Vierailija

Arvatkaa miltä mun kaula-aukossa tuoksuu nyt.

• ylös 2
  • alas 11

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Ootko masentunut tai jotain? Mä vaihdan rintsikat vähintään joka toinen päivä.

• ylös 5
  • alas 26
Sisältö jatkuu mainoksen alla

No ilmeisesti hiukan hikiselle ja likaiselle. Minä laitan rintaliivit joka päivä pesuun, ihan kuin alushousutkin. Isot rinnat ainakin hikoilevat sen verran, etten halua käytettyjä rintaliivejä enää seuraavana päivänä pesemättä päälleni. 

• ylös 7
  • alas 30
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa miltä mun kaula-aukossa tuoksuu nyt.

Ei miltään? En mäkään pese rintsikoita kauhean usein. Ei ne oikeen likaannu tai ala haista, en hikoile niiden alueelta paitsi urheillessani ja siihen on urheilurintsikat.

• ylös 62
  • alas 4
Vierailija

Mitä ihmeellistä tossa on? Mä usein pidän samoja pari viikkoa tai enemmänkin enkä ole ikinä haistanut että olis haissu millekään. Paitojen kainalot kyllä lemahtaa päivän käytön jälkeen mut kenen tissit nyt hikoilee tai haisee?!

• ylös 43
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä puen joka päivä puhtaat liivit päälle.. mutta tapansa kullakin.

Miksi?

• ylös 41
  • alas 7
Vierailija

Mä vaihdan alusvaatteet ja vaatteet muutenkin joka päivä, mutta rintsikoita en. ne ei oikeesti haise. 

• ylös 40
  • alas 4
Vierailija

Jos haiset, niin taitaa pari muutakin paikkaa olla pesemättä kuin tissiliivit. Eikö sinulla ole kuin yhdet liivit? Varmaan tosi sexy olo... Ei käy kateeksi! :)

• ylös 6
  • alas 13

Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tossa on? Mä usein pidän samoja pari viikkoa tai enemmänkin enkä ole ikinä haistanut että olis haissu millekään. Paitojen kainalot kyllä lemahtaa päivän käytön jälkeen mut kenen tissit nyt hikoilee tai haisee?!

No kyllä minulla ainakin rinnat hikoilevat. En tiedä sitten jos olisi pienet rinnat, mutta ainakin isot rinnat hikoilevat rintavaosta.

• ylös 18
  • alas 8
Vierailija

Hehhe. Minä oonkin pitäny 5vuotta samoja rinsikoita päällä,enkä ole pessyt kertaakaan niitä :p :D

• ylös 14
  • alas 21
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä puen joka päivä puhtaat liivit päälle.. mutta tapansa kullakin.

Miksi?

Musta tuntuu raikkaammalta vaihtaa kaikki vaatteet päivittäin. Ja kai siitä on tullut sit tapa.

Vierailija

Vaihdan rintaliivejä lähes joka päivä ihan sen mukaan mitä päälleni pistän. Minulla on myös useita kauniita ja hyviä liivejä, joten fiiliksen mukaan ne aamulla valitsen. En voisi edes kuvitella pitäväni samoja liivejä paria kolmea päivää enempää edes mökkiolosuhteissa. N42

• ylös 5
  • alas 14
Vierailija

Te jotka sanotte ettei rintojen alue hikoile olette kyllä aika taunoja. Ihminen hikoilee ympäri kehoa, sen lisäksi ihosta irtoaa talia, hilsettä ja kuollutta ihosolukkoa. Kesällä varsinkin hikoilemisen välttäminen täysin mahdotonta. Aikamoiset cocktailit teillä niissä rintsikoissanne usean pöivän käytön jälkeen. 

• ylös 17
  • alas 14
Vierailija

Bautismo de Fuego kirjoitti:
MT-ongelma?

On. Mutta mä oon myös perverssi, pidän tissihikeni hajusta. Tykkään myös nuuhkia käytettyjä kuukautissiteitäni. En osaa sanoa voivatko ihmiset tällaista minusta päältäpäin nähdä mutta ei haittaa vaikka näkisivät. On aina hyvä olla oma itsensä (kunhan ei vahingoita muita) vaikka se ei kaikkia miellyttäisikään.

Ap

• ylös 2
  • alas 13
EnHaiseKoskaan

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pese kainaloitasi kunnolla lämpimällä vedellä ja saippualla päivittäin?

Hiki ei nimittäin haise miltään, haju syntyy iholla olevasta töhkästä. Jos haisee jo päivän aikana, niin kandee opetella peseytymään.

Sama pätee jalkoihin, joillakin järkyttävä dunkkis, koska eivät pese jalkojaan koskaan. Suihkussa seisominen EI ole peseytymistä, vaan ne jalkapohjat ja varpaiden välit pitää oikeasti pestä.

Vierailija

Mulla on vain yhdet rintsikat enkä todellakaan pese niitä viikoittain tai edes kuukausittain. Eivät haise ikinä miltään. Tosin ihon "hilsettä" niihin jää, kun on kuiva iho.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain yhdet rintsikat enkä todellakaan pese niitä viikoittain tai edes kuukausittain. Eivät haise ikinä miltään. Tosin ihon "hilsettä" niihin jää, kun on kuiva iho.

Minulla on yksi työkaveri, joka kehuskelee tällä. Tosiasiassa hän _löyhkää_, ja se on kaikkien muiden työkavereiden tiedossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi työkaveri, joka kehuskelee tällä. Tosiasiassa hän _löyhkää_, ja se on kaikkien muiden työkavereiden tiedossa.

Niin, se on sun työkaveri, en minä. Kaksi eri ihmistä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.