Häpeän sitä miltä näytän kun juoksen (165cm/75kg)
Rakastan juoksua. (tai jokainen voi määritellä sen juoksun miten haluaa mutta mun juoksen kympin tunti viiteen minuuttiin)
Olen ylipainoinen, rintani ovat suuret, mahassani on iso löysä vararengas, peppuni lölskyy juoksun tahdissa, alleista nyt puhumattakaan... joskus jätän juoksulenkin väliin sen takia kun mietin miltä näytän kun juoksen. Joskus katson oikein itseäni jonkun talon ikkunan heijastuksessa ja tekisi mieli itkeä... Normaalisti en pysty pukemaan kroppani löysyyden vuoksi toppeja mutta juostessa on pakko kun siinä tulee niin kuuma muutenkin...
REHELLISESTI, mitä ajattelette kun näette kaltaiseni löllykän juoksemassa? Haluaisin niin niin niin kovasti osallistua johonkin leikkimieliseen kisaan, esim. Naisten Kympin kaltaiseen - juoksutapahtumaan mutta se väkijoukko ja yleisö joka joutuu todistamaan mun juoksua niin ei voi kuin anteeksi pyydellä heiltä jos minua joutuisivat katsomaan............ :/
T. Huono itsetunto
Kommentit (44)
Itse muuten ajattelen joistakin tosi tosi laihoista liikkujoista, joiden kasvoista paistaa sellainen läpi etteivät nauti hommasta, että what the fuck, eikö se olekaan helppoa luitaan nostella.
Ylipäätään ihmisten ilmeet liikkuntaa harrastessa ovat mielenkiintoisempaa seurattavaa kuin heidän kokonsa.
Mä en kyllä aattele mitään, kun joku lenkkeilee ohi. Joskus et hienon värinen takki tms. Mut kroppaan en kiinnitä juuri mitään huomiota. En paskaakaan kyllä välitä itsekkään, miltä näytän kun urheilen, maratonitkin juossut aivan seinästä revittynä. Iltapukujuhlat on sit erikseen.
Mika kirjoitti:
Ajatteleppa toisinpäin jos Sulla olis pituutta 75cm ja paino 165 kiloa. Tommoinen näyttäisi hassulta juostessa. Minusta olet ihan normi naisen mitoissa.
Ei vois muuta sanoo kun hattua nostaa.
Kiitos neuvoista.
Miksi olisin hoikempi jos kumminkin pystyn hyväksymään ruman vartaloni, ja en ole kiinnostunut muiden mielipiteistä?
En halua olla nälässä, enkä koetella itsekurini rajoja.
Jos minun laihtuakseni täytyisi syödä paljon alle 2000kcl raskaan liikunnan ohessa, valitsen ruman kehon ja hyvän kunnon mieluummin.
Olen kokeillut olla 1200kcl, en vain jaksa silloin liikkua, liikkuminen on tärkeämpää kuin laihtuminen.
Haen pysyvää ja sellaista elämän mallia jota haluan, pystyn ja kykenen pitämään yllä aina ja lopullisesti.