Miksi keski-ikäiset naiset ottavat niin hitaasti ruokaa lounasravintolan buffassa?
Olen huomannut kyseisen ilmiön. Keski-ikäiset naiset ottavat salaatteja tms pieni lusikallinen kerrallaan ja tuntuvat miettivän ja jahkailevan loputtomasti ruoan ottamisen kanssa, täysin riippumatta siitä kuinka mahdoton jono perässä on. Varsinkin lounasruokalassa olisi tahdikasta olla nopea, koska monilla on hyvin rajallinen aika ruokailuun ja sen käyttää mieluummin itse syömiseen kuin jonossa jahkailuun.
Kommentit (28)
Niin joo, nyt kun joku ihmisryhmä miettii mitä sopii laittaa suuhun ja mitä ei, niin sekään ei ole hyvä.
Kysy äidiltäs! Eiköhän se tiijä.
Kyllä jotkut raksamiehetkin on ihan saatanan hitaita. Mutta siis mikä vittu siinä on että jotkut (miehet ja naiset) jää oikein tuijottamaan sitä ruokaa kaikessa rauhassa ennen kuin ottaa lautaselle. Ottakaa sitä mössöä ja syökää tai jättäkää syömättä, mutta älkää nyt saatana yrittäkö alkaa niitä tuijotuskilpailuja niiden muthaphuckin' ruokien kanssa. Prkl.
Ihmiset vain yleisellä tasolla ovat tehottomia vätystelijöitä.
Jotkut ihmiset on muutenkin niin järjettömän hitaita esim. vessa, narikka, otto, tms. mikä tahansa. Itse taas liiankin nopea liikkeissäni, ainakin oon saanut kasvatettua kärsivällisyyttä.
Miksi menet syömään jos sinulla on kiire? Hoida kiire pois ja syö sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole mihinkään kiire.
Naisilla ei ole kiire, muutoin kuin miesvihaketjuissa kertomaan satujaan.
Kulkeeko ne siinä silleen makeilevasti ja tilaa vievästi?
Minkä ihmeen takia jollain keski-ikäisellä naisella ei olisi kiire mihinkään? Kuvittelette varmaan että ovat eläkkeellä:D
En ole kyllä itse tuollaista huomannut.
Keski-ikäinen nainen on muutoinkin painajaismainen asiakas, tuoreiden äityleiden ohella ravintoloissa.
Mikäs keski-ikäisten vihakausi sulla on? Jo toinen aloitus tunnin sisään.
Mä olin viimeksi aika hidas, kun piti ottaa samalla kerralla myös lapselle. (ei ollut mikään työpaika lounasravintola). Siinä joku hätähousu hengitti niskaan ja tökki tarjottimellaan koko ajan mun tarjotinta. Ei mulla siinä nyt kuitenkaan monta sekuntia kauemman mennyt kuin muillakaan. Jotkut vaan on niin A tyypin persoonia.
Mä olen kyllä tosi nopea sekä ottamaan ruokaa että syömään sitä.
t. nainen 44 v. ( 25 vuotta päivittäistä treeniä koulun ruokalinjastolla)
Mikä siinä on et jengin pitää huohottaa niskaan lounasravintolan buffassa, niinkuin sitä ny kuolis nälkään jos pääsee 30 sekuntia myöhemmin syömään.
Kun mulle tulee tällainen tyyppi taakse, joka tulee jonossa sentin päähän seisomaan ja työntää tarjottimensa kiinni mun tarjottimeen alan valikoimaan jokaisen tomaatinviipaleen kerrallaan ja otan salaattia pieninä lusikallisina kerrallaan lautaselle.
Vittu että kyrsii tollaset käytöstavattomat perässähiihtäjät. Onneksi ne kaikki todennäköisesti tukehtuu ruokaansa kun eiköhän siinä pöydässäkin ole kiire.
En tiedä MITÄÄN ärsyttävämpää kuin käytöstavattomat ihmiset jotka huohottaa niskaan buffajonossa.
Ei se ole iästä tai sukupuolesta kiinni. Toiset eivät vain ikinä huomioi muita tai eivät edes huomaa mitä ympärillä tapahtuu.
Kun lounastauko on 3 minuuttia ja työpaikalta menee noin 5 minuuttia suuntaansa kävellä ruokapaikkaan ja sieltä takaisin, jää ruoan ottamiseen ja syömiseen 20 minuuttia. Siispä minä ainakin ohitan tylysti sellaiset hidastelijat, jotka ottavat sitä salaattia hitaasti ja liikkuvat muutenkin kuin täi tervassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun lounastauko on 3 minuuttia ja työpaikalta menee noin 5 minuuttia suuntaansa kävellä ruokapaikkaan ja sieltä takaisin, jää ruoan ottamiseen ja syömiseen 20 minuuttia. Siispä minä ainakin ohitan tylysti sellaiset hidastelijat, jotka ottavat sitä salaattia hitaasti ja liikkuvat muutenkin kuin täi tervassa.
Onneks kaikki keski-ikäiset naiset on työpaikoissa joissa lounastauon pituutta ei ole määritelty. Toivotaan että itsekin saat joskus syödä pidempään kuin 3 minuuttia.
Ps. itse otan ruokani hitaasti, syön rauhassa, eikä koskaan mene lounaaseen 19 minuuttia pidempään vaikka lounasaikaani ei ole millään tavoin rajoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä tosi nopea sekä ottamaan ruokaa että syömään sitä.
t. nainen 44 v. ( 25 vuotta päivittäistä treeniä koulun ruokalinjastolla)
Rohkea rokan syö, uhkarohkea kouluruoan.
Koska niiden elämässä ei ole mitään niin ruoankin ottamisesta pitää yrittää tehdä iso numero.