Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani aikoo huijata itselleen vapautuksen armeijasta

Vierailija
16.06.2016 |

Olen ylpeä hänestä. Meidän perheessä nauretaan "isänmaallisuudelle" ja muille paskoille tekosyille, joiden mukaan armeija on pakko käydä.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun tuntemat miehet tosiaan lähtivät armeijaan poikina, mutta palasivat miehinä. Hyvää teki tissiposkille.

Vierailija
62/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole oikeutta arvostella intin käymättömiä miehiä, ovat itse saaneet vapautuksen intistä ja sivarista vagina-kortin avulla. Intin käyneet naiset erikseen.

Niin kauan kuin se sama lusiminen kestää aina yhden raskauden ja imetyksen kerrallaan, niin tasoissa ollaan. Jopa voiton puolella. Kolmen kuukauden oksentaminen vaatii myös luonteenlujuutta.

Missä lainkohdassa määrätään naisen hankkimaan lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun tuntemat miehet tosiaan lähtivät armeijaan poikina, mutta palasivat miehinä. Hyvää teki tissiposkille.

Eli kaikki naiset ovat tissityttöjä koko elämänsä

Vierailija
64/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole oikeutta arvostella intin käymättömiä miehiä, ovat itse saaneet vapautuksen intistä ja sivarista vagina-kortin avulla. Intin käyneet naiset erikseen.

Niin kauan kuin se sama lusiminen kestää aina yhden raskauden ja imetyksen kerrallaan, niin tasoissa ollaan. Jopa voiton puolella. Kolmen kuukauden oksentaminen vaatii myös luonteenlujuutta.

Missä lainkohdassa määrätään naisen hankkimaan lapsia?

Joo, otetaan mieluummin pakolaisia tänne sossun rahoilla lisääntymään, kun omat naiset eivät.

Vierailija
65/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut töihin kymmeniä ihmisiä. Kyllä se osaaminen ja asenne ovat olleet peruste sille, kuka työhön valitaan. Jos armeija tai siviilipalvelus on suoritettu, niin asia selvä. Ei ainakaan tarvitse varautua siihen, että uusi työntekijä kohta pian tarvitsee sijaisen.

Siviilipalveluksen kautta lapseni sai työpaikan (siis sai töitä sieltä sivaripaikasta) ja luki työn ohessa pääsykokeisiin. Aika näyttää, miten valmistumisen jälkeen käy työtä hakiessa.

Kyllä se rynnäkkökivääri ja sinko olivat lähinnä ne aseet, joita mieheni aikanaan armeijassa oppi käyttämään. Samat vehkeet on käsissä nykyäänkin.

Saksan mallia ja ammattiarmeijaa pitäisin hyvänä ratkaisuna minäkin. Parempi tietysti, ettei tarvitsisi koko sotaa pelätä, mutta maailmanmeno ei hyvältä näytä.

Vierailija
66/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella on liian pitkä rajaviiva Venäjän kanssa. Ei meillä ole varaa ammattiarmeijaan. Ruotsilla on jo hätä, kun ajoi oman systeeminsä alas. Nato ei ole mikään graalin malja.

Vierailija
67/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemistani muutama alkoholisoitui, muutama fiksu taantui pierupaskatasolle, muille ei tapahtunut mitään ja yhdelle elämästä hukassa olleelle näytti olevan kokemuksesta hyötyä

Vierailija
68/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymähdys. Naiset nyt yleensä ovat miehiä kypsempiä henkisesti aina.

Vierailija
69/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin vanhemmat voivat katsoa peiliin jos eivät ole osanneet kasvattaa poikaansa huolehtimaan omista asioistaan, esim pitämään kamansa siististi kaapeissa, silittämään vaatteensa (jepp, minun aikana RUKissa tuohonkin panostettiin...), noudattamaan aikatauluja yms.

Minä pidän huolen että oma poikani osaa nuo parikymppiseksi mennessä ja paljon enemmänkin mitä intti edes pystyy opettamaan. Jo nyt 10-vuotiaana hän on ampunut enemmän kuin armeijassa pääsee koskaan ampumaan...

Vierailija
70/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea näin tyhmää ketjua, mutta kerron jutun, jos se ei ole vielä täällä.

Poika leikki lähes sokeaa kutsunnoissa, ettei tarvitsisi mennä inttiin, ja saikin vapautuksen. Lähti ilalla leffaan ja viereen sattui istumaan kutsunnoista tuttu kapiainen, joka ihmetteli, miten sokea haluaa olla elokuvissa.

Siihen viisas poika totesi: ai ollaanks elokuvissa, mä kun luulin, että tää on Ventoniemen bussi Tampereelle.

t.mummeli

Vierailija
71/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka kaksi yhtä pätevää hakijaa, niin kyllä se intti saattaa ratkaista rekrytoinnin päätöksen. Halusitte tai ette.

Vierailija
72/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymähdys. Naiset nyt yleensä ovat miehiä kypsempiä henkisesti aina.

Tämä kypsyys ilmenee esim tämän Vauva-palstan keskusteluissa?

Vierailija
73/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoiko poskitissit tuottamaan maitoa?

Vierailija
74/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan hienoa, että nykyään kasvatetaan penskat käpykaartiin jo kotona äidinmaitoa juotettaessa.  No vanhemmat eivät halua, että poika menestyisi elämässään. Armeijan käymätön menettää usein monet hyvät työpaikat, kun ei ole minkäänlaista johtajakoulutusta. Mutta joo, kai niitä akkamaisia pojujakin jossain tarvitaan, ei vaan just nyt tuu mitään mieleen.

Vierailija
75/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan hienoa, että nykyään kasvatetaan penskat käpykaartiin jo kotona äidinmaitoa juotettaessa.  No vanhemmat eivät halua, että poika menestyisi elämässään. Armeijan käymätön menettää usein monet hyvät työpaikat, kun ei ole minkäänlaista johtajakoulutusta. Mutta joo, kai niitä akkamaisia pojujakin jossain tarvitaan, ei vaan just nyt tuu mitään mieleen.

"Sotilaallista naurua tahdissa, nyt..."

Itse olin kerran komppaniabossina ja kapu siihen ylisti "jumalauta kokelas kun meni särmästi koko reissu, teillä oli langat koko ajan hyppysissä eikä mikään homma päässyt karkaamaan! Kyllä RUK teki teistä johtajan!" Totesin siihen ykskantaan "haistakaa paska, herra kapteeni. Jos tuon keikan olisin vetänyt SAIntin oppien mukaan, olisimme vieläkin tunturissa. Se vedettiin Suomen Partiolaisten tuomilla opeilla hieman soveltaen...". Ei kapu oikein tykännyt vastauksestani.

RUK:n tai AUK:n tarjoama johtajakoulutus häviää 6-0 siihen, mitä Partio pystyy tarjoamaan ns vastuullistamisen/johtamisen jo pitkän aikaa ennen inttiä. Partiossa voit joutua jo 15-vuotiaana "komppaniatasoiseen" johtonakkiin, koksuna olet todella onnekas jos pääset edes kerran tuon kokoisen pumpun vetoon.

Jos minulla on työhaastattelussa pitkän linjan partiolainen (vaikka sitten sivarikin) vs joku alikessunretku, valtion poikaleirin käynyt ei todellakaan jatka siitä eteenpäin.

Vierailija
76/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisinkin valinnut sivarin. Siinä vuosi työkokemusta, olisi paljon paremmat mahdollisuudet työllistyä. Ärsyttää typeryyteni, mutta ei voi enää mitään.

Vierailija
77/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun näkisi, että joku yrittää johtaa akateemista työympäristöä armeijaopeilla

Vierailija
78/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma. Ehdotan samalla, että luistatte samalle kaikista muistakin velvollisuuksista. Veroja on turha maksella, töissä on turha käydä. Kyllä "joku muu" aina hoitaa ne hommat, joista on tarkoitus vastata yhdessä. Sossusta saa rahaa, ja ensimmäisellä ruotsinlaivalla länteen, kun Venäjä hyökkää.

Kannattaa muuten hakea vapautusta huumeiden käytön perusteella. Sulkeutuu näppärästi moni ovi tulevaisuudessa, kun tehdään turvallisuusselvityksiä esim. valtion virkoihin ja lasten kanssa tehtävään työhön.

On se hienoa, että Suomesta löytyy noin vastuullisia vanhempia!  terv. reserviupseeri, nainen

Vierailija
79/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muuten jo lentokoneen siistijän pestiin tehdään taustakartoitus rikosrekisterin suhteen. Jos on tullut pössyteltyä ruohoa ja siitä jää kiinni, niin jää sekin "paskaduuni" saamatta. Monen oven elämässään voi sulkea jo nuorena, jos ei ennakoi.

Vierailija
80/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma. Ehdotan samalla, että luistatte samalle kaikista muistakin velvollisuuksista. Veroja on turha maksella, töissä on turha käydä. Kyllä "joku muu" aina hoitaa ne hommat, joista on tarkoitus vastata yhdessä. Sossusta saa rahaa, ja ensimmäisellä ruotsinlaivalla länteen, kun Venäjä hyökkää.

Kannattaa muuten hakea vapautusta huumeiden käytön perusteella. Sulkeutuu näppärästi moni ovi tulevaisuudessa, kun tehdään turvallisuusselvityksiä esim. valtion virkoihin ja lasten kanssa tehtävään työhön.

On se hienoa, että Suomesta löytyy noin vastuullisia vanhempia!  terv. reserviupseeri, nainen

Huumeiden käyttörikos ei estä työskentelyä lasten parissa. Lopetan työssäkäynnin siinä vaiheessa, kun siitä tulee pakollista vain toiselle sukupuolelle. Siihen asti nautin duunistani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän