No niin. Olen kasvissyöjä, kysykää nyt kun niin kovasti kiinnostaa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Onko ympäristöasiat sinulle tärkeitä?
Tottakai, mutta en ole mitenkään fanaattinen. Vrt. kotona kierrätän kaikki ja mökillä sinne pain =) ap
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö nahkavaatteita?
Jep, nahkatakkeja, nahkahameita ja kenkiä löytyy. myös laukkuja ja käsineitä. ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko syönyt missään vahingossa lihaa? Mitä teit?
Olen syönyt, siitä tulee sellainen yökkä olo. Yritän kohteliaasti hoitaa Asian huomiota herättämättä, siis sylkäistä suupalan paperiin tms. jos en ole jo nielaissut. ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko tavannut yhtään älykästä ihmistä jolle kasvissyönti on ongelma?
En ole tavannut koskaan ketään ihmistä jolle kasvisten syönti olisi ylipäätään ongelma =) ap
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa näkee heti muutaman militanttivegaanien "koukun" tai "kompa-ansan" johon oikein TOIVOTAAN että joku olisi kiivaasti eri mieltä. Sitten pääsisi hyvällä tekosyyllä solvaamaan ja riehumaan.
Vegaanit. Miksi teillä on niin paha olla?
Niin, mina en ole edelleenkään vegaani. ap
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö sinua muiden lihansyönti?
No ei todellakaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Ovatko maito- ja munatuotteet mielestäsi kasviksia? EI! Et ole kasvissyöjää nähnytkään. Itse olen KASVISSYÖJÄ eli en käytä LIHAA, MUNAA, MAITOA tai muita eläinkunnan tuotteita RUOASSANI mutta jalassa ja käsivarressa on nahkatuotteita js naamani maalaan eläimillä testatuilla tuotteilla.
No sellaiseksi minut aina ravintolassa ja lääkärissä luokitellaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Suosittele jokin hyvä kirja tms missä olisi monipuolisia kasvisruokareseptejä. Syön paljon kasvisruokaa, linssejä, papuja ja tofua yms, mutta homma tyssää aina siihen kun oma mielikuvitus loppuu kesken ja syödään tyyliin aina samaa hyväksi havaittuja kasvispihvejä...
En todellakaan osaa auttaa, teen lähes kaikki ruuat "hatusta". Enkä ole mikään superkokki muutenkaan. Eiköhän kirjakaupoista löydy. ap
Vierailija kirjoitti:
Minne Ap katosi? Eikö provo onnistunutkaan ja et päässyt tyydyttämään riidanhaluasi?
Sori, päivään kuuluu muutakin kuin palstailu tuntikausia yhteen menoon. Enkä ole riidanhaluinen, mistä moinen ajatus. ap
Vierailija kirjoitti:
Jos juhliin ei ole ilmoittautumisten perusteella tulossa yhtään kasvissyöjää (tai vegaania), onko mielestäsi silti tärkeää tehdä kaikki tarjottava kasvisversiona tai mieluiten vegaanisena? Ihan vaan siksi, että joku voikin olla vegaani vaikkei kysyttäessä ruokarajoitteita sitä kertonut ja loukkantuu tarjolla olevista hedelmistä ja vihreästä salaatista.
Ei todellakaan tarvitse, eikä yleensä kasvissyöjät koe asiaa ongelmana. ap
Vierailija kirjoitti:
Syötkö hyönteisiä? Mikä on kantasi hyönteissyöntiin?
En syö hyönteisiä, itse en halua niitä syödä. Muille ok. ap
Vierailija kirjoitti:
Suosittele jokin hyvä kirja tms missä olisi monipuolisia kasvisruokareseptejä. Syön paljon kasvisruokaa, linssejä, papuja ja tofua yms, mutta homma tyssää aina siihen kun oma mielikuvitus loppuu kesken ja syödään tyyliin aina samaa hyväksi havaittuja kasvispihvejä...
Koska ap ei osannut vastata niin itse suosittelen: Vegeä ja Vegaanin keittiössä kirjoja. paljon hyviä perusreseptejä kokeiltavaksi. Vegeä-kirjassa on myös maailman paras mustikkapiirakan ohje :)
Miksi aloitat otsikkosi No niin.?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitat otsikkosi No niin.?
Koska se tuntui sillä hetkellä hyvältä =) ap
Haluan syödä maitotuotteita ja kananmunia. ap