Mulla on klamydia eikö?
Runsas valkovuoto, välillä keltaista, paksua..
Kipua lantionseudulla
kutinaa kirvelyä
paha haju!!!
Mä niin toivoisin että olisi BV. Mutta ei tää sitä kyllä ole.. ei ole edes kalamainen tuoksu vaan paha joka ei lähde millään pois. . Voi apua. Hemmetin idiootti olen...
Kommentit (17)
Mulla oli BV samoilla oireilla. Sp-tautitesteissä käyty kahdesti tässä avioliiton aikana, ihan vaan in case. Ei meinaa millään lähteä pois.
Aaaaaargh. Se yks hiton kerta ja tällänen vaiva!! ... ap
Mulla on kyllä ollut vastaavankaltaisilla oireilla ihan vaan bakteerivaginoosi. Olin itse asiassa itsekin 100-varma että sukupuolitauti se on, mutta eipä ollut (kävin siis testeissä tietenkin).
Hop hop testattavaksi, olipa mikä vain niin saat ainakin vastauksen ja hoidonkin tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli BV samoilla oireilla. Sp-tautitesteissä käyty kahdesti tässä avioliiton aikana, ihan vaan in case. Ei meinaa millään lähteä pois.
MUlla ei ole ikinä ollut mitään tälläistä ja alkoi heti kun erehdyin yhden ihmisen kanssa sänkyyn. .. ap
Ehkä mulla on toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä ollut vastaavankaltaisilla oireilla ihan vaan bakteerivaginoosi. Olin itse asiassa itsekin 100-varma että sukupuolitauti se on, mutta eipä ollut (kävin siis testeissä tietenkin).
Hop hop testattavaksi, olipa mikä vain niin saat ainakin vastauksen ja hoidonkin tarvittaessa.
Joo pitää mennä heti ens viikolla. Ei yhtään kiva.. :(( ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko jakaa kaikille
Juu kaikille annoin :( haloo. Yhdelle.
Onko alavatsakipua ja pientä veristä tihkuvuotoa vähäsen? Klamydiassa usein on.
Vierailija kirjoitti:
Onko alavatsakipua ja pientä veristä tihkuvuotoa vähäsen? Klamydiassa usein on.
Kipua munasarjoissa tai sillä alueella. . Ja outo valkovuoto muttei verta..
Onko muut sp-taudit testattu? Tippuri, hepatiitit, kuppa, herpes ja HIV? Kun se lääkkeillä patantuva klamydia ei ole ainut jonka voi saada. Osa ei oireile eikä parannusta ole
Vierailija kirjoitti:
Onko muut sp-taudit testattu? Tippuri, hepatiitit, kuppa, herpes ja HIV? Kun se lääkkeillä patantuva klamydia ei ole ainut jonka voi saada. Osa ei oireile eikä parannusta ole
Ei ole vielä. Ennen tuota oli kaikki puhtaat. Ja heti sen jälkeen alkoi kaikki nämä oireet.. heti parin päivän päästä. .
Toi kipu munasarjoissa särähti mun korvaan. Lue tästä linkistä kommentti 15/17
http://www.vauva.fi/keskustelu/4475642/ketju/ei_hiivatulehdus_vaan_mika
Onko sulla tullut jo menkat sen suojaamattoman yhdynnän jälkeen? Oliko normaalit?
14 en usko että se tauti mulla on mutta muuten koko ketju kuulostaa kuin minun kirjoittamalta! !
15 on ollut menkat.. pitkittyneet! Ja mulla on hormobikierukka eikä menkkoja 1.5v ja ne alkoivat tuon jälkeen ja kestää viikon. .
Oliko menkkavuoto normaalin väristä? Olen tuo kenellä oli se mycoplasma genitalium. Mulla heti ekat menkat taudin jälkeen kesti 8 päivää ja vuoto oli kirkkaan punaista (normaalisti menkat kestää 4-5 päivää ja vuoto tummanpunaista).
Toivottavasti ei nyt sulla ole mikään tauti... mutta jos klamydia ja tippuri on negaa ja BV lääkekään ei helpota niin kannattaa käydä testauttaa sit tuokin.
Multa ei meinattu ottaa edes ensin "kun on niin harvinainen" mutta se munasarjakipu oli niin helvetillistä että sanoin että en pois lähde ennen kun KAIKKI testit on otettu!
Kikkelis kokkelis.