Ottaisitko itseltäsi suihin jos pystyisit?
Kommentit (173)
Sen tason mutkalla tuossa pitäisi olla, ettö tuskin nikamat ja välilevyt toipuisivat venytyksestö koskaan.
Vielä lihasspasmit orkun hetkellä päälle. Auts!
Nykyään vaikeata jo pelkkä masturbointi kun orkun hetkellä vetää suonta jalasta:) Mutta nuorempana taipui kyllä sen verran että sai terskan suuhun.
Ajatuksenaki ällöttävä 🤮 Ei kovin miehekästä minun mielestäni...
N
Rakastelisin itseäni kunnon pitkällä suihinotolla oikein mielelläni mutta mielummin kuitenkin ottaisin toiselta mieheltä, oikein tukevalta, suihin pitkällisten lämmittelyiden jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Pystyn ja otan.
Kateellinen oon...
Olen fantasioinnut sillä että jos joku päivä keksittäisiin portaalit joista kulkea niin ensimmäinen asia mihin niitä käyttäisin olisi oman munan imemiseen :D Olisi kiva kun vaan munan työntäisin portaaliin ja toinen olisi naaman edessä niin ei tarvitsisi selkää tuhota. Samaa kikkaa voisi käyttää myös siihen että panisi itseään.
Vierailija kirjoitti:
Olen fantasioinnut sillä että jos joku päivä keksittäisiin portaalit joista kulkea niin ensimmäinen asia mihin niitä käyttäisin olisi oman munan imemiseen :D Olisi kiva kun vaan munan työntäisin portaaliin ja toinen olisi naaman edessä niin ei tarvitsisi selkää tuhota. Samaa kikkaa voisi käyttää myös siihen että panisi itseään.
Mutta miten panet portaalin kautta, kun samalla kun työnnät kullia eteen niin takapuolikin liikkuu eteen, eli pois munan tieltä. Se olisi vaan sellaista edestakaisin heilumista ilman kontaktia, koska molemmat päät väistäisivät toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten panet portaalin kautta, kun samalla kun työnnät kullia eteen niin takapuolikin liikkuu eteen, eli pois munan tieltä. Se olisi vaan sellaista edestakaisin heilumista ilman kontaktia, koska molemmat päät väistäisivät toisiaan.
Mutta siitäkin huolimatta siis täälläkin portaalin yksi käyttötarkoitus olisi ehdottomasti suihinotto itseltä.
Pakkojan tuota olisi kokeilla mutta epäilen kyllä, jos laukeamiseen asti menis, niin sperman suihkuaminen aiheuttaisi melko voimakkaan oksennusrefleksin.
Pystyin ja otin harvakseltaan nelikymppiseksi asti, nyt en ole enää 25 vuoteen pystynyt. Väittäisin, että vaatii synnynnäisen anatomisen muodon, että pystyy siihen. Jos on vääränlainen anatomia (siis tuohon toimenpiteeseen), ei luultavasti pysty, vaikka olisi muutoin hyvinkin notkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää vähän mielikuvitusta eli jos voi tehdä portaaleja voi myös liikuttaa niitä. Esimerkiksi olet kontallaan ja yksi portaali taaksesi paikalleen ja toisen ohjaa jalkoväliin niin että penis kokonaan ulkona toisen kautta ja sitten tämän jalkovälissä olevan portaalin lukitsee kulkemaan kehon mukana jolloin takana olevassa portaalissa penis pysyy paikallaan ja siinä vaan perettää oman pyllynsä penikseensä jolloin pääsee panemaan itseään :) Näistä mielikuvituksista kiihottuu oikein kunnolla.
Joskus nuorempana yletyin nuolaisemaan terskaa. Sittemmin tyytynyt vain tulemaan omille kasvoille ja suuhun
Nuorena yletin kielellä maistamaan mutta sittemmin kohottautunut vaan niin että tulen omaan suuhuni
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksenaki ällöttävä 🤮 Ei kovin miehekästä minun mielestäni...
N
Mä vähän luulen, että yhtäkään autofellaatioon kykenevää miestä ei paljon kiinnosta sun mielipide kyseisestä aktiviteetista. Ja tuskin sun tarvitsee sitä nähdäkään. 😄
Nuorempana onnistui ja silloinen tyttöystävä tuli sen katsomisesta aivan hullun kiimaiseksi. Omaan suuhun laukeaminen on kyllä jännä tunne.
Teininä kuulin kaverin kaverista että oli johonkin lipasuun yltänyt. Kokeilin sitten itse ja koko terskaa pystyin imuttamaan. Parille kaverille tämä oli pakko näyttää totta kai. Ja heidän kertoa se eteenpäin koulussa seuraavana päivänä tutuilleen totta kai.
Sitten menin lukioon ja siellä ihan sietämätön koulukiusaaja oli asiasta kuullut ja huomautteli asiasta päivittäin negatiivisessa valossa. Huvittavaa vaan ettei hän tajunnut yhtälöä = pienimunaiset eivät yllä, isomunaiset yltävät.
Entä jos selkä jumittuu ja jää siihen asentoon? Miten selitetään hätäkeskukseen, ja vähän noloa kun kuljetetaan paareilla...:)N
Yläasteella sain otettua. Laukeaminen kuumotti ku tiesi tulevan. Eikä se hyvältä tuntunut kun suu oli täynnä spermaa ja piti mennä sylkemään vessaa joten se jäi. Hyvä kuitenkin että pystyi kokeilla
Nuorena olin notkea ja tuli lutkuteltua munaa ja samalla runkattua monet orkut :)
Nyt vain kaukainen muisto...