Vierailija

Rakastan juoksua. (tai jokainen voi määritellä sen juoksun miten haluaa mutta mun juoksen kympin tunti viiteen minuuttiin)

Olen ylipainoinen, rintani ovat suuret, mahassani on iso löysä vararengas, peppuni lölskyy juoksun tahdissa, alleista nyt puhumattakaan... joskus jätän juoksulenkin väliin sen takia kun mietin miltä näytän kun juoksen. Joskus katson oikein itseäni jonkun talon ikkunan heijastuksessa ja tekisi mieli itkeä... Normaalisti en pysty pukemaan kroppani löysyyden vuoksi toppeja mutta juostessa on pakko kun siinä tulee niin kuuma muutenkin...

REHELLISESTI, mitä ajattelette kun näette kaltaiseni löllykän juoksemassa? Haluaisin niin niin niin kovasti osallistua johonkin leikkimieliseen kisaan, esim. Naisten Kympin kaltaiseen - juoksutapahtumaan mutta se väkijoukko ja yleisö joka joutuu todistamaan mun juoksua niin ei voi kuin anteeksi pyydellä heiltä jos minua joutuisivat katsomaan............ :/

T. Huono itsetunto

• ylös 18
  • alas 5

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Laihdutus on hyvä idea ja sitä kokoajan yritänkin. Joskus olen painanut 120kg!!! Siksi olen niin löysä..... Mutta tuskinpa noi löysät nahat lähtee mihinkään vaikka kuinka laihduttaisi....?

ap

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Nostan sulle vain hattua ja arvostan. Saatan katsoa ihaillen, että onpa hienoa, ettei ole mennyt kuivakaksi, vaikka harrastaa juoksemista.

• ylös 44
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä juoksen kanssa, ja olen vain hieman hoikempi (171/74) enkä minä ainakaan pahalla ajattele. Muutenkin, olen mieluummin hyväkuntoinen kuin laiha. Ikää on minulla jo riittävästi, eli 43, joten en enää mieti, mitä muut ajattelevat.

Rintava tarvitsee muuten hyvät liivit. Itsellä shock absorber. Ei hylly.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Älä välitä siitä miltä näytät. Keskity siihen juoksemiseen vain. Et ehkä juokse tarpeeksi lujaa kun sulla on aikaa miettiä miltä näytät?

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Mietin, jos mietin edes mitään, että tuo taitaa laihduttaa. Ehkä toinen ajatus seuraa, että on pitkä matka ja toivottavasti sisua löytyy. Yleisesti en tuijota spesifisti alleja tai peffaa, tai jää katsomaan sen kummemmin.

Vierailija

En ajattele yhtään mitään. Lenkkipoluilla on paljon lihavampiakin enkä ajattele heistäkään yhtään mitään. Ylipäänsä ihmiset keskittyvät omaan suoritukseensa eivätkä kyttäile toisten kiloja, näin uskon. 

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

ei minua ainakaan kiinnosta miltä muut näyttävät juostessa. Ainoastaan jos joku juoksee tosi hyvällä tyylillä niin koitan kopioida juoksutyyliä

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Arvostaisin. Ja olisin kade siitä miten jaksat juosta, todennäköisesti. Olisi itselläkin haaveena mutta en ole saanut itsestäni irti.

Oot laihtunut noin paljon? Uskomattoman hieno suoritus! Onnea! Äläkä häpeile, vaikka tiedän että se on helpommin sanottu kuin tehty.

73/170 joka joskus on ollut 102/170

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Juoksu on kivaa! Ei siellä näyttäytymässä olla.

Jos näyteikkunat masentavat, valitse reitiksi metsäpolku. Ja pidä huolta nivelistä ja lantionpohjasta - tämä koskee kaikkia juoksijanaisia.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Voit tehdä aivan mitä sua huvittaa. Katsos, näytät ihan samalta (eli hyvältä) silloinkin kun ET juokse :) Joten voit ihan yhtä hyvin juosta, jos siitä kerta tykkäät. Mukavaa kesää!

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Rehellisesti sanottuna: varmaan eka ajatus on, että aika löysän näköinen juoksija, siis jos olet oikeasti sitä. Ne 75 kiloahan eivät kerro itsessään mitään vaan voit olla paljon timmimpi kuin kuvittelet. 

No, jos olen tuominnut sinut mielessäni löysäksi ajattelen seuraavaksi, että mitä minä oikein mietin, varmaan tuo yrittää juoksulla saada niitä kiloja pois ja ansaitusti häpeän ajatuksiani. Surullista on se, että on olemassa näitä, jotka tuovat ajatuksensa ääneen ja itsekin olen kuullut vinoilua läskeistä, vaikka olin sillä hetkellä 55-kiloinen 166 cm varrella. Olen harrastanut lenkkeilyä 15 vuotta.

Juoksu on kyllä todella hyvä treeni mitä tulee liikojen läskien poissaamiseen. Isäni on esim. juossut ikänsä, mutta ei pysty siihen enää vammautumisen vuoksi. Hän valittaa kun kilot kertyvät. Itse olen myös vähentänyt juoksua ja korvannut sitä muulla liikunnalla, sillä en halua päätyä samaan lopputulokseen.

Vierailija

Ei sinun pidä hävetä. Sellainen joka ajattelee sinusta rumasti on sen häpeän ansaitsija.

Sellaisen rumastiajattelijan mielipiteellä ei ole mitään arvoa. Rumasti ajattelevan ihmisen mielipiteen arvo= nolla!

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei sinun pidä hävetä. Sellainen joka ajattelee sinusta rumasti on sen häpeän ansaitsija.

Sellaisen rumastiajattelijan mielipiteellä ei ole mitään arvoa. Rumasti ajattelevan ihmisen mielipiteen arvo= nolla!

Kaikillahan on pahoja ajatuksia muista, mutta hyvän ihmisen merkki on, että niitä ei sano ääneen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rakastan juoksua. (tai jokainen voi määritellä sen juoksun miten haluaa mutta mun juoksen kympin tunti viiteen minuuttiin)

Olen ylipainoinen, rintani ovat suuret, mahassani on iso löysä vararengas, peppuni lölskyy juoksun tahdissa, alleista nyt puhumattakaan... joskus jätän juoksulenkin väliin sen takia kun mietin miltä näytän kun juoksen. Joskus katson oikein itseäni jonkun talon ikkunan heijastuksessa ja tekisi mieli itkeä... Normaalisti en pysty pukemaan kroppani löysyyden vuoksi toppeja mutta juostessa on pakko kun siinä tulee niin kuuma muutenkin...

REHELLISESTI, mitä ajattelette kun näette kaltaiseni löllykän juoksemassa? Haluaisin niin niin niin kovasti osallistua johonkin leikkimieliseen kisaan, esim. Naisten Kympin kaltaiseen - juoksutapahtumaan mutta se väkijoukko ja yleisö joka joutuu todistamaan mun juoksua niin ei voi kuin anteeksi pyydellä heiltä jos minua joutuisivat katsomaan............ :/

T. Huono itsetunto

Millaisia trikoita olet pitänyt, kun PEFFA hyllyy??? Käytä 2XU kompressiotrikoita, niin loppuu "löttyminen" ja mitä alushousumallia suosit Boxer, hipster, string vai "mummomalliset"??..Älä välitä vaikka jää rajaa trikoisiin vaan juokse vaan.....Oletko muuten kokeillu stringejä?? Ite olen melkein samoissa mitoissa 170/72 ja perse on iso ja leveä, niin olen tykästyny string-malleihin, ei sitten "narumalleihin" vaan sellaisiin HipsterString- malleihin.....

http://bellissima.net.au/images/bellissima_range/lge/hipster-panty.jpg

http://www.unterwaesche-webshop.de/store_files/2/images/product_images/o...

http://bellissima.net.au/images/bellissima_range/lge/hipster_g.jpg

http://change.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/9df78eab33525d...

Vierailija

Mä nostan hattua. Enkä todellakaan ajattele mitään huonoa. Minusta se on hienoa, että liikutaan. Tekin kaikki toitotatte että lihavat juoksemaan/ liikkumaan ja sitten kun niin tehdään ei sekään passaa. Menkääs itseenne vähän! 

Vierailija

En ehdi kiinnittää toisiin juuri huomiota lenkillä. Katselen ainoastaan reittejä, joilla on mahdollisimman vähän ihmisiä, eli pidän niin pitkää hajurakoa muihin kuin mahdollista. Haluan olla rauhassa. Välttelisin sinuakin samalla tavalla. Kääntyisin siis varmaan toiseen suuntaan, jos huomaisin, että olet tulossa samaa reittiä. Muu ei kiinnosta, kaikista vähiten se, miltä näytät.

Vierailija

Ensimmäiseksi tulee mieleen, että "hitto, munkin pitäisi lenkkeillä, mutta kun oon niin laiska"

Sitten "Hyvä homma, että hän juoksee"

Sitten "Oliskohan se sinkku? Mitähän se sanois jos pyytäis saada juosta yhdessä?"

Sitten "Juostaisiin kimpassa ja sitten käytäisiin yhdessä suihkussa ja siitä sitten sänkyyn"

sen jälkeen ajatukset palaavatkin sitten takaisin normaaliin.

mies

Vierailija

Mä kans nostan vain ja pelkästään hattua! En mä katso yhtään miltä joku näyttää vaan ihan aidot respektit kaikille jotka saa itsensä liikkeelle tavalla tai toisella.

Kivaa kesää sulle ja kevyitä kilometrejä :)

Vierailija

Tolla kyttäystyylillä sä kasvat vaan suuremmaksi sen suklaakeon keskellä. Mene ja irrottel. Se on hana tunne. Etenkin, jos sulla kerran on virtaa ja tahtoa. Ei sua kuule jaksa porukka ihan hirveesti miettiä. Niillä on ne omat jutut. Hajoa se kymmenen sekuntia päivästä sun mahalle tai takapuolelle kerran uhraa, niin älä anna sen sua kaataa. Sun elämä. Sun. Sin lenkkipolku ja sun fiilis.

Vierailija

Minä olen hoikka ja timmissä kunnossa, mutta hikoilen päästäni kuin pieni sika! Naama on tulipunainen ja päästä valuu hiki niin että roiskuu. Juoksen silti.

En kiinnitä muihin muuta huomiota kuin sen verran että tunnenko.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.