Tykkäätkö Minna Parikan pupukengistä?
Ostaisitko itsellesi?
Mietin synttärilahjaa, synttärit on ensi kuussa ja miehelle pitäisi vinkata lahjavaihtoehtoja :)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
En. Ylihinnoiteltua roskaa, jota tehdään ulkomailla.
No kerropas joku kenkämerkki jota ei tehdä "ulkomailla"?
Tykkään. En vaan voi käyttää korkkareita arjessani, ja juhlia on niin vähän ettei minun ole järkevää sijoittaa noin paljon kenkiin jotka eivät saa juurikaan käyttöä. Ostat ap juuri ne kengät mitä haluat, ja sillä sipuli.
Valitettavasti eivät sovellu jalkaani. Korkea jalkaholvi.
Tykkään ja valkoiset puputennarit löytyy. Haluaisin vielä ne maiharimalliset.
Parikat on just sellaisen keski-ikäisen wannabe-erilaisen laumasieluisen tädin valinta. En tykkää.
Itse en tykkää ja minusta ne on olleet vähän nolot kun eka kertaa näin. Ei sopisi muutenkaan yhtään minulle.
Toisaalta kaverini jokin aika sitten onnesta soikeena esitteli uusia Parikan pupukenkiä ja täytyy sanoa, että hänelle ne sopivatkin paremmin. Ystäväni on myös enemmän muotia seuraava kuin minä.
Mutta mitä ihmettä sä täältä kyselet, jos kerran itse niistä tykkäät ja sellaiset haluaisit?
Ne korvat menee liian taaksepäin ja liikaa ihoa vasten. Olisi paremman näköiset, kun olisivat enemmän pystyssä. Erottuisivatkin paremmin ja näyttäisivät enemmän pupulta. Nyt ne on kuin vinoon menneet kengän läpät.
No sittenhän ne sopii just hyvin tällaiselle neljääkymppiä lähestyvälle tavikselle.
ap