa joka ei arvosta edes itseään en kyllä huolisi itsekään.

Et vastannut kysymykseen - mikä itse asiassa kertoo ihan riittävästi. Olisit valmis hetkellä millä hyvänsä harrastamaan seksiä sytyttävien naisten kanssa, vaikka he eivät haluaisi sitoutua. Ja myöhemmin, kun biologinen kello alkaa tikittää, pariutuisit ihan mielelläsi kivan naisen kanssa.

Se, mikä tuossa kritiikittä omaksumassasi lassukkateoriassa (jännämiesten kanssa pannaan, betamiesten kanssa pariudutaan) ei edelleenkään pidä paikkaansa on se, että kolmekymppiset naiset pariutuisivat niiden betamiesten kanssa, joita he eivät nuorempinakaan huolineet. Ei se niin mene. Kyllä se pariutuminen tapahtuu ihan niiden samojen miesten kanssa kuin paneminenkin, koska yhtä lailla se biologinen kello alkaa niillä miehilläkin soida ja he haluavat sitoutua.

Kaksikymppisenä naiseton on erittäin todennäköisesti kolmekymppisenä edelleen naiseton, ja tutkimusten mukaan kolmekymppisenä naisettomalla on erittäin suuri todennäköisyys jäädä loppuiäkseen ilman parisuhdetta.

Paitsi että tuo sinun teoriasi on vielä huonompi, koska siinä on vain jännämiehet jotka ei halua sitoutua ennen biologista kelloa ja lassukkamiehet jotka ei saa koskaan keneltäkään. Ilmeisesti tuollaisella yksinkertaistuksella/toiveajattelulla voit perustella itsellesi miksi et huoli ketään muuta kuin sen jännämiehen (koska kaikki muut miehet on yököttäviä "lassukoita") ja jäät epätoivoisena roikkumaan hänen panorinkiinsä ja odottelemaan koska hänen biologinen kellonsa käynnistyy ja ehkä vielä tökit neulalla kortsuja edistääksesi sitoutumisprosessia.

Vierailija
75/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

39

Ujo mies ei pääse koskaan testaamaan kelpaavuuttaan. Se on aika eri keissi kuin nainen, jonka kanssa miehet eivät halua muuta kuin naida.

Vierailija
76/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 % naisista on sellaisia, jotka käyttäytyvät tuolla tavalla. Kuitenkaan naisille ei seksi ole mitenkään tarpeellista. Siis naiset käyttävät vain miehiä hyväkseen.

Mitä sitten , jos joku mieskin tekee samoin.

Vierailija
77/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun alan tapailemaan jotain miestä aion harrastaa seksiä jo 1. treffeillä. Tietääpä heti alusta lähtien sujuuko seksi ja kiinnostaako miestä tutustua minuun kunnolla vielä seksin jälkeen.

Aiemmin luulin "pihtaamisen" olevan asian avain, koska nainen ei saa olla helppo ja siksi harrastin seksiä tapailuissa 2-4 kk kuluttua. Hyvin jaksavat miehet noin yleisesti ottaen odottaa seksiä näemmä.

Vierailija
78/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Googlasin alpha widow. Nyt vaivalleni loytyi ainakin nimi, edistysta sekin.

Vierailija
79/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Minä rikoin sydämeni, ihastuin. Mies piti minusta ja rakasti seksiä kanssani mutta ei minua. 1,5v tuota jatkui, muuttaen vain muotoaan välillä. Sitten lopetin kun näin hänet toisen kanssa, murruin. Meni pari vuotta kumpikin seurusteli ja niin pois päin.Nyt erottu kumpikin, mies ehkä palannut yhteen, en tiedä. Olemme taas nähneet, seuraa ja seksiä. Kai tämäkin parempi kun yhden illan jutut. Nyt vain tiedän millainen mies on eikä ole pelkoa että ihastuisin korvia myöden.Vain seuraa ja seksiä sen aikaa että löytyy oma sydämen valittu.

Eihän se estä sitä löytämistä! Samalla tavalla silmät auki kulkee ja jos löytyy nii treffaa jne. Ja sitten jos nasahtaa yhteen niin lopettaa panot toisaalla.Näin se on ennekin mennyt eikä ole mikään ongelma.

Vierailija
80/137 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se estä sitä löytämistä! Samalla tavalla silmät auki kulkee ja jos löytyy nii treffaa jne. Ja sitten jos nasahtaa yhteen niin lopettaa panot toisaalla.Näin se on ennekin mennyt eikä ole mikään ongelma.

Paljonko sulla on motivaatiota etsiä sitä sydämen valittua ja "pitää silmät auki", jos olet jatkuvasti tyydytetty ja voit aina ajatella, että onhan sinulla se mies jolta saat seuraa ja seksiä. Tällaisessa suhteessa roikkuminen on säälittävää ja selkärangatonta. Turha syyttää miestäkään "löysässä hirressä roikuttamisesta": ei ole vaikea tunnistaa, milloin sinua pidetään löysässä hirressä. Hankkikaa sitä itsekunnioitusta ja katkaiskaa välit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi