Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko itseltäsi suihin jos pystyisit?

Vierailija
16.06.2016 |

Suihin/nuolisit kyrpääsi/pilluasi?

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran noin 30v sitten ottanut ja vieläkin hävettää. Tein insestin itselleni, harrastin seksiä akaikäisenä alaikäisen kanssa. Joten ei enää ikinä.

Vierailija
82/169 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tähän pystyin. Sain terskan suuhuni ja ei se nautinnollista ollut. Selkään sattui ja ei se oma suu tuntunut oikein miltään kun samalla piti asennon kanssa taiteilla. Käsi on kaikin puolin paljon parempi.

Nykyään ei mene enää lähellekään ja eipä se harmita yhtään. Ette oikeasti menetä mitään jos notkeus riitä.

Väärä asento! Se tehdään selällään maaten, josta nostetaan jalat ylös ja lasketaan siitä suorina pään taakse. Tämä onnistunee suurimmalle osalle edelleen, ellei ole kasvanut kaljamaha tai se kikkeli on seisokissa joku "katkarapu". Normaalin ~17-20cm omistaville normaalipainoisille ei ole mikään ongelma. Juuri kokeilin ja onnistuisi helpisti. Olen 49v, enkä mikään voimistelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän samanlainen kysymys kuin vastaisi että "Lähtisitkö asukiksi yhdensuunnan menolipulla Marssiin'? (obs.enkä tarkoita tässä mitään ukrainan ja venäjän rintamalinjoja). Lähinnä teoreettisesti sama kuin jonkuteslaukon utopistista Mars-agendaa? Ja sama vastaus molempiin tulee tässä: "Dream on, baby".. Älä unta nää!

Vierailija
84/169 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sain terskan suuhun ja yleenä suuhun laukesin. Nykyään ei onnistu imeminen mutta kun taivutan itseni pystyn runkkaamaan spermat kasvoilleni. Maistuu edelleen hyvältä

Vierailija
85/169 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ottaisin vain jos voisin. Viimeksi saanut suihinoton vaimolta about 7 vuotta sitten. Tekee jo vähän mieli saada uudelleen. Ootellaan vielä vähän aikaa.

Vierailija
86/169 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin ottaisin vain jos voisin. Viimeksi saanut suihinoton vaimolta about 7 vuotta sitten. Tekee jo vähän mieli saada uudelleen. Ootellaan vielä vähän aikaa.

Todellakin ottaisin jos vain voisin ;)

Vierailija
87/169 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut itseltäni suihin yhdistelmällä hoikka ja taipuisa vartalo + pitkä penis. Terskan sain just ja just kokonaan suun sisäpuolelle imettäväksi ja nuoltavaksi. Olihan se kokemisen arvoinen elämys tunto- ja makuaistimuksineen. Totuuden nimessä on kuitenkin myönnettävä, että asento on pidemmän päälle epämukava. Suihinotto toisen tekemänä on ehdottomasti parempi.

Vierailija
88/169 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti onnistuu ja kokeillukkin.t:24cm

Vierailija
89/169 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran noin 30v sitten ottanut ja vieläkin hävettää. Tein insestin itselleni, harrastin seksiä akaikäisenä alaikäisen kanssa. Joten ei enää ikinä.

Höppänä, kyllä samalla kehitystasolla olevat alaikäiset saa ihan rauhassa touhuta, ei siinä ole mitään väärää. Kautta aikojen on leikitty lääkärileikkejä.

Vierailija
90/169 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana ja notkeampana tuli tuota kokeiltua. Asento oli tietenkin vähän epämukava, mutta jotenkin se myös kiihotti, kun oma kalu sojotti naaman edessä. Sen verran pienellä vehkeellä kuitenkin siunattu, ettei saanut kuin terskaa vähän imutettua, mutta olihan se aika kiihottavaa, kun lopulta laukesi ja lämmintä spermaa tuli suuhun. Kai se tuli nieltyäkin, ihan niin tarkkaan en muista.

Ja aivan varmasti ottaisin nykyäänkin, jos vaan taipuisin, kuten silloin. Ei vaan taida onnistua...

Vierailija
91/169 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki, jos vaan pystyisin kuin sillon nuorena taivuin-jäi välillä kouluun lähtemättä kun imuttelin itsekseni

-ilppi-

Vierailija
92/169 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on. Ei nyt erityisen hottia. Ihan silti tuntui ja maistui kuin oletinkin.

Vierailija
93/169 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ottaisin!

Vierailija
94/169 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin ottaisin!

Todellakin ;)

Vierailija
95/169 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terskaa sain joskus imuteltua ja nuoltua joskus mutta ai että, jos saisi ihan vapaasti juurta myöden ja vielä pallitkin nuoltua niin mikä jottei, mutta melkoinen käärmehäiskä pitäisi olla.

Vierailija
96/169 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terskaa sain joskus imuteltua ja nuoltua joskus mutta ai että, jos saisi ihan vapaasti juurta myöden ja vielä pallitkin nuoltua niin mikä jottei, mutta melkoinen käärmehäiskä pitäisi olla.

Helpointa jos on joku hyvä kaveri jota voi kouluttaa imemään ja nuolemaan (vaikka lisäksi sieltä pallien takaakin) juuri siten miten sinusta tuntuu hyvältä. Ja tietysti vastapalvelusta kaverille voi antas. Minulla on onneksi tällainen fwb-suhde. Toivon samaa onnea sinullekin.

- M32

Vierailija
97/169 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin, niinkuin joskus nuorempana, kun olin vielä notkea.

Pelkän terskan sain suuhun, mutta kyllä se tuntui mahtavalta, kun samalla hieroi kiveksiä ja toisella kädellä puristeli kyrvän vartta.

Kiihotti, kun tiesi saavansa omat spermat suuhunsa, eikä siinä yleensä kauaa kestänytkään, kun lasti tuli suuhun. Ja kaikki nieltiin, tottakai...

Vierailija
98/169 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 kesäsenä treenasin niin kauan että sain otettua suuhun. Jatkoin treeniä puolivuotta, ja sitten yletyin 16cm kullini puoleen väliin. Se mielestäni oli parasta kun tiesi itse mikä tekee hyvää ( imu, kielenpyörittely terskalla  jne ) Joskus työnsin sormen pyllyyn ja imin, livon. Lämmin sperma kun tuli suuhun voimalla, maiskuttelin ja pyörittelin sitä suussa. Näytin jopa silloiselle tyttöystävälle tämän. Hän sanoi, että eihän siinä mitään pahaa ole jos itsellensä hyvää tekee, mutta säästä spermaa mullekin, iski silmää ja nauroi.

Vierailija
99/169 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta enää pysty😀

joskus teininä tuli kyllä kokeiltua, kun olin joustava. Minulla on mielikuva että kerran jopa laukesin omaan suuhun.

Vierailija
100/169 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei, tai tulihan sitä nuorena kokeiltua. Paljon parempaa työntää kulli peppuun. Jos omistaa yli 17cm kalun ei pitäisi olla hankalaa päästä sisään ja pidemmällä pääsee tietysti syvemmälle. Ekat kerrat kun pääsin ja tulin sisään oli aivan sairaan kiihottavia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän