Tykkäätkö Minna Parikan pupukengistä?
Ostaisitko itsellesi?
Mietin synttärilahjaa, synttärit on ensi kuussa ja miehelle pitäisi vinkata lahjavaihtoehtoja :)
Kommentit (28)
En. Ylihinnoiteltua roskaa, jota tehdään ulkomailla.
Miten se tähän liittyy tykkäänkö minä niistä, jos itsellesi lahjaa mietit :D
Tykkään.
Ne vaaleanpunaiset pitsiset <3
Ajatuksena söpöt ja hauskat, käytännössä mulle liian oudot. En kehtaisi käyttää, mutta salaa vähän etäältä ihailisin, kun näkisin jollain jalassa.
Omistan sellaiset valkoiset tennarit, erittäin hyvät jalassa. Ihanat. Eikä mitään tupsuja, ainoastaan korvat
En tykkää. En pupukengistä enkä muistakaan enkä itse Parikasta.
En ole vielä yksiäkään hienoja Parikan kenkiä nähnyt, joten tuskin tykkään pupukengistäkään.
Parikka kuuluu Marimekon kanssa samaan kategoriaan; yliarvostettuja, hirveitä ja ylihintaisia. Lehdet hehkuttaa, mutta koskaan niitä ei kenelläkään näe päällä.
Ostin juuri Minna Parikan sysänkorkkarit ja myymälässä käydessäni ihastelin muitakin malleja. Itse kyllä tykkään paljon! Erikoisilla kengillä saa asukokonaisuuteen kivan vivahteen. Esim. itsellä usein töissä musta kotelomekko ja neule. Näyttää muuten heti ihan erilaiselta värikkäiden "parikoiden" kanssa :)
En tykkää yhtään. En muutenkaan tykkää mistään "söpöstä" tai "sievästä", saati mistään missään on eläinten korvia tai häntiä tai muuta hassunhauskaa ihqupihqua. Ei todellakaan mun tyylistä.
Jos haluaa erikoisia kenkiä niin suosittelen Irregular Choicea. Brittimerkki ja huomattavasti hauskempi
http://www.irregularchoice.com/
Parikoista just tulee mieleen noi iänikuiset marimekot muut
Mä haluaisin ne töpöhäntäkengät, koska rakastan pupuja, mutta niiden lesti on täysin väärä minulle. Se korko on aivan liian sivulla, joten pystyin hädin tuskin seisomaan niillä ilman, että jalka lonksahti sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri Minna Parikan sysänkorkkarit ja myymälässä käydessäni ihastelin muitakin malleja. Itse kyllä tykkään paljon! Erikoisilla kengillä saa asukokonaisuuteen kivan vivahteen. Esim. itsellä usein töissä musta kotelomekko ja neule. Näyttää muuten heti ihan erilaiselta värikkäiden "parikoiden" kanssa :)
Kiva :) Itse olin haaveillut noista punaisista sydänkorkkareista kans pitkään ja ajattelin raaskia ostaa ne itselleni valmistujaislahjaksi. Kävin liikkeessä sovittamassa ja valitettavasti tuntuivat huonoilta mun jalkaan :/
Haaveilen vain niistä. Ei oo ollu rahaa ostaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa erikoisia kenkiä niin suosittelen Irregular Choicea. Brittimerkki ja huomattavasti hauskempi
http://www.irregularchoice.com/
Parikoista just tulee mieleen noi iänikuiset marimekot muut
Irregular Choicet on jo liian erikoiset ja huomionhakuiset mulle, tykkään Parikoiden selkeistä linjoista.
ap
Parikat on nelikymppisten "wannabecoolandinteresting" mammojen kamaa.
Kelpais tommoset missä tupsu vielä takana :)