Ottaisitko itseltäsi suihin jos pystyisit?
Kommentit (169)
Vierailija wrote:
Kyllä, mutta enää pysty😀
joskus teininä tuli kyllä kokeiltua, kun olin joustava. Minulla on mielikuva että kerran jopa laukesin omaan suuhun.
Kateellinen oon jos oot nuorempana tuossa onnistunut ;)
Vierailija wrote:
Joo ei, tai tulihan sitä nuorena kokeiltua. Paljon parempaa työntää kulli peppuun. Jos omistaa yli 17cm kalun ei pitäisi olla hankalaa päästä sisään ja pidemmällä pääsee tietysti syvemmälle. Ekat kerrat kun pääsin ja tulin sisään oli aivan sairaan kiihottavia
Täh? Miten helvatassa on fyysisesti mahdollista naida itseään peppuun?
Mut jos ois mahdollista niin oishan se aivan sairaan kiihottavaa...
Nuorena notkeena imasin terskan suuhun. Ei se tuntunut miltään. Kyllä se paremmalta tuntuu kun toinen sen tekee.
No ei ainakaan itsellä onnistu, kun terskaa alkaa upottaa reikään kalu kovettuu heti. Eikä varmasti taivu peppureikään vaan osoittaa enemmin napaa kohti.
Oma selkäranka ei kyllä taivu ottamaan itseltä suihin, vaikkei mitään ylimääräistä olekaan vyötäröllä.
Nyt kun kirjoitin tuossa järjestyksessä tuli siitä auto-atm yritys 😁
Varmasti kokeilisin jos pystyisin mutta epäilen että tämä on sellainen "itseään ei voi kutittaa"-juttu.
Runkkaaminen ja kalun hively yleensäkin tuntuu ihan toiselta kuin jos sitä tekee tyttöystävä eikä oma käsi.
Tyttöystävä opetti minut nauttimaan siitä että se hyväilee suihin ottaessaan tai minua runkatessaan nännejä mikä tuntuu todella hyvältä mutta jos tuota tekee itse niin se lähinnä kutittaa.
Nuorempana otin vaikkei mikään isoin vehje olekaan. Hiukan asento toi epämukavuutta mutta ei maku ollut paha. Siksi ihmetellyt että vaimo ei ole 20 vuoden aikana juurikaan suihin ottanut
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joo ei, tai tulihan sitä nuorena kokeiltua. Paljon parempaa työntää kulli peppuun. Jos omistaa yli 17cm kalun ei pitäisi olla hankalaa päästä sisään ja pidemmällä pääsee tietysti syvemmälle. Ekat kerrat kun pääsin ja tulin sisään oli aivan sairaan kiihottavia
Täh? Miten helvatassa on fyysisesti mahdollista naida itseään peppuun?
Mut jos ois mahdollista niin oishan se aivan sairaan kiihottavaa...
Se on paljon helpompaa kuin mitä vois luulla. Ensin kulli ei saa olla kovana ja se laitetaan sormilla sivusta työntämällä sisään. Kivekset on sivussa ja kalu menee sisään "yläkäyrä" tyyliin. Liukkaria runsaasti. Sitten kun pääsee sisään tuntuu aika hyvältä ja kulli alkaa kyllä kovettua:)
Suihinotto itseltä on paljon vaikeampaa ja siinä voi oikeasti loukata selkänsä, en suosittele ellei ole poikkeuksellisen notkea luonnostaan
Seksi tapahtuu oikeasti korvien välissä. Ei ne fyysiset tuntemukset ole niin ihmeellisiä.
Tulee joskus tehtyä kun oikein kiimaseksi yllyn pitkään puutteessa mutta ei se loppujen lopuksi toista korvaa
tietenkin jos voisin, mutta en nyt sen takia viitsi alkaa joogaamaan, puoliso hoitaa homman paremmin
Ottaisin ja nuolisin munat ja persaukonkin. Kadehdin kissoja ja koiria.
No jooh, kyllä ottaisin.. saan just ja just nuoltua terskan päätä. Ois kyllä kiva ottaa koko kalu suuhun. Muutamia kertoja tullu myös lauettua omalle naamalle/suuhun
Paraikaa venyttelen itseäni jokailtaiselle kielileikille kikkelinkärjen kanssa. Mukavaa puuhaa
Tietysti ottaisin. Nuolisin persettäkin
kyllä. aloitin kyllä venyytellä mut sit iski laiskuus
Seksissä kiihottavinta on toisen halun ja nautinnon näkeminen eikä oma fyysinen kosketus. Nuorena yletyin ottamaan terskan suuhuni, mutta ei se niin hyvältä tuntunut ja asentokin oli äärirajoilla ja epämukava.
Mieluiten katson kumppanin kasvoja hänen hyvällä hetkellään.
Toki ottaisin itseltänikin suihin muiden muassa