Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko 5-vuotiaalle vk-haalarin?

Vierailija
26.02.2006 |

Meillä on jo 2-osainen hankittu ja nyt pähkäilen että pitäiskö ostaa myös haalari? Tyttö on siis kotihoidossa,käy kerhossa.Hoidossa haalari olisi varmaan kätevämpi vai ostaisko toisen 2-osaisen vielä?

Mielipiteitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna sellainen vielä oli, ja olikin tosi kätevä kun tyttö mylläsi pitkin pusikoita...

Vierailija
2/4 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(osalla vielä eskarissakin) ja talvihaalari pitkälle kouluikään, asumme pääkaupunkiseudulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pelkästään toiset tai kolmannet ulkohousut. Ei ois välttämättä tarvetta toiselle takille.

Vierailija
4/4 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut likaantuu usein, pesen niitä useammin. Housuja osta useammat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme