Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin eilen uuden Puustelli-keittiön

Vierailija
26.02.2006 |

Kuuden viikon päästä saamme nauttia uudesta keittiöstämme. jihuu

Saa onnitella :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ilmeisesti ylimääräistä rahaa, kun maksatte brandista extraa.

Itse hain samasta keittiöstä neljä tarjousta ja Puustelli oli useita tuhansia euroja kalliimpi kuin vastaava keittiöntoimittaja.

Vierailija
2/8 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mitä maksoi!

Vierailija
4/8 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin jonkun Novartin keittiöistä eli Parma, Petra tai A la Carte- keittiön. Laatu on huippua mutta hinta huimasti halvempi kuin Puustellilla.

Vierailija
5/8 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muut tarjoo halvemmalla. Ostopäätökseen vaikutti lopputulos. Kaikki suunniteltiin myyjän kanssa tarkasti ja asiantuntevasti. Samasta paikasta sai myös koneet ja valaisimet. Lisäksi myyjä oli siististi pukeutunut, kravatti kaulassa, eikä mikään rasvatukkainen halpismyyjä. ap

Vierailija
6/8 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään rasvatukkainen halpismyyjä

Vierailija
7/8 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hintavertailussa oli halpiksia lukuunottamatta halvin. Ehkä tutuntutulla oli vaikutusta. Kuitenkin, erittäin hyvin on toiminut puolitoista vuotta ja on hyvännäköinen.

Vierailija
8/8 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työt ja kalusteet alusta loppuun Puustellin kautta. Meillä on sileät valkoiset etusarjat, ranskanpähkinärungot, mattarosterivetimet ja alumiinikodinkoneet ja liesituulettimen kupu. Kaakelit piti ostaa itse, mutta laatoitustyö kuului kauppaan. Todella käytännöllinen, toimiva ja kaunis keittiö meillä nyt on.

Katseltiin muutamia muitakin keittiöitä, mutta Puustellilla oli meille parhaat kaapit. Toimitus oli laadukasta ja nopeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme