Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani aikoo huijata itselleen vapautuksen armeijasta

Vierailija
16.06.2016 |

Olen ylpeä hänestä. Meidän perheessä nauretaan "isänmaallisuudelle" ja muille paskoille tekosyille, joiden mukaan armeija on pakko käydä.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, itse kadun sitä että aikoinaan menin sinne.

Vierailija
2/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Varmaan Porvoon varuskunta kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ette sitten varmaan ole kuullut sellaisesta vaihtoehdosta kuin siviilipalvelus. - Toki armeijan voi välttyä käymästä keplottelemallakin, mutta varosin sitä, että poika ei näppäryydessään saa itselleeen ns. hullun papereita. - Mutta toki asiallisiakin ja yleisesti hyväksyttyjäkin muita vaihtoehtoja on saada vapautus armeijasta. Sen sijaan en nyt oikein pidä asenteesta, että me ollaan ylpeitä pojasta, joka pärjätäkseen joutuu keplottelmaan ja harjoittamaan vilunkia. 

Vierailija
4/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, vitutti joka ikinen päivä siinä vankilassa.

Vierailija
5/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen äitee, sellanen poika.

Vierailija
6/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sota yhtä miestä kaipaa, -ei varsinkaan tuollaista lusmua.

Vierailija
7/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalikieltäytyminen olisi oikea vaihtoehto. Isänmaallisuulle naureskeleminen on kauheaa jos katsoo itään.

Vierailija
8/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan poikani ei aio mennä armejaan.

Juteltiin asiasta ja se on ok, mutta poika ymmärtää sen että jos mielipiteet on noin varmat ja asia omassa sydämessä päätetty, niin reilusti ne mielipiteet myös esitetään eikä huijata tai teeskennellä mitään.

Mies ei ole se, joka asepalveluksesta kieltäytyy, vaan mies on se joka seisoo omien sanojensa takana.

Vierailija
9/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa näyttää pippeliä kutsuntalautakunnalle ja vääntää lopuksi tortut lattialle. Takuuvarma vapautus tiedossa.

T: C-mies vuosimallia 82

Vierailija
10/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurimaan trollitehdas

Vierailija
11/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vain. Pakollista asevelvollisuutta ei pitäisi alun alkaenkaan olla joten olen poikasi takana 100%:sti.

Vierailija
12/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että oma juniori saa 10 vuoden kuluttua itse päättää meneekö inttiin vai ei. Itse en ainakaan suosittele missään nimessä, omien kokemuksieni perusteella. Edes RUK-reissu ei ollut sitä mitä etukäteen hehkutettiin.

Vierailija
13/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöpojan siis kasvatit. Ja ylpeilet aiheella netissä.

Vierailija
14/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein ylpeä poikani tuli tänään armeijasta ja jatkaa yliopisto opiskeluja elokuussa. 

Vierailija
15/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta pojallasi!

Vierailija
16/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isänmaallisuutta oikein mitataan? Olem itse C-mies terveydellisistä syistä.

Vierailija
17/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeitä?! Missä kunnioitus henkensä uhranneita veteraaneja kohtaan? Te joutaisitte ladon taakse molemmat! C-paperit hyväksyn vaan jos on oikeasti niin sairas, ettei pysty. Mikään masennus tai sosiaalinen ahdistus ei ole syitä, vaan tekosyitä ja siten tahraavat veteraanien ja isänmaan perinnön!

Vierailija
18/107 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kriteerein se aikoo huijata? Mielenterveyssyyt jää näkyviin sairaskertomukseen ja on vaikuttamassa, kun sitten esim. hakee lääkärintodistusta työpaikkaa varten.

Vierailija
19/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmilla tai huumeiden käytöllä saa c paperit. Itse sain pelkällä pilven pössyttelyllä vapautukset. :D

20/107 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo myöhäistä erota. Netin kautta käy nopeasti. 5päivää käyt vaan täydennyspalvelusta sen jälkeen ja se on siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän