Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista juoksutrikoista näkyy muka läpi?

Vierailija
16.06.2016 |

Täällä mainitaan usein miten juoksutrikoista näkyy läpi. En tajua. Ainakin Niken juoksutrikoot on niin paksua kangasta että ei todellakaan näy läpi. Mitä juoksutrikoita ihmiset käyttävät vai onko tämä urbaanilegendaa?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, ilmeisesti ihmiset juoksevat sellaisilla "sukkahousuleggareilla"

Vierailija
2/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läpeni ei näy, jos vaan on jotkut housut jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt yhdet, mistä pakarat loisti läpi. Olivat semmosta tiukkaa ja tosi ohutta trikoota. Venyivät pepun kohdalta niin paljon + kankaan kuluminen ehkä, niin tuo oli lopputulos. Varmaan jonkun halpakaupan pökät.

Vierailija
4/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt, ilmeisesti ihmiset juoksevat sellaisilla "sukkahousuleggareilla"

Missä tuollaisia edes myydään? Kaikki urheilukaupoissa myytävät juoksutrikoot ovat juuri tuollaista paksua kangasta josta ei kyllä mitenkään näy läpi.

Onko kyse siis siitä, että ihmiset juoksevat sellaisissa arkikäyttöön tarkoitetuissa ohuissa trikooleggingseissä? Joita käytetään mekon tai tunikan alla?

Vierailija
5/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt yhdet, mistä pakarat loisti läpi. Olivat semmosta tiukkaa ja tosi ohutta trikoota. Venyivät pepun kohdalta niin paljon + kankaan kuluminen ehkä, niin tuo oli lopputulos. Varmaan jonkun halpakaupan pökät.

Eli trikooleggingsit, ei sellaista urheiluvaatteeisiin käytettävää kangasta?

Vierailija
6/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä tapauksessa kyse ei ole ollenkaan juoksuun tarkoitetusta vaatteesta, vaan tavallisten leggingsien käytöstä. Tuo on kyllä noloa jos noin on. Eihän se vaatisi muuta kuin visiitin urheilukaupassa niin saisi säädylliset kuteet.

Vierailija
7/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista näkyy läpi. Sitä vaan ei itse näe lähietäisyydeltä ja sisätiloissa, eli peilistä. Auringon paistaessa ja vähän kauempaa kimmeltelee paljaat pyllynposket tai kalsarit kun jalka on koulussa. Pyydäpä jotakuta ottamaan valokuva...

Vierailija
8/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli trikooleggingsit, ei sellaista urheiluvaatteeisiin käytettävää kangasta?

Joo ei mitkään tekniset trikoot. Luultavasti jotkut tällaiset tosi ohuet laaduttomat puuvillatrikoot, joita on käytetty niin paljon, että pepusta melkein puhki http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/urheiluvaatteet/urheilutrikoo…

Vierailija
9/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunkee itsensä liian pieniin niin varmasti näkyy läpi. Ei se kangaskaan loputtomiin veny.

Vierailija
10/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puman halvemmista ainakin paistaa läpi pikkarit, jos ei käytä nudeja stringejä. Nikellä on usein paksummat ja paremmat kankaat. Myös 2xu:n halvimmissa kompressiotrikoissa sama ongelma. Ehkä ongelma on leveät lanteet? Olen X, en H joille suurin osa nykyvaatteista ilmeisesti tehdään.

Vierailija
11/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista näkyy läpi. Sitä vaan ei itse näe lähietäisyydeltä ja sisätiloissa, eli peilistä. Auringon paistaessa ja vähän kauempaa kimmeltelee paljaat pyllynposket tai kalsarit kun jalka on koulussa. Pyydäpä jotakuta ottamaan valokuva...

Ei todellakaan. Käyn päivittäin juoksemassa Kaivopuistossa ja siellä on vaikka kuinka paljon muita juoksemassa. Edes kirkkaimmassa auringonpaisteessa ei ole näkynyt läpi. Tai salilla. Siis muilta ihmisiltä, kun väitit ettei sitä itse huomaa. Teknisistä juoksutrikoista ei todellakaan alkkarit takapuoli paista läpi. Siis sellaisista, jotka eivät itse asiassa ole trikoota ollenkaan. Trikoosta saattaa, mutta eihän niitä edes kuulu käyttää juostessa.

Vierailija
12/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään juoksutrikoista ei näy läpi jos osaa valita itselleen oikean koon.

Vierailija
14/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin trikoista näkyy kalsarit selkeästi kun kangas venyy. Olin jumppatunnilla ja aina kun edessä oleva mamma kyykistyi oli alusvaateshow.

Ja jos ne myötäilee vartaloa tiukasti, niin se riittää minulle!!

Kiitos luojalle taas tästä,muodista!! Laittakaa pyllyt esille vain, ja kamelinvarpaat!

Vierailija
15/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nike sculpt:

http://yogadork.com/2014/05/20/i-took-pictures-of-my-butt-in-yoga-pants…

Mutta nuo ovat yoga pants, eivät juoksutrikoot.

En väitä, etteikö noin olisi kuin noissa kuvissa, mutta en tosiaan aktiivijuoksijana ole koskaan tuollaista huomannut muilla ihmisillä. Toisaalta, juostessa ei kyllä tuolla tavalla kumarrellakaan kuten noissa kuvissa jolloin kangas ei veny noin paljon.

Vierailija
16/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juoksutrikoista näy mitään läpi. Käsittääkseni niitä kutsutaan joga pants - nimellä, mistä näkyy läpi varsinkin jos vähänkin kumartuu. Ne ovat sellaista ohutta, lähes sukkahousumaista kangasta - mutta kyllä niitäkin lenkkeilijöillä näkyy. 

Vierailija
17/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daydreaming

Vierailija
18/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla on jka toisella sellaiset että näkyy persposket kuultavina iho läpi ja ne alushousut! Ällöttävää. Iho todella paistaa läpi niistä trikoista! Vaikka olisi joskus kuvioitakin.

Vierailija
19/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne joustaa, ne kuultaa läpi. Mutta aina voi käyttää pitkää paitaa.

Vierailija
20/70 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on helppo käyttää urheilualkkareita, jotka ovat näkyessäänkin salonkikelpoisemmat. On kyllä mielestäni tyylitöntä pitää sellaisia juoksutrikoita joista näkyy läpi yhdessä tavallisten alkkareiden kanssa.

Mutta onko tuo läpinäkyvien trikoiden käyttö yleistäkin? En tosiaan ole itse nähnyt kenelläkään.

Ja onko se tarkoituksellista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä