Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies haukkuu puolisoa siitä, että tämä nukkuu suu raollaan?

Vierailija
16.06.2016 |

Mun mieheni toisinaan haukkuu minua siitä, että joskus kuulemma nukun hölmön näköisesti (suu raollaan tai suu auki). Mies otti minusta sen vuoksi joskus seurustelun alkuaikoina valokuvia ja näytti niitä minulle. Minusta kuvien ottaminen nukkuessani oli hieman creepyä, varsinkin kun mies käytti niitä kuvia minun nolaamiseeni. Mies on yli 30-vuotias. Mikä voisi selittää kyseisen käytöksen?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies vaikka kuorsaisi(toivottavasti alkaa,on jotain mihin tarttua)?Miten siihen muka miehesi mukaan voi vaikuttaa,miten nukkuu??

Vierailija
22/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta. Jos oletetaan että saisit miehen menemään jonnekin psykiatrille tms. Mitä siellä tapahtuisi? Mitä se psykiatri tekisi? Sanoisi miehellesi, että on väärin haukkua, että uhrille tulee paha mieli ja että pitää lopettaa? Ja mies uskoisi ja tottelisi?

Voin vannoa, että miehesi tietää jo nyt, että haukkuminen on väärin. Hän tietää myös että hänen sanansa sattuu sinuun. Hän tietää myös että sinulla on paha mieli siitä, että hän toistuvasti haukkuu. Mutta hän siitä huolimatta tietoisesti tekee sen valinnan, että haukkuu ja jatkaa haukkumista. Hän voittaa sillä haukkumisella jotain (saa mielihyvää toisen pahasta mielestä, saa kiksejä sinun itsetunnon nujertamisesta ja alistamisesta, kuvittelee että voi noin kontrolloida sinua tms).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo, niin ap on todella ollut sokea mennessään yhteen ilkeän ja nalkun miehen kanssa.

Jokaisessa suhteessa tulee se vaihe, jolloin kumppanissa pienet ja isommat piirteet alkavat rasittaa ja ärsyttää. Mutta jotenkin tuo mies haiskahtaa ihan valionarsistilta.

Vierailija
24/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni varoituksen sana silti ap. Jos ryhdyt itse nolaamaan tätä miestä takaisin, jotta saat hänet kuriin niin varmista pakoreitti. Jos onnistut iskemään johonkin hänelle hyvin arkaan paikkaan ja nolaamaan ja häpäisemään sillä, hän saattaa raivostua niin että ryhtyy väkivaltaiseksi häpeäraivossaan.

Vierailija
25/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niin, että hän myös esittää kavereille ja tutuille parempaa, ystävällisempää ja menestyneempää kuin oikeasti on ;) ? Ja että saattaa ensin haukkua sinut ja sitten sekunnin päästä puhua vaikka kaverin kanssa iloisesti puhelimessa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Juuri näin. Tunnetkohan hänet? :O T. Ap

Vierailija
26/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niin, että hän on myös aika mustasukkainen?

Vierailija
27/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap taitaa olla se palstan vakiotrolli, joka on kirjoitellut tänne miehestään aika kauan. Ap hankki jo välillä oman asunnonkin, muttei kuitenkaan muuttanut sinne, kun mies uhkaili. Mies on siis väkivaltainen, pelaa vain tietokoneella kotona, pakottaa ap:n nukkumaan lattialla jne. Nice story. Ja ap kysyy aina, että onko normaalia, että mies tekee näin.

Millainen mies haukkuu puolisoa suu raollaan nukkumisesta? No juuri tuollainen mielikuvitusmies, joka lyö vaimoaan päähän anoppilassa, joka kuristaa vaimoaan tämän nukkuessa, joka uhkailee vievänsä lapset pois vaimoltaan eron tullessa tai jopa tappavansa tämän.

Siis muutenhan tämä juttu voisi olla tottakin, mutta kun kirjoittajana on tämä sama satuileva trolli, niin tilanne on toinen.

Vierailija
28/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niin, että hän myös esittää kavereille ja tutuille parempaa, ystävällisempää ja menestyneempää kuin oikeasti on ;) ? Ja että saattaa ensin haukkua sinut ja sitten sekunnin päästä puhua vaikka kaverin kanssa iloisesti puhelimessa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

En tunne :) . Mutta tunnen tuon ihmistyypin, noudattaa aina samaa kaavaa. Olen se joka tänne kirjoittelee että laita kova kovaa vastaan ja nosta mies henkisesti noskakarvoista seinälle.

Vierailija
29/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla itsetunnolla varustettu, hyvin mustasukkainen mies tekee tuollaista. Tulee kyllÄ keksimään lisää ilkeyksiä.

Lisää ja tulee kohtelemaan huonosti sekä sinua että lastanne.

Ainoastaan, jos sinä nouset ja pistät selvät rajat tuolle toiminnalle niin se voi loppua. Tai se psykologi. Tai ero. Jos mikään ei muutu niin ei se mies muutu vaan menee vaan ikävämmäksi käytös.

Marttyyriksi ja sääliä ruikuttavaksi ei kannata ruveta. Saat vielä enemmän kuraa silloin niskaasi.

Kannustusta ja rajoja. Itsestään tuo käytös ei tule muuttumaan.

Perheessään on ollut arvaten...alkoholismia, väkivaltaa , välinpitämättömyyttä.

Mutta nyt voi oppia uutta. JOS ITSE HALUAA.

Vierailija
30/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin tuntee, mutta tuon prototyypin tuntee moni. Juuri ne fiksun oloiset estyneet nörtit, jotka ovat mielestään "kilttejä" miehiä ovat usein tuollaisia. Kun he osaavat pitää nämä taipumuksensa siellä nörttimäisen hiljaisen olemuksensa takana piilossa.

Exäni oli myös ajan mittaan tuollainen hieman ärsyttävä, sillä hänellä oli ihme tapa nyrpistellä vitsillä nenäänsä minulle. Olen primääristi hyvin eloisa ja tunteellinen ihminen sekä lapsenmielinen, jolle hän sitten naureskeli ja halveksui. Itse hän oli hemmetin eloton ja estoinen tukka jakauksella kirjoja lukeva ja kirjaviisaudellaan pätevä tylsä hyypiö.

Vierailija
31/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis haukkuu minua melkein kaikesta muustakin ja irvistelee muka "matkiakseen" minua sekä pitää silmälaseja "pelottavina" sekä heikkouden merkkinä. Raskausarvistani tulee kuulemma mieleen Alien-leffat, joten synnytyksen jälkeen ei ole ollut enää lainkaan seksiä ja mies tekee oksennuseleen tai muun teatraalisen inhon eleen nähdessään vatsani tai minut alastomana (esim. mennessäni suihkuun tai tulossa suihkusta). Mun mielestäni mun mieheni on todella outo, mutta se on vain mutu-tuntumani. Onko tuollainen käytös oikeasti yleistäkin?!?

Miehesi käytös on siinä 10- vuotiaan tasolla, että varmaan siinä iässä hyvin yleistä.

Vierailija
32/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonolla itsetunnolla varustettu, hyvin mustasukkainen mies tekee tuollaista. Tulee kyllÄ keksimään lisää ilkeyksiä.

Lisää ja tulee kohtelemaan huonosti sekä sinua että lastanne.

Ainoastaan, jos sinä nouset ja pistät selvät rajat tuolle toiminnalle niin se voi loppua. Tai se psykologi. Tai ero. Jos mikään ei muutu niin ei se mies muutu vaan menee vaan ikävämmäksi käytös.

Marttyyriksi ja sääliä ruikuttavaksi ei kannata ruveta. Saat vielä enemmän kuraa silloin niskaasi.

Kannustusta ja rajoja. Itsestään tuo käytös ei tule muuttumaan.

Perheessään on ollut arvaten...alkoholismia, väkivaltaa , välinpitämättömyyttä.

Mutta nyt voi oppia uutta. JOS ITSE HALUAA.

Samaa mieltä olen. Paitsi että mietin että miten tuo psykologi saisi loppumaan. Mitä se psykologi oikein sitten tekisi?

Vierailija
33/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sukulaispiiristä tuollaisen miehen. Haukkui vaimoaan humalassa muitten kuullen mm. läskiperseeksi. Myös sukulaisten puolisot saivat kuulla haukut. Voi vain kuvitella millaista nälvimistä kahden kesken. Vaimo kuoli alle 50 v. alkoholiin ja diabetekseen. Ei välttämättä provo, myös tuollaisia

Vierailija
34/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sinkkumiehenä on hauska lukea palstan miesmaulle. Yhtä outoja kavereita ei ollut armeijassakaan kuin muutama joten ihmettelen miten mammat löytävät oudoimmat miehikseen. No lahjakkuus sekin .

Toivon, että ap.n tarina ei ole totta, mutta kommenttina sinulle sinkkumies: ettehän te miehet saa tietää sitä, miten mieskaverinne käyttäytyvät läheisessä suhteessa naiseen.

Vierailija
35/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan sairasta :( Tosi surullinen olen kyllä puolestasi kun noin julman ja tyhmän miehen kanssa olet.

Vierailija
36/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni varoituksen sana silti ap. Jos ryhdyt itse nolaamaan tätä miestä takaisin, jotta saat hänet kuriin niin varmista pakoreitti. Jos onnistut iskemään johonkin hänelle hyvin arkaan paikkaan ja nolaamaan ja häpäisemään sillä, hän saattaa raivostua niin että ryhtyy väkivaltaiseksi häpeäraivossaan.

Näin juuri. Henkisesri väkivaltainen ex mieheni yllätti ryhtymällä fyysisesti väkivaltaiseksi (ei ollut koskaan ollut kuulemma ja hallveksi vaimonhakkaajia kovaäänisesti), kun tulkitsi ilmeeni syväksi loukkaukseksi. Ihan yhyäkkiä vaan ilman aikaisempaa käsiksikäymishistoriaa. Oli varmaan narsistin kokema narsistinen loukkaus kyseessä, kun ilmeeni sai hänet niin pimahtamaan. Hänellä meni kuulemma ihan muistikin siitä tilanteesta, kun oli niin raivona. Ei tietenkään pyytänyt anteeksi koskaan ja vähätteli tekoaan. Oli sen jälkeen juurikin ns normaalistikäyttäytyvä ja esittää hyvää tyyppiä ulkopuolisille.

Ap. Eroa heti, mutta suunnitellusti varovasti niin, että lähdet lapsen kanssa, kun mies ei ole kotona ja kerrot vasta jälkikäteen. Etkä enää mene yksin sen jälkeen hakemaan lopputavaroitasi vaan aina jotain muita mukaan 'kantoavuksi'.

Vierailija
37/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Saat täällä neuvoja joko erota heti tai laittaa kova kovaa vastaan. Kerro vähän mitä olet näistä neuvoista mieltä.

Vierailija
38/38 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon mitalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme