Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruutimme Hesarin tilauksen.

Vierailija
17.06.2016 |

Kysyttävää? :D

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niille, jotka kuvittelevat, että kaikki Hesariin kyllästyneet ovat MV-lehteä lukevia persuja: itse olin aikaisemmin yliopistolla töissä ja siellä tutkijat ja professorit vetivät jopa fb-kampanjoita omissa piireissään Hesarista luopumiseksi, yleensä koska kokivat että Hesarin linja tiede- ja talousasioihin oli niin puolueellinen ja järjenvastainen.

Vierailija
82/82 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttinne osoittavat teistä itsestänne eniten eikä Hesarista. Ennakkoluulon ja mututiedon nettiaviisit ovat mieleenne, joiden paikkansapitävyys on fiktiota ja mielipiteitä. Uutinen on uutinen ja lehden julkaisija on julkinen toimija ja faktat tarkistettavissa. Ette pysty propagandalla ikinä voitamaan julkista toimitettua tiedonvälitystä. Dikataattorit ovat aina halunneet tuhota ensinnä vapaan tiedonvälityksen ja uutiskanavat. Sen takia niitä pitää puolustaa viimeiseen asti. Nm Hesarin tilaaja 20 vuotta

Tyhmyytesi hämmästyttää minua. Asun Saksassa, ja olen saksalaisessa yliopistossa tutkijana, luen saksalaisia, ranskalaisia, brittiläisiä ja mielenkiinnon vuoksi myös kanadalaisia sanoma- ja aikakauslehtiä. Elän siis älyllisesti stimuloivammassa ympäristössä kuin sinä, ja saan tietoni maailmasta monipuolisemmin kuin sinä. Luota siis minuun kun sanon, että Hesari on _ala-arvoinen_ lehti. Täysin valjastettu helsinkiläisen vihervasemmistokuplan kerholehdeksi. HS uutisoi valikoivasti ja aatteellisesti. Olet selvästi hairahtanut tähän hesaria ja suomea pyörittävään vajakkisuvakkien valheelliseen paremmuudentunteeseen. Olet typerys, toisin sanoen.

Kaiken muun lisäksi tuo perusteeton paremmuudentunne on niin ärsyttävää. Se on tekopyhää ja samalla vastuutonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla