Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies haukkuu puolisoa siitä, että tämä nukkuu suu raollaan?

Vierailija
16.06.2016 |

Mun mieheni toisinaan haukkuu minua siitä, että joskus kuulemma nukun hölmön näköisesti (suu raollaan tai suu auki). Mies otti minusta sen vuoksi joskus seurustelun alkuaikoina valokuvia ja näytti niitä minulle. Minusta kuvien ottaminen nukkuessani oli hieman creepyä, varsinkin kun mies käytti niitä kuvia minun nolaamiseeni. Mies on yli 30-vuotias. Mikä voisi selittää kyseisen käytöksen?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYHMYYS!

Tarkkaile miestäsi miten se nukkuu ja ota kuva :)

Vierailija
2/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta ihan terveeltä ainakaan. Omaan korvaan kuulostaa juurikin siltä että mies halua nolata sinut, lytätä sinut. Murentaa itsetuntoa. Oletko huomannut vielä muita outouksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis haukkuu minua melkein kaikesta muustakin ja irvistelee muka "matkiakseen" minua sekä pitää silmälaseja "pelottavina" sekä heikkouden merkkinä. Raskausarvistani tulee kuulemma mieleen Alien-leffat, joten synnytyksen jälkeen ei ole ollut enää lainkaan seksiä ja mies tekee oksennuseleen tai muun teatraalisen inhon eleen nähdessään vatsani tai minut alastomana (esim. mennessäni suihkuun tai tulossa suihkusta). Mun mielestäni mun mieheni on todella outo, mutta se on vain mutu-tuntumani. Onko tuollainen käytös oikeasti yleistäkin?!?

Vierailija
4/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei h***ti, en tiedä kumpi on tyhmempi, sinä vai miehesi.

Vierailija
5/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkkumiehenä on hauska lukea palstan miesmaulle. Yhtä outoja kavereita ei ollut armeijassakaan kuin muutama joten ihmettelen miten mammat löytävät oudoimmat miehikseen. No lahjakkuus sekin .

Vierailija
6/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on keskenkasvuinen kusipää. Mä en voisi kuvitellakaan että mun mies käyttäytyisi noin. Se pitää minua edelleen söpönä ja haluttavana huolimatta läskimahasta ja raskausarvista. Eiköhän sullekin löytyis jostain ihan oikea mies, ja yksinkin olisi parempi.

Vierailija
7/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis haukkuu minua melkein kaikesta muustakin ja irvistelee muka "matkiakseen" minua sekä pitää silmälaseja "pelottavina" sekä heikkouden merkkinä. Raskausarvistani tulee kuulemma mieleen Alien-leffat, joten synnytyksen jälkeen ei ole ollut enää lainkaan seksiä ja mies tekee oksennuseleen tai muun teatraalisen inhon eleen nähdessään vatsani tai minut alastomana (esim. mennessäni suihkuun tai tulossa suihkusta). Mun mielestäni mun mieheni on todella outo, mutta se on vain mutu-tuntumani. Onko tuollainen käytös oikeasti yleistäkin?!?

Voi hyvä luoja, pliis ole provo. Jos jostain syystä kuitenkaan et ole, älä mene enää kotiin.

Mun poikaystävä naureskelee välillä aamusin kun nukun aina suu ammollaan. :D Meistä se on molemmista vaan hauskaa. Tosin julkisilla paikoilla, kuten lentokoneessa, en tykkää tämän takia nukkua.

Vierailija
8/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis hän on lähes nelikymppinen ja saa välillä kamalia raivareita, oli aiemmin väkivaltainenkin sekä haukkuu mua muutenkin. Ja siis kropastani vielä sellainen, että olen muuten ihan hoikka ja hyväkuntoinen, mutta raskauden jäljet mahassa (vaikka ne arvet ovat vaalentuneet ja tasoittuneetkin osittain) saavat miehen yökkäilemään. Mies oli tavatessamme todella nörttimäinen ja vaivautunut, mutta erehdyksissäni menin ihastumaan häneen. Mies itse kehuskeli tosin, että hänellä oli ollut satoja naisia ennen minua (tosin lähinnä nettideittejä, jotka olivat jääneet pariin tapaamiseen). Mies on muuten vastuullisessa työssä ja koulutettu sekä varakaskin. Mutta mikä saa ihmisen käyttäytymään niin oudosti? Olisiko joitain diagnoosiepäilyjä? Yritän saada miehen menemään psykologille tjsp. käytöksensä vuoksi.

Vierailija
9/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työntäisin kullin suuhusi ja ottaisin kuvan :DD

Vierailija
10/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käytä ihoteippia suun edessä?

Vierailija
11/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Vastaus on että lapsellinen luuseri idiootti mies. Sellainen, jolla on pahoja ongelmia itsetuntonsa kanssa ja siksi yrittää lytätä muita kun on kateellinen muiden hyvästä itsetunnosta. Sulla ei ole nyt muuta vaihtoehtoa kuin panna kova kovaa vastaan ja edellyttää mieheltä hyvää kohtelua. Harkitse myös jopa erolla uhkaamista ellei ala kohteleen sua hyvin.

Vierailija
13/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että tämä on vitsi, mutta tunnen silti tarvetta huomauttaa että tämähän on lain mukaan raiskaus ja salakatselu. Jotkut teinit tekee tuollaisia "läppiä" toisilleen mutta se on oikeasti vakava rikos.

Vierailija
14/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka haukkuu muiden heikkouksia (arvet, huono näkö ym) niin on pahasti ahdistuneita oikeasti omista heikkouksistaan.

Vierailija
15/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niin, että hän myös esittää kavereille ja tutuille parempaa, ystävällisempää ja menestyneempää kuin oikeasti on ;) ? Ja että saattaa ensin haukkua sinut ja sitten sekunnin päästä puhua vaikka kaverin kanssa iloisesti puhelimessa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
16/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte Porvoossa?

Vierailija
17/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä en usko että tämä on provo. Tiedän tuollaisia miehiä.

Vierailija
18/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui jo seurusteluaikan ja otti kuviakin? Voi tyttö hyvä, miksi sinä jäit niin ilkeän miehen luo? Ikävää, mutta tuollainen pahenee vaan vuosien mittaan. Älä ainakaan kuvittele häntä vaihtamassa vaippaa sinun lapsellesi saati sinulle itsellesi sitten aikanaan vanhainkotipaikkaa odotellessa.

Me emme usko, että tuo on ainoa ja edes pahin asia, mistä miehesi sinua haukkuu. Et vaan kehtaa kertoa edes meille anonyymina kaikkea, etkä varsinkaan äidillesi, kavereillesi tai kenellekään muulle, joka ihailee miestäsi suunnattomasti.

Kysypä ITSELTÄSI, mikä saa ihmisen käyttäytymään noin oudosti, että vapaaehtoisesti jää toisen haukuttavaksi. Ei ole häävi itsetunto sinullakaan. 

Pane kova kovaa vastaan. Sen neuvon minäkin allekirjoitan, kun olen todennut omassa parisuhteessa toimivaksi. Itse asiassa sinulla ei ole mitään menetettävää, kun ajattelet asian niin, että haukkuminen loppuu, tavalla tai toisella. Ehkä mies muuttaa tapansa ( tuskin, hakee uuden haukuttavan), mutta sinä ja lapsesi saatte mukavamman elämän.

Onko yleistäkin? Mitä väliä sillä on?! Sinua kiusaa se ja sinulla ei ole mitään velvollisuutta sietää sellaista, vaikka sellainen oli isäsi, isoisäsi ja veljesi.  Oikein se ei ole, ja senhän sinä jo ymmärsitkin. Ikävintä asiassa on se, että pahenee kaiken aikaa ja sinä tunnet itsesi yhä huonommaksi jja ahdistuneemmaksi. Mistäkö tiedän? Voin kertoa sinulle hyvän vihjeen, miten selvitä jos ero ei ole oikea ratkaisu: hanki omaa elämää! Muistan itse, kuinka ahdistus tuntui valuvan kotipihalle, kun olin nousemassa autoon lähteäkseni viikoksi muualle. Vain vähäksi aikaa , mutta sekin helpotti.

Vierailija
19/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein kaivatte noita? Tunnen monta ja monta tapausta missä ihan järkevällä naisella on joku just tuollainen hikinen urpo käsipuolessa ja sitä spedeä ne sitten katselevat vuodesta toiseen. Itse en edes pieraisis tuollaisten yleiseen suuntaan.

Mikä teitä oikein vaivaa?

Vierailija
20/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa tilanteissa ei sitä paitsi diagnoosit hyödytä yhtään mitään eikä muuta sinun tilannetta mihinkään. Ja kannattaa muistaa, että esimerkiksi kusipäisyydelle, idioottiudelle, lapsellisuudelle tai luuseriudelle ei edes ole säädetty diagnooseja.

Joudut nyt henkisesti nostamaan tuon miehen niskakarvoista seinälle ja osoittamaan sille, että jos sinua haukkuu niin käy huonosti. Erittäin huonosti. Hän ei kohtele sinua silkkihansikkain, niin älä sinäkään kohtele. Laita äijä nyt kunnolla kuriin, tai jos sinussa ei ole riittävästi luonnetta tekemään noin niin tee palvelus itsellesi ja pakene. Voi kuulostaa ikävältä kun sanon tämän näin suoraan, mutta vastaavia tilanteita nähneenä voin kertoa että ei ole muuta vaihtoehtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän