Tilasin eilen uuden Puustelli-keittiön
Kuuden viikon päästä saamme nauttia uudesta keittiöstämme. jihuu
Saa onnitella :)
Kommentit (8)
Itse ostaisin jonkun Novartin keittiöistä eli Parma, Petra tai A la Carte- keittiön. Laatu on huippua mutta hinta huimasti halvempi kuin Puustellilla.
vaikka muut tarjoo halvemmalla. Ostopäätökseen vaikutti lopputulos. Kaikki suunniteltiin myyjän kanssa tarkasti ja asiantuntevasti. Samasta paikasta sai myös koneet ja valaisimet. Lisäksi myyjä oli siististi pukeutunut, kravatti kaulassa, eikä mikään rasvatukkainen halpismyyjä. ap
eikä mikään rasvatukkainen halpismyyjä
Tosin hintavertailussa oli halpiksia lukuunottamatta halvin. Ehkä tutuntutulla oli vaikutusta. Kuitenkin, erittäin hyvin on toiminut puolitoista vuotta ja on hyvännäköinen.
työt ja kalusteet alusta loppuun Puustellin kautta. Meillä on sileät valkoiset etusarjat, ranskanpähkinärungot, mattarosterivetimet ja alumiinikodinkoneet ja liesituulettimen kupu. Kaakelit piti ostaa itse, mutta laatoitustyö kuului kauppaan. Todella käytännöllinen, toimiva ja kaunis keittiö meillä nyt on.
Katseltiin muutamia muitakin keittiöitä, mutta Puustellilla oli meille parhaat kaapit. Toimitus oli laadukasta ja nopeaa.
Teillä on ilmeisesti ylimääräistä rahaa, kun maksatte brandista extraa.
Itse hain samasta keittiöstä neljä tarjousta ja Puustelli oli useita tuhansia euroja kalliimpi kuin vastaava keittiöntoimittaja.