Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa laihduttaa järkevästi

Vierailija
17.06.2016 |

En osaa syödä ns oikein. Jos en laihduta syön ehkä liikaa? ja jos taas yritän laihduttaa tuntuu että menee liian hankalaksi ruuan laitto ym ja en syö sitten juuri mitään oon kitudieetillä mikä tarkoittaa sitä ettei sellaista jaksa sitä 2-3viikkoa pidempään ja sitten jo sortuu herkutteluun... bmi keikkuu normaalin ja lievän ylipainon välillä. mutta haluan takaisin normaaliin painooni mikä olis 4kg vähemmän kun mitä nyt painan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos alkaisit syödä terveellisesti? Huolehdit, että puolet kaikesta syömästäsi on vihanneksia, juureksia, hedelmiä tai marjoja. Sillä pääset jo pitkälle. Terveys ennen kaikkea. Ei ole mitään järkeä murehtia jostain neljästä kilosta ja lähteä jojoilun tielle. Katse kokonaisuuteen!

Vierailija
2/4 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim tänään oon syönyt gluteenitonta kaurapuuroa, lounaaksi kinkkukiusausta salaatin kera + vähän avocadoa + lasin laktoositonta maitoa, välipalaksi profeel proteiini vaniljarahkan, kupin kahvia ja sellaisen minikokoisen gluteenittoman korvapuustin. Iltapalaks gluteeniton leipä juustoviipaleella. ehkä vielä jonkun hedelmän syön ennen kun meen nukkumaan.

en tällä hetkellä laihduta mutta tuollain mä syön kun en laihduta. jos laihdutan syön vielä vähemmän ja herkut on tietty poissa ja silti en meinaa laihtua kun jonkun puoli kiloa ja sitten ei enää tapahdu mitään.

oon tosi laiska laittamaan ruokaa....

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateria rytmi ja vettä 2-3 litraa päivässä. Perus terveellinen ruokavalio. Syö vähemmän kuin kulutat.

Vierailija
4/4 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos alkaisit syödä terveellisesti? Huolehdit, että puolet kaikesta syömästäsi on vihanneksia, juureksia, hedelmiä tai marjoja. Sillä pääset jo pitkälle. Terveys ennen kaikkea. Ei ole mitään järkeä murehtia jostain neljästä kilosta ja lähteä jojoilun tielle. Katse kokonaisuuteen!

Minä lähdin jojoilemaan normaalipainon ylärajasta sairaalloisen lihavaksi. Laihduttaminen lihottaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi