Tapailemani mies on vaan seksin takia kanssani
Useita kuukausia on tavattu harvakseltaan (=milloin miehelle käy), mutta olen itse ihastunut, ellen enemmänkin. Hän on miehenä sellaista, jota en voinut kohdalleni kuvitella.On huomaavainen ja hyvä käytös, fiksu, kuuntelee ,laittelee viestejä ja kertoilee kuulumisia. Ja seksi on parasta, mitä olen saanut. Ei halua sitoutua. Itse kävin pareilla treffeillä eri miesten kanssa ihan vaan tutustuakseni (ei seksiä), mutta en pääse irti tuosta miehestä. Mitä voin tehdä? Kohta pelkään jo mielenterveyteni puolesta ;( Jos jollakin on vastaavaa kokemusta,kertokaa, kuinka pääsitte elämässä eteen päin.
Kommentit (137)
Seuraavalla kerralla, kun tulee ehdotus tapaamisesta, laita kysymys, mitä haluat. Jos vastaus on seksiä, niin siihen jonkun seksipuhelinpalvelun numero. Tietysti jos itse on seksiä vailla myös ja siihen tyytyy, ei ole mitään ongelmaa. Yhä useampi tuntuu elävän jossain seksisuhteessa vailla sitoumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan eroaminen totaalisesti auttaa. On se nyt kumma jos ei noin mukava mies ymmärrä, että hajottaa sut ahneudellaan (pelkkä seksi).
Tämä. Vastaava oma tilanteeni kesti liki vuoden ja silloin olin täysin myyty; mies on mukava, luotettava ja aviomiesmateriaalia. Kappas vaan kun ihastuminen haihtui käsitin myöhemmin, että mukava mies ei käyttäisi itsekkäästi toisen yksipuolisia tunteita hyväkseen saadakseen vain seksiä.
Ei ole hyväksikäyttöä, jos on tehnyt selväksi, että ei halua sitoutua. Silloin nainen on vaan itse tyhmä, jos hengaa täysillä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suuret ongelmat, ollaan pelimiesten käytettävissä seksiin, mutta ei kuitenkaan kiinnostuta miehistä jotka haluaisivat tositarkoituksella parisuhteen koska ne miehet ei ole yhtä sytyttäviä.
Jatkuvasti saa lukea, että miehet ovat parisuhdetta vailla, miksi ette kelpuuta heitä?
Tuossahan se luki: koska he eivät ole yhtä sytyttäviä.
Kumman sinä valitsisit, jos pääsisit valitsemaan: sytyttävän naisen, jolta saa hyvää seksiä, vai sen vähän pyöreän yh:n tai muun seinäkukkasen, joka olisi parisuhdetta vailla mutta ei sytytä millään lailla?
Itse tehty ongelma. Roikutaan jännämiesten panoringeissä ja itketään omaa kurjuutta, vaikka kaikki on vaan omasta valinnasta kiinni. Sitten joskus ehkä aikuistutaan ja otetaan sen tavallisen tylsä mies, jonka kanssa perustetaan perhe kun alkanut biologinen aikapommi tikittään. Niin vitun säälittävää. Tuollaista muijaa joka ei arvosta edes itseään en kyllä huolisi itsekään.
Älä anna ennen vahvempaa sitoutumista? Miksi ostaa lehmä, jos saa maitoa ilmaiseksi lypsämällä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten suuret ongelmat, ollaan pelimiesten käytettävissä seksiin, mutta ei kuitenkaan kiinnostuta miehistä jotka haluaisivat tositarkoituksella parisuhteen koska ne miehet ei ole yhtä sytyttäviä.
Jatkuvasti saa lukea, että miehet ovat parisuhdetta vailla, miksi ette kelpuuta heitä?
Koska minua eivät miehet ole kelpuuttaneet suhteeseen. Tuo ap:ta vastaava tilanne on käynyt kaksi kertaa ja kummatkin tavallisia miehiä, jotka iskin itse (en tosiaan baarissa tai missään nettideiteillä). Eivät olleet pelimiehiä vaan pahojen erojen jälkeen pitkän aikaa sinkkuina olleita.
Kannattaa olla sekä sytyttävä nainen, että kodinhengettären vikaa. Eivät nuo roolit sulje toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan eroaminen totaalisesti auttaa. On se nyt kumma jos ei noin mukava mies ymmärrä, että hajottaa sut ahneudellaan (pelkkä seksi).
Tämä. Vastaava oma tilanteeni kesti liki vuoden ja silloin olin täysin myyty; mies on mukava, luotettava ja aviomiesmateriaalia. Kappas vaan kun ihastuminen haihtui käsitin myöhemmin, että mukava mies ei käyttäisi itsekkäästi toisen yksipuolisia tunteita hyväkseen saadakseen vain seksiä.
Ei ole hyväksikäyttöä, jos on tehnyt selväksi, että ei halua sitoutua. Silloin nainen on vaan itse tyhmä, jos hengaa täysillä mukana.
Mies ei tehnyt sitä selväksi: minun keississäni sanoi, että olemme yhdessä, vaikka suhteesta tuli pelkkää seksiä ja yhteydenpitoa. Olin nuorempi ja naiivimpi silloin, tiedän sen kyllä.
Jos mies on selkeästi sanonut ettei halua sitoutua ja silti tapailet häntä vaikka haluat enemmän niin kai mies uskoo että tämä sinulle ok?!
Etkö voi vain nauttia ihastumisesta ja seksistä...miksi pitää heti vetää homma vakavaksi ja melkein olet jo papin aamenta vailla. Relaa!
Been there,done that.
Ihastuin,mies ei halunnut sitoutua.Seksi oli mieletöntä.Jäin koukkuun...Ja aina välillä mies viestittelee kun olen alkamassa unohtaa häntä.
Nyt meinaan keskittyä muihin asioihin.En oikeasti haluaisikaan olla tollasen tyypin kanssa vakavasti,vaan haluan miehen joka kunnioittaa ja arvostaa MUA NAISENA jolla on muutakin annettavaa kuin seksi.Odotan ihmistä jonka kanssa on niin henkinen kuin fyysinenkin yhteys.
Unohdetaan nää sitoutumiskammoiset pleijerit,eiks joo?Ei ne todellisuudessa oo niin vetäviä ja ihania kuin antavat ymmärtää.
Pystyvätkö naiset sitten ollenkaan pelkkään panosuhteeseen lopulta? Minulla olisi yksi nainen tiedossa, mutta en viitsi lähteä tähän hommaan, jos se kertaa tuhoaa naisen. Tarkoitus olisi kyllä kertoa, että seurustelua ei ole tulossa. Ei ole sitoutumisen arvoinen tapaus, mutta seksikäs kylläkin.
Minun piti odottaa se ulkomaalainen mies, ennen kuin sielunkumppani löytyi. Kyllä, ne vievät "teidän naiset". Suomi-miehellä on paljon petrattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyvätkö naiset sitten ollenkaan pelkkään panosuhteeseen lopulta? Minulla olisi yksi nainen tiedossa, mutta en viitsi lähteä tähän hommaan, jos se kertaa tuhoaa naisen. Tarkoitus olisi kyllä kertoa, että seurustelua ei ole tulossa. Ei ole sitoutumisen arvoinen tapaus, mutta seksikäs kylläkin.
Pystyvät. Ole alusta lähtien vain rehellinen, lisäksi seksisuhde ei alkujaankaan ala tapailumielessä.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei etukäteen voi tietää, kiintyykö puolin tai toisin yksipuolisesti kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan se luki: koska he eivät ole yhtä sytyttäviä.
Kumman sinä valitsisit, jos pääsisit valitsemaan: sytyttävän naisen, jolta saa hyvää seksiä, vai sen vähän pyöreän yh:n tai muun seinäkukkasen, joka olisi parisuhdetta vailla mutta ei sytytä millään lailla?
Itse tehty ongelma. Roikutaan jännämiesten panoringeissä ja itketään omaa kurjuutta, vaikka kaikki on vaan omasta valinnasta kiinni. Sitten joskus ehkä aikuistutaan ja otetaan sen tavallisen tylsä mies, jonka kanssa perustetaan perhe kun alkanut biologinen aikapommi tikittään. Niin vitun säälittävää. Tuollaista muijaa joka ei arvosta edes itseään en kyllä huolisi itsekään.
Et vastannut kysymykseen - mikä itse asiassa kertoo ihan riittävästi. Olisit valmis hetkellä millä hyvänsä harrastamaan seksiä sytyttävien naisten kanssa, vaikka he eivät haluaisi sitoutua. Ja myöhemmin, kun biologinen kello alkaa tikittää, pariutuisit ihan mielelläsi kivan naisen kanssa.
Se, mikä tuossa kritiikittä omaksumassasi lassukkateoriassa (jännämiesten kanssa pannaan, betamiesten kanssa pariudutaan) ei edelleenkään pidä paikkaansa on se, että kolmekymppiset naiset pariutuisivat niiden betamiesten kanssa, joita he eivät nuorempinakaan huolineet. Ei se niin mene. Kyllä se pariutuminen tapahtuu ihan niiden samojen miesten kanssa kuin paneminenkin, koska yhtä lailla se biologinen kello alkaa niillä miehilläkin soida ja he haluavat sitoutua.
Kaksikymppisenä naiseton on erittäin todennäköisesti kolmekymppisenä edelleen naiseton, ja tutkimusten mukaan kolmekymppisenä naisettomalla on erittäin suuri todennäköisyys jäädä loppuiäkseen ilman parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen lause kertoo sinusta itsestäsi,samoin pelimiehistä kaiken olennaisen. Ollaan valmiit käyttämään naista omien tarpeitten tyydytykseen ja sitten puhutaan noin halpa-arvoisesti. Jos nainen ihastuu, se on täysin merkityksetöntä. Pointti on, kun mies saa seksiä ja tietysti vielä naiselta, jolla on miestä kohtaan tunteita, jolloin seksi on parempaa. Miehen olisi rehdimpää käydä maksullisissa naisissa, jolloin arvokeskustelu jäisi omaan osioonsa. Miksi pitää satuttaa naisia, jotka olisivat valmiit suhteeseen , kun voi käyttää palveluja rahallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyvät. Ole alusta lähtien vain rehellinen, lisäksi seksisuhde ei alkujaankaan ala tapailumielessä.
Kyllä voi alkaa tapailumielessä, meillä alkoi. Tapailtiin ja treffailtiin ja tehtiin kaikkea yhdessä. Sitten ne loppui mutta seksi jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi alkaa tapailumielessä, meillä alkoi. Tapailtiin ja treffailtiin ja tehtiin kaikkea yhdessä. Sitten ne loppui mutta seksi jäi.
Voi alkaa, mutta se ei ole oikea tapa toimia. Kun tapaillaan, oletetaan kyseessä olevan selvittäminen parisuhteeseen sopivuudesta. Mikään ei estä etteikö mieli muuttuisi asiasta tapailun aikana, mutta sitten sen seksisuhdetta haluavan tulee olla rehellinen haluistaan, että ei halua suhdetta vaan panosuhteen.
Nämä on niin raskaita juttuja. Roikuin juuri yli vuoden tämmöisessä peessä. Muka seurusteltiin mutta aistin että äijää ei oikeasti kiinnosta kuin seksi. Yritin puhua asiasta useita kertoja, ja pari kertaa katkaista suhdetta mutta aina se lirkutteli takaisin ja käytös muuttui hetkeksi js olin riittävän tyhmä uskoakseni. :( Tiesi tasan tunteistani ja silti pani kylmästi menemään. Sika.
Vierailija kirjoitti:
Useita kuukausia on tavattu harvakseltaan (=milloin miehelle käy), mutta olen itse ihastunut, ellen enemmänkin. Hän on miehenä sellaista, jota en voinut kohdalleni kuvitella.On huomaavainen ja hyvä käytös, fiksu, kuuntelee ,laittelee viestejä ja kertoilee kuulumisia. Ja seksi on parasta, mitä olen saanut. Ei halua sitoutua. Itse kävin pareilla treffeillä eri miesten kanssa ihan vaan tutustuakseni (ei seksiä), mutta en pääse irti tuosta miehestä. Mitä voin tehdä? Kohta pelkään jo mielenterveyteni puolesta ;( Jos jollakin on vastaavaa kokemusta,kertokaa, kuinka pääsitte elämässä eteen päin.
Googlaappa "alpha widow".
Siinä tulevaisuutesi.
On kokemusta, eikä siinä mikään muu auttanut kun haistattaa (mielessään) miehelle p*skat ja muistuttaa itseäni siitä että ansaitsen parempaa ja että en ala olemaan koskaan pelkkä pano sen enempää sille kuin kenellekään muullekaan miehelle.