Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on klamydia eikö?

Vierailija
16.06.2016 |

Runsas valkovuoto, välillä keltaista, paksua..
Kipua lantionseudulla
kutinaa kirvelyä
paha haju!!!

Mä niin toivoisin että olisi BV. Mutta ei tää sitä kyllä ole.. ei ole edes kalamainen tuoksu vaan paha joka ei lähde millään pois. . Voi apua. Hemmetin idiootti olen...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkelis.

Vierailija
2/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaan joku tulehduskin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli BV samoilla oireilla. Sp-tautitesteissä käyty kahdesti tässä avioliiton aikana, ihan vaan in case. Ei meinaa millään lähteä pois.

Vierailija
4/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaargh. Se yks hiton kerta ja tällänen vaiva!! ... ap

Vierailija
5/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä ollut vastaavankaltaisilla oireilla ihan vaan bakteerivaginoosi. Olin itse asiassa itsekin 100-varma että sukupuolitauti se on, mutta eipä ollut (kävin siis testeissä tietenkin).

Hop hop testattavaksi, olipa mikä vain niin saat ainakin vastauksen ja hoidonkin tarvittaessa.

Vierailija
6/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli BV samoilla oireilla. Sp-tautitesteissä käyty kahdesti tässä avioliiton aikana, ihan vaan in case. Ei meinaa millään lähteä pois.

MUlla ei ole ikinä ollut mitään tälläistä ja alkoi heti kun erehdyin yhden ihmisen kanssa sänkyyn. .. ap

Ehkä mulla on toivoa.

Vierailija
7/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko jakaa kaikille

Vierailija
8/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä ollut vastaavankaltaisilla oireilla ihan vaan bakteerivaginoosi. Olin itse asiassa itsekin 100-varma että sukupuolitauti se on, mutta eipä ollut (kävin siis testeissä tietenkin).

Hop hop testattavaksi, olipa mikä vain niin saat ainakin vastauksen ja hoidonkin tarvittaessa.

Joo pitää mennä heti ens viikolla. Ei yhtään kiva.. :(( ap

Vierailija
9/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko jakaa kaikille

Juu kaikille annoin :( haloo. Yhdelle.

Vierailija
10/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alavatsakipua ja pientä veristä tihkuvuotoa vähäsen? Klamydiassa usein on.

Vierailija
11/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko alavatsakipua ja pientä veristä tihkuvuotoa vähäsen? Klamydiassa usein on.

Kipua munasarjoissa tai sillä alueella. . Ja outo valkovuoto muttei verta..

Vierailija
12/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut sp-taudit testattu? Tippuri, hepatiitit, kuppa, herpes ja HIV? Kun se lääkkeillä patantuva klamydia ei ole ainut jonka voi saada. Osa ei oireile eikä parannusta ole

Vierailija
13/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muut sp-taudit testattu? Tippuri, hepatiitit, kuppa, herpes ja HIV? Kun se lääkkeillä patantuva klamydia ei ole ainut jonka voi saada. Osa ei oireile eikä parannusta ole

Ei ole vielä. Ennen tuota oli kaikki puhtaat. Ja heti sen jälkeen alkoi kaikki nämä oireet.. heti parin päivän päästä. .

Vierailija
14/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kipu munasarjoissa särähti mun korvaan. Lue tästä linkistä kommentti 15/17

http://www.vauva.fi/keskustelu/4475642/ketju/ei_hiivatulehdus_vaan_mika

Vierailija
15/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tullut jo menkat sen suojaamattoman yhdynnän jälkeen? Oliko normaalit?

Vierailija
16/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 en usko että se tauti mulla on mutta muuten koko ketju kuulostaa kuin minun kirjoittamalta! !

15 on ollut menkat.. pitkittyneet! Ja mulla on hormobikierukka eikä menkkoja 1.5v ja ne alkoivat tuon jälkeen ja kestää viikon. .

Vierailija
17/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko menkkavuoto normaalin väristä? Olen tuo kenellä oli se mycoplasma genitalium. Mulla heti ekat menkat taudin jälkeen kesti 8 päivää ja vuoto oli kirkkaan punaista (normaalisti menkat kestää 4-5 päivää ja vuoto tummanpunaista).

Toivottavasti ei nyt sulla ole mikään tauti... mutta jos klamydia ja tippuri on negaa ja BV lääkekään ei helpota niin kannattaa käydä testauttaa sit tuokin.

Multa ei meinattu ottaa edes ensin "kun on niin harvinainen" mutta se munasarjakipu oli niin helvetillistä että sanoin että en pois lähde ennen kun KAIKKI testit on otettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä