En ymmärrä aikuisia, jotka menevät ennen klo 21 nukkumaan
Ehkä he vain ovat tulossa vanhaksi. Ilta parasta aikaa tehdä kotitöitä.
Kommentit (28)
No miksi menisimme nukkumaan vasta yöllä, jos kerta menemme töihin kello 05:00.
Tottakai menemme silloin jo viimeistään klo. 21 nukkumaan.
Kaikkia varmaan kiinnostaa, mitä sinä ymmärrät. Minkä ihmeen takai joku kirjoittaa tällaisia aloituksia?
En ymmärrä, mitä toisten nukkumaanmenoajat sulle kuuluu?
Koska pitää mennä töihin aamuvarhaisella. Sinähän et sitä ymmärrä, koska olet työtön.
Mun mies lähtee joka yö klo 2 töihin joten ei sitä huvita ilta yheksältä alkaa kotihommiin.
Työtön taas "ihmettelemässä". No, eipä se ymmärrän kun ei itse käy töissä ja saa tehdä mitä huvittaa ja ihan milloin vain.
"En ymmärrä aikuisia, jotka menevät ennen klo 21 nukkumaan"
-"En ymmärrä idiootteja, jotka kyselevät tyhmiä aamulla klo.8.44."
En minäkään ymmärrä. Siis siksi, että miten joku onnistuu siinä. Itse päätän jokaisena aamuna, että käyn ajoissa nukkumaan. No, eilenkin kello oli 1 yöllä kun menin. Olen niin pirteä iltaisin ja sitten aamuisin väsynyt.. Enkä edes nuku päivällä.
Haluan itsekin oppia käymään nukkumaan ajoissa, hienoa kun joku osaa!
Herätys aamuisin 4.30, kyllä uni tulee jo klo 21.
Mä menen usein klo 19-20 nukkumaan. Työpäivä alkaa klo 4. Että terveisiä vaan täältä kahvitauolta sinne ap:lle, minä pääsen töistä kotiin klo 12 ja lähden kotiin tekemään niitä kotitöitä :)
Mä teen kotityöt aina suoraan töiden jälkeen. Eilenkin menin nukkumaan klo 19. En koskaan valvo yli yhdeksään.
Itselläni on unentarve ehkä 10 tuntia. Jos kävisin töissä, niin mun pitäis mennä aikaisin nukkumaan, jotta olisi helppo herätä.
Käytännössä en osaa mennä ajoissa nukkumaan. Kouluherätykset olivat TUSKAA.
eetköö ymmärrä, mitä sulle laaausuuinn
Jos on lusikalla annettu, niin eihän sitä voi kauhalla vaatiakaan. Onnea elämään!
Hanki vauva, joka herää syömään 2krt yössä ja jonka mielestä aamu alkaa klo 6. Takaan, että nukahdat 20.30.
Jokainen vanhenee riippumatta siitä mihin aikaan menee nukkumaan. Ennen pitkää on tullut vanhaksi jos elää tarpeeksi pitkään vaikka ei menisi nukkumaan ollenkaan.
niin työttömät on paska sakkia jotka ryyppää aamuviiteen ja on köyhiä paskoja jotka pitää viedä saunantaa osa elää normaalisti ja nousee 05.00 ja menee nukkumaan 21.00-22.30. asuu uuden karheassa velattomassa omakotitalossa nämäkin pitää viedä saunantaa ja lopettaa että koska ovat työttömiä että joku muka kunnon kansalainen voi vanhasta röksästä lähteä paska töihinsä kun on muka töissä.pyh.
Kyllä minä olen tuohon aikaan nukkumassa, ei vaan pysy silmät auki. Herään aina viideltä.
t: Pitkäaikaistyötön.
paskat kirjoitti:
niin työttömät on paska sakkia jotka ryyppää aamuviiteen ja on köyhiä paskoja jotka pitää viedä saunantaa osa elää normaalisti ja nousee 05.00 ja menee nukkumaan 21.00-22.30. asuu uuden karheassa velattomassa omakotitalossa nämäkin pitää viedä saunantaa ja lopettaa että koska ovat työttömiä että joku muka kunnon kansalainen voi vanhasta röksästä lähteä paska töihinsä kun on muka töissä.pyh.
Koulut sulta ainakin on jäänyt käymättä.
Olit niin tyhmä ettei tukiopetuskaan auttanut?
Sinun ei tarvitse herätä aamuviideltä ehtiäksesi töihin.