Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei saunailtaa tänään pörssisähköllä

Vierailija
05.10.2024 |

Muistakaahan kytätä hintoja silmä kovana, jos haluatte saunoa, laittaa ruokaa tai ladata puhelinta. 

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi vahdata. Ihan kyllä normaali saunailta tänäänkin on.

Tosin provohan aloitus toki onkin.

Anann sulle yhden pisteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sitä sähkökiuasta puilla lämmitää, kun muistaa ikkunan aukaista. 

Vierailija
4/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua sähkön hintavaihtelut ohjaa. Ei minulla ole aikaa seurata sellaista, eikä varsinkaan ruveta suunnittelemaan elämääni sen perusteella.

Pörssisähkö minulla toki on koska se on halvempi, ellei satu löytämään sähköyhtiötä joka on tehnyt emämunauksen hinnoittelussaan. Niitä ei tosin enää näe.

Vierailija
5/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saunalämpiä miten se liittyy millään lailla sähköön?

Puita liiteristä ja kiuas lämpenemään , niin hyvää puuta ja ilmasta.

Vierailija
6/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂  meillä pilarikiuas lämpenee sillon ku tekee mieli saunoa. Mieti ny, ei oo pörssisähköä! 

Vierailija
7/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lämmitin jo eilen valmiiksi.

Vierailija
8/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sähköä saunaan!??? Ei kiitos, puilla lämpenee joka ilta.

Vierailija
9/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sähkö on kolme tuntia vähän normaalia kalliimpaa, niin ei kai kenenkään talous siihen kaadu?

Vierailija
10/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello 13 kun laittaa saunan päälle, niin lämpiää halvemmalla kuin määräaikaispelleillä, jos haluaa säästää!

11/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on 🤩 

Vierailija
12/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se sähkö on kolme tuntia vähän normaalia kalliimpaa, niin ei kai kenenkään talous siihen kaadu?

Kyllä kaatuu, se on monta senttiä. 

No menenkin tästä mäkkäriin syömään, säästän miinus 8 euroa :DD

Vierailija
13/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puusauna se olla pitää. 

Vierailija
14/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kavereiden kanssa tänään saunailta pitkän kaavan mukaan, sauna lämmin klo 14 eteenpäin koko illan. Eikä ole pörssisähkösauna🤣 

Vierailija
15/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirretään huomiselle. Ongelma ratkaistu. 

Vierailija
16/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua sähkön hintavaihtelut ohjaa. Ei minulla ole aikaa seurata sellaista, eikä varsinkaan ruveta suunnittelemaan elämääni sen perusteella.

Pörssisähkö minulla toki on koska se on halvempi, ellei satu löytämään sähköyhtiötä joka on tehnyt emämunauksen hinnoittelussaan. Niitä ei tosin enää näe.

Niin. Osa pörssisähkön ideasta on kyllä se, että kulutusta siirretään edullisemmille tunneille. 

En tajua, miksi joku valitsee pörssisähkön, jos ei seuraa yhtään hintoja tai hinta ei vaikuta mihinkään?

Vaan jokainen toki tyylillään. Kyllä minulla siirtyy tänään saunomiset ja kokkailutkin tänään 17-22 väliltä halvempaan ajankohtaan.

Eikä se ole edes vaikeaa. Huomennakin voi saunoa. Ja tehdä sitä makaroonilaatikkova.

Vierailija
17/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se yksi kerta, mutta jos teet samoin aina, niin miksi sitten valisisit pörssisähköä, jos et välitä pätkääkään laskusta?

Epälooginen ajattelu on merkki yksikertaisuudesta, ja tie köyhtymiseen.

Nämä tyypit sitten soittelevat IP-lehdille, että miksi miksi kallis oli laskuni?

Vierailija
18/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitella että vuonna 2024 jonkun elämä pyörii saunan ympärillä. Joku persuinkkeli kyseessä

Vierailija
19/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitella että vuonna 2024 jonkun elämä pyörii saunan ympärillä. Joku persuinkkeli kyseessä

Kuvitella, että 2024 joku ei tunnista ilmiselvää trollia kun sellaisen näkee. 

Vierailija
20/51 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se yksi kerta, mutta jos teet samoin aina, niin miksi sitten valisisit pörssisähköä, jos et välitä pätkääkään laskusta?

Epälooginen ajattelu on merkki yksikertaisuudesta, ja tie köyhtymiseen.

Nämä tyypit sitten soittelevat IP-lehdille, että miksi miksi kallis oli laskuni?

Nyt sua harmittaa sitten, kun ketään ei kiinnosta sun saunaitkusi. No voi harmi sentään 

Kerran viikossa lämmitetty sauna ei vie ketään konkurssiin, eikä kaikilla ole tarvetta saunoa joka hemmetin päivä. Jotenkin sairasta käyttää vapaa-aikansa pelkkään saunomiseen. Meillekin tulee tänään sukulaisia kylään ja taatusti lämmitetään sauna pörssisähkösta huolimatta 

Johan rahaa kuluu enemmän pelkästään siihen, että lähdet jonnekin ostarille viettämään lauantaipäivää. Kannattaa joskus ottaa se taskulaskin käyttöön (ajattele, että siinäkin on parsitot, niin sinä voit säästää silläkin sähköä). Sähkö on nyt huonoon aikaan kallista, mutta kyse ei siltikään ole kuin senteistä. Viime lauantaina saunottiin aika paljon halvemmalla, joten kompensoikoon nyt sitten tämän lauantain