Olen hiljattain naimisiin mennyt lihava nainen, kysyttävää?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitat? Onko miehesi myös lihava? Lähdettekö häämatkalle lentokoneella, mahdutko penkkiin?
110-95-115. Emme mene häämatkalle koska olemme köyhiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole laiha? Eikö sinua hävetä, että muut ihmiset joutuvat maksamaan sinulle enemmän terveydenhoitokustannuksia verotuksen kautta, koska olit liian laiska pysyäksesi terveen painoisena?
En halua olla jatkuvasti nälkäinen ja kiukkuinen, ja inhoan rankkaa urheilua. Olen täysin terve. Pidän kuntoani yllä kävelemällä päälle 20km viikossa ja joogaamalla. Joskus teen lihaskuntoharjoituksia. Ap
Luuletko että me normaalipainoiset olemme jatkuvasti nälkäisiä ja kiukkuisia? Mä olen 165/57 ja syön kun mulla on nälkä, en ahmi. Harvoin mulla edes on nälkä kun syön säännöllisesti ja terveellisesti. Enkä ole koskaan kiukkuinen. Taidat itse olla kiukkuinen kun et saa ahmittua ruokaa suuhusi minkä käsistäsi ehdit :)
Kai tajuut et ihmiset on erilaisia geeneiltään, aineenvaihdunnaltaan ym? Itse syön monipuolisesti ja vain silloin kun olen nälkäinen ja harrastan liikuntaa. Mun paino pysyy tiukasti samassa eli selvästi tää on mun elimistölle ihannetila :) t. Ei-ap 167/77
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole laiha? Eikö sinua hävetä, että muut ihmiset joutuvat maksamaan sinulle enemmän terveydenhoitokustannuksia verotuksen kautta, koska olit liian laiska pysyäksesi terveen painoisena?
En halua olla jatkuvasti nälkäinen ja kiukkuinen, ja inhoan rankkaa urheilua. Olen täysin terve. Pidän kuntoani yllä kävelemällä päälle 20km viikossa ja joogaamalla. Joskus teen lihaskuntoharjoituksia. Ap
Et ole terveen painoinen, joten et ole täysin terve. Kuulostaa siltä, että keksit tekosyitä olla laihduttamatta. Pitää vain syödä vähemmän tai kuluttaa enemmän, sillä saa painon laskemaan. Jos syö tarvittavan määrän omalle keholleen, ei siitä pitäisi tulla kiukkuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesikin lihava tai onko hänellä läskiperversio?
Ei ole lihavuusfetissiä. Seksielämämme on aivan normaalia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit naimisiin?
Koska tuntui olevan oikea aika sille. Haluan perustaa perheen ja viettää loppuelämäni juuri tämän miehen kanssa, koska tunnen olevani täysin kotona hänen kanssaan. Hän kuulemma tuntee samoin, mikä on tietysti hyvä juttu 😁 Ap
Tulin vielä vilkaisemaan onko tullut lisää kysymyksiä; kun ei enempää kysyttävää kerta näköjään ole, korjaan tässä saman tien loputkin täällä nähdyt väärät väittämät lihavista ihmisistä:
-Olen onnellinen. Kyllä, lihavat ovat onnellisia siinä missä muunpainoisetkin.
-En haise. Käyn suihkussa päivittäin.
-En hengästy enkä ähise portaissa.
-Rakastan tuoreita vihanneksia ja inhoan sipsejä. Nuorempana niitä tuli kiskottua mutta nykyään ei vaan maistu. Sama mm. leivonnaisten kanssa.
-Mahdun lentokoneeseen, junaan ja bussiin viemättä vieruskaverilta tilaa. Yli 80-kiloiset eivät automaattisesti ole sotanorsun kokoisia.
-Miehen ei tarvitse olla lihavuusfetisisti halutakseen olla kanssani. Ihan rakkaus riittää. Yhdenillanjuttuja en harrastanut koskaan.
-Minua on tullut iskemään niin lihavat, laihat, rumat, komeat, köyhät, rikkaat, vanhemmat ja nuoremmat miehet. Lihava nainen ei ole näkymätön tai yhtään sen "helpompi" kuin hoikempi kanssasisarensa. Persoonallisuus ratkaisee.
-Lihavuus ei estä seksuaalista nautintoa, tyylikästä pukeutumista, liikuntaa (paitsi +200-kiloisilla) matkustamista, urakehitystä tai mitään muutakaan. Edelleen, asenne ratkaisee. Hymy ja ystävällisyys avaavat ovia ja tuovat iloa elämään. Kokeilkaa joskus! ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulin vielä vilkaisemaan onko tullut lisää kysymyksiä; kun ei enempää kysyttävää kerta näköjään ole, korjaan tässä saman tien loputkin täällä nähdyt väärät väittämät lihavista ihmisistä:
-Rakastan tuoreita vihanneksia ja inhoan sipsejä. Nuorempana niitä tuli kiskottua mutta nykyään ei vaan maistu. Sama mm. leivonnaisten kanssa.
-Mahdun lentokoneeseen, junaan ja bussiin viemättä vieruskaverilta tilaa. Yli 80-kiloiset eivät automaattisesti ole sotanorsun kokoisia.
-Miehen ei tarvitse olla lihavuusfetisisti halutakseen olla kanssani. Ihan rakkaus riittää. Yhdenillanjuttuja en harrastanut koskaan.
-Minua on tullut iskemään niin lihavat, laihat, rumat, komeat, köyhät, rikkaat, vanhemmat ja nuoremmat miehet. Lihava nainen ei ole näkymätön tai yhtään sen "helpompi" kuin hoikempi kanssasisarensa. Persoonallisuus ratkaisee.
-Lihavuus ei estä seksuaalista nautintoa, tyylikästä pukeutumista, liikuntaa (paitsi +200-kiloisilla) matkustamista, urakehitystä tai mitään muutakaan. Edelleen, asenne ratkaisee. Hymy ja ystävällisyys avaavat ovia ja tuovat iloa elämään. Kokeilkaa joskus! ;)
Ap
Jos olisit hoikka tai edes normaaleissa mitoissa, sun ei tarvitsisi käydä joka päivä suihkussa ollaksesi "hajuton".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJos olisit hoikka tai edes normaaleissa mitoissa, sun ei tarvitsisi käydä joka päivä suihkussa ollaksesi "hajuton".
Lihavien kiusaamiseen tarkoitettujen tokaisujen laajasta valikoimasta valitsit tuon? Nyt tuli kyllä tosi huono 😁 Ap
Ei harmita. Olen kaunis onnellisena. BMI:ni on 29 eli riskiä raskauden kanssa ei ole. Mieheni on hoikka. Ap