Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
texaspulla/korvapuustit ohjetta??
26.02.2006 |
olisiko kellään antaa ohjetta texaspulliin??tai viahtoehtoisesti ihan vain jotain mehevää täytettä korvapuusteihin?
Kommentit (3)
korvapuustien väliin tulee tavallisen sokerin tilalla fariinisokeria ja runsaasti kanelia & voita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
juoksevan sunnuntain joukkoon sekoitan kotigastronomin vaniljakreemijauhetta, mantelijauhetta, runsaasti kanelia, kaardemummaa ja fariinisokeria tai tavallista sokeria joskus olen laittanut myös ryytihyppysen sitruuna-aromia.
Alue: Aihe vapaa
leipomot käyttävät siihen sellaista valmista möhnää joka maistuu kanelilta. (olen saanut sitä kerran tutulta joka on ko tehtaassa ollu joka sitä möhnää teki silloin aikanaan ainakin)
Itse laitan korvapuustin väliin ihan vaan voita ja reilusti kanelia ja sokeria sekä vaniljasokeria (siis ei vanilliini vaan ihka oikeaa vaniljasokeria) ja maku on kyllä aika lähelle tuota texaspullaa (miehen lempparia;D)
toinen bravuuri korvapuustin väliin on semmoinen omakeksimä mössö, jonka sovelsin sen perusteella että ne kaupan dallaspullat vei kielen mennessään;)
siihen laitan maitorahkaa, sokeria, voisulaa, ja vaniljasokeria..silleen että tulee paksua..ja sitä sitten sivellään pullan väliin...kannattaa paistaa ne etanan mallisina eli ei nosta niitä puusteja pystyyn kuten perinteisesti, vaan antaa kierteinä maata pellillä, koska täyte valuu muuten helposti ulos paistaessa.
yksi ikisuosikki on kanelia, ja omatekoista omppuhilloa