Mies käsi sydämellä: oletko käyttänyt prostituoitujen palveluita?
Kävin mielenkiinnosta seksipalveluja myyvien sivustolla ja hämmästyin prostituoitujen suurta määrää. Jos jokaisella olisi parikin asiakasta päivässä, niin se tarkoittaisi todella suurta joukkoa miehiä. Kiinnostaisi tietää kuinka yleistä tuo on? Itse en tiedä kuin pari miestä, jotka varmuudella ovat kyseisiä palveluita käytäneet.
Kommentit (73)
Eipä täällä juuri käy miehiä joilla olisi varaa noihin palveluihin.
En, liian kalliita opiskelijabudjettiin. Muuten joo
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt enkä tiedä ketään joka olisi. Joko olen pimennossa tai sitten liikun väärissä/oikeissa piireissä.
Olet pimennossa. Maksullisissa käy iso osa työssäkäyvistä miehistä mutta harva myöntää asiaa edes kavereilleen.
En ole enkä käyttäisi, mutta tiedän kyllä muutamia jotka ovat käyttäneet.
En ole. Mieluummin kuolen vaikka poikuus tallella, kun alennun maksamaan seksistä. Kokemattomallakin voi olla alfan asenne.
Olen käyttänyt ja tiedän monia jotka ovat käyttäneet. Suurin osa tuntemistani miehistä ei kuitenkaan ole. Jotkut eivät tietysti kerro kavereillekaan.
Idarikysymyksiä taas, joku käyttää joku ei. Täällä ei niin paljoa miehiä kirjoittele, että saisi tilastoa.
En ole mies mutta sain tietää isäni käyvän maksullisissa... järkytyin, eli jos tuollainen "tavallinen" sohvaperuna maksaa seksistä niin varmaan hyvinkin yleistä varsinkin keski-ikäisten miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mieluummin kuolen vaikka poikuus tallella, kun alennun maksamaan seksistä. Kokemattomallakin voi olla alfan asenne.
Naisien kokeminen muina kuin kulutushyödykkeinä ei ole alfan asennetta nähnytkään. Tämä ei siis tarkoita, että alfa käyttäisi prostituoitujen palveluita.
Eipä ole tullut käytyä, vaikka työn puolesta paljon ulkomailla, enkä sen puoleen ole edes käynyt vieraissa, 20 vuotta aviossa.
En. Mutta olen kyllä vakavasti ajatellut käyttäväni.
mies40v
Neljän eri prostituoidun kanssa paneskellut vuoden sisällä. Hauskaa hommaa, mutta voi jäädä koukkuun. Tiedän muutamia muita lähipiiristäni myös. Ei niitä huoria turhaan maailma ole pullollaan. Kyllä niille asiakkaita löytyy.
En ole käynyt. Eikä tarvitaan käydä kun perhe. Poikamiehenä en edes uskaltaisi käydä maksullisissa jos ne vaikka raiskaa ja ryöstää viimeisetkin pennit
Miksi, aina olen naista saanut ja paljon olen saanutkin
Mika kirjoitti:
En ole käynyt. Eikä tarvitaan käydä kun perhe. Poikamiehenä en edes uskaltaisi käydä maksullisissa jos ne vaikka raiskaa ja ryöstää viimeisetkin pennit
Mitä se perhe asiaan liittyy? Monet perheelliset nimenomaan käy. Poikamiehet kerkeävät pimppaa metsästämään muutenkin, mutta itse perheellisenä koen vaivattomana käydä töistä ruokatunnilla nusauttamassa nuorta fitnessmimmiä. Jaksaa ihan toisella tavalla illalla taas perhe-elämää ja vaimokin saa rauhassa olla ilman vonkausta. Win-win.
Ei ole ollut tarvetta. Tunnen joitakin käyttäjiä ja entisiä palveluntuottajiakin.
Minä käytin silloin kun itsekin olin prostituoitu (olen nainen) koska halusin kokeilla miltä se maksaminen oikein tuntuu :D
Olen, mutta ilman maksua. Olen seurustellut prostituoidun kanssa.
En ole käyttänyt enkä tiedä ketään joka olisi. Joko olen pimennossa tai sitten liikun väärissä/oikeissa piireissä.