Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies on vaan seksin takia kanssani

Vierailija
17.06.2016 |

Useita kuukausia on tavattu harvakseltaan (=milloin miehelle käy), mutta olen itse ihastunut, ellen enemmänkin. Hän on miehenä sellaista, jota en voinut kohdalleni kuvitella.On huomaavainen ja hyvä käytös, fiksu, kuuntelee ,laittelee viestejä ja kertoilee kuulumisia. Ja seksi on parasta, mitä olen saanut. Ei halua sitoutua. Itse kävin pareilla treffeillä eri miesten kanssa ihan vaan tutustuakseni (ei seksiä), mutta en pääse irti tuosta miehestä. Mitä voin tehdä? Kohta pelkään jo mielenterveyteni puolesta ;( Jos jollakin on vastaavaa kokemusta,kertokaa, kuinka pääsitte elämässä eteen päin.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole mahdollisuutta edes tuollaiseen seksiin.

Vierailija
2/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, "jätin" miehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanattaa miehen tapailu. Anna itsellesi aikaa. Sitten myöhemmin avoimin mielin tutustumaan uusiin.

Mies on sanonut ettei halua sitoutua, älä sinäkään alenna itseäsi miehen käytettäväksi vaikka seksi olisi upeaa. Tuosta ei hyvää seuraa sinulle.

Vierailija
4/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hän hitaasti lämpiävää tyyppiä? Kyllä hän käytöksensä perusteella vähintäänkin pitää sinusta.

Vierailija
5/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan eroaminen totaalisesti auttaa. On se nyt kumma jos ei noin mukava mies ymmärrä, että hajottaa sut ahneudellaan (pelkkä seksi).

Vierailija
6/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinulle ei kuitenkaan kelpaa mies joka pitäisi sinua tärkeänä koska se mies ei ole yhtä komea tai pitkä?

Vierailija
7/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut, mutta naisten sanaa -vain- ei ole olemassakaan.

Vierailija
8/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mitä tilaa kirjoitti:

Mutta sinulle ei kuitenkaan kelpaa mies joka pitäisi sinua tärkeänä koska se mies ei ole yhtä komea tai pitkä?

Sanoiko ap MITÄÄN miehen komeudesta tai pituudesta?

Vierailija
9/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minä tiedän. Ala olla sängyssä tylsä ja vain paikallaan kun ruumis ja kato alkaako mies valittaa 😅

Vierailija
10/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan eroaminen totaalisesti auttaa. On se nyt kumma jos ei noin mukava mies ymmärrä, että hajottaa sut ahneudellaan (pelkkä seksi).

Tämä. Vastaava oma tilanteeni kesti liki vuoden ja silloin olin täysin myyty; mies on mukava, luotettava ja aviomiesmateriaalia. Kappas vaan kun ihastuminen haihtui käsitin myöhemmin, että mukava mies ei käyttäisi itsekkäästi toisen yksipuolisia tunteita hyväkseen saadakseen vain seksiä.

Vierailija
11/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei auta kuin ihastuminen johonkin toiseen. Et ole suhteessa tuon miehen kanssa, vaan vääristyneellä tavalla kiinni. Mieheltä kyllä voi reilusti kysyä, onko seksi ainoa syy olla tekemisissä.  Miksi kukaan mies laittaa  mitään kuulumisia itsestään, ellei ole kiinnostunut?

Vierailija
12/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Minä rikoin sydämeni, ihastuin. Mies piti minusta ja rakasti seksiä kanssani mutta ei minua. 1,5v tuota jatkui, muuttaen vain muotoaan välillä. Sitten lopetin kun näin hänet toisen kanssa, murruin. Meni pari vuotta kumpikin seurusteli ja niin pois päin.Nyt erottu kumpikin, mies ehkä palannut yhteen, en tiedä. Olemme taas nähneet, seuraa ja seksiä. Kai tämäkin parempi kun yhden illan jutut. Nyt vain tiedän millainen mies on eikä ole pelkoa että ihastuisin korvia myöden.Vain seuraa ja seksiä sen aikaa että löytyy oma sydämen valittu.

Vierailija
13/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta naisten puheet pitää muistaa aina suomentaa.

Naiset ei ikinä sano mistä oikeasti kiinnostuvat miehessä.

Tuossakin aloittaja kertoi että mies on "huomaavainen ja hyvä käytös, fiksu", tuo ei riitä kenellekään naiselle.. Oikeasti naista kiinnostaa miehessä ensisijaisesti joko ulkonäkö, status tai raha.

Vierailija
14/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta miehestä kun alkaa ajatella sanalla Sika. Tietää naisen ihastumisen ja on itse vaan seksiä vailla. Jos vielä seksissä "hyvä", koukuttaa naista entisestään.  Ei noille voi toivoa mitään hyvää, tuskin kykenevät rakastamaan ketään muuta kuin itseään. Kaverini on juuri toipumassa tuollaisesta miehestä, mies ei pitänyt missään arvossa ja anelee nyt takaisin.

Vierailija
15/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu ei auta kuin ihastuminen johonkin toiseen. Et ole suhteessa tuon miehen kanssa, vaan vääristyneellä tavalla kiinni. Mieheltä kyllä voi reilusti kysyä, onko seksi ainoa syy olla tekemisissä.  Miksi kukaan mies laittaa  mitään kuulumisia itsestään, ellei ole kiinnostunut?

No olisikohan siksi, että saa yhteydenpidolla takaa seksin jatkumisen. Jos mies sanoo selkeästi ettei halua sitoutua niin useimmiten se on totta. Siksi mies ei varmaan ajattele tekevänsä mitään väärin.

Vierailija
16/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta naisten puheet pitää muistaa aina suomentaa.

Naiset ei ikinä sano mistä oikeasti kiinnostuvat miehessä.

Tuossakin aloittaja kertoi että mies on "huomaavainen ja hyvä käytös, fiksu", tuo ei riitä kenellekään naiselle.. Oikeasti naista kiinnostaa miehessä ensisijaisesti joko ulkonäkö, status tai raha.[/quote]

Ja sen takia 160-senttiset persaukiset kouluttamattomat turvapaikanhakijat ovat uhka suomalaisille miehille?

Vierailija
17/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ns. panosektorilla eli FUCKZONELLA.

Vierailija
18/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Minä rikoin sydämeni, ihastuin. Mies piti minusta ja rakasti seksiä kanssani mutta ei minua. 1,5v tuota jatkui, muuttaen vain muotoaan välillä. Sitten lopetin kun näin hänet toisen kanssa, murruin. Meni pari vuotta kumpikin seurusteli ja niin pois päin.Nyt erottu kumpikin, mies ehkä palannut yhteen, en tiedä. Olemme taas nähneet, seuraa ja seksiä. Kai tämäkin parempi kun yhden illan jutut. Nyt vain tiedän millainen mies on eikä ole pelkoa että ihastuisin korvia myöden.Vain seuraa ja seksiä sen aikaa että löytyy oma sydämen valittu.

Voih, kuulostaa niin tutulta. Joku asiaa kokematon varmaankin pitää säälittävänä. Jos ei olisi tunteita, ei olisi seksiäkään taholtani. Yhden yön seksiä en ole harrastanut. Vaikea on lopettakaan tapailu, kun kerran pitää toisesta.

Vierailija
19/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten suuret ongelmat, ollaan pelimiesten käytettävissä seksiin, mutta ei kuitenkaan kiinnostuta miehistä jotka haluaisivat tositarkoituksella parisuhteen koska ne miehet ei ole yhtä sytyttäviä.

Jatkuvasti saa lukea, että miehet ovat parisuhdetta vailla, miksi ette kelpuuta heitä?

Vierailija
20/137 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten suuret ongelmat, ollaan pelimiesten käytettävissä seksiin, mutta ei kuitenkaan kiinnostuta miehistä jotka haluaisivat tositarkoituksella parisuhteen koska ne miehet ei ole yhtä sytyttäviä.

Jatkuvasti saa lukea, että miehet ovat parisuhdetta vailla, miksi ette kelpuuta heitä?

Tuossahan se luki: koska he eivät ole yhtä sytyttäviä.

Kumman sinä valitsisit, jos pääsisit valitsemaan: sytyttävän naisen, jolta saa hyvää seksiä, vai sen vähän pyöreän yh:n tai muun seinäkukkasen, joka olisi parisuhdetta vailla mutta ei sytytä millään lailla?