Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako tissitön nainen deittailla?

Vierailija
15.06.2016 |

Olen sinkkuna oikeastaan ensimmäistä kertaa aikuisiällä. Olen ujo ja kotihiiri joten tulipa mieleen vilkaista vähän nettitreffisivustoja. Mutta vaikka olen kaunis ja sporttinen niin minulla ei ole lainkaan rintoja. Tuntuu huijaukselta lähteä treffeille koska tietää että lopulta miehelle on kuitenkin luvassa pettymys. En ole kokonainen nainen. Missä vaiheessa tuommoisen asian ottaa edes puheeksi? Ja tiedän kyllä että naiseus on muutakin kuin rinnat ja blaablaa mutta helvetti sentään ollaan nyt realisteja. Kun mies alkaa tutustumaan naiseen niin kyllä hän odottaa jossain vaiheessa pääsevänsä katselemaan ja puristelemaan tissejä. Niin se vain on.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. miehen piti siis olla hyvin perillä tilanteesta, olin kertonut hänelle, jopa linkannut netistä kuvia. Ja ei haittaa kuulemma, hän on enemmän pyllymiehiä. Mutta ilmeisesti karu totuus oli sittenkin liikaa.

Ap

Vierailija
82/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt mikä muu voisi muka selittäisi sen, että miesten kiinnostus lakkaa kuin seinään seksin tultua kuvioihin? Jos luonteessa olisi se vika, miehellä olisi ollut mahdollisuus perääntyä viikkokausia sitten.

Seksissä mennään alueelle, jossa hienovaraiset asiat vaikuttavat. Jos epäilet riittämättömyyttäsi ja arastelet heittäytymistä, mies aistii ettei kaikki ole kunnossa. Useamman naisen kanssa maaneena  voin todeta ettei rintojen koko tai muoto ole koskaan vaikuttanut eropäätökseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt mikä muu voisi muka selittäisi sen, että miesten kiinnostus lakkaa kuin seinään seksin tultua kuvioihin? Jos luonteessa olisi se vika, miehellä olisi ollut mahdollisuus perääntyä viikkokausia sitten.

Seksissä mennään alueelle, jossa hienovaraiset asiat vaikuttavat. Jos epäilet riittämättömyyttäsi ja arastelet heittäytymistä, mies aistii ettei kaikki ole kunnossa. Useamman naisen kanssa maaneena  voin todeta ettei rintojen koko tai muoto ole koskaan vaikuttanut eropäätökseen.

Onko arviosi se, että itsevarmuutta heijastelemalla voisi kompensoida rintojen vajavaisuuden? Arasteluun olen sortunut ja eipä se itsevarmuuskaan ole enää omanlaisensa lukuisten dumppaamisten jälkeen.

Vierailija
84/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit on hyvä mutta pienet tissitkin on hyvä.

t. miehen logiikka :D

Ei mut näin se menee käytännössä kaikilla miehillä. Naiset ajattelee asioista eri lailla...

Vierailija
85/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkuna oikeastaan ensimmäistä kertaa aikuisiällä. Olen ujo ja kotihiiri joten tulipa mieleen vilkaista vähän nettitreffisivustoja. Mutta vaikka olen kaunis ja sporttinen niin minulla ei ole lainkaan rintoja. .

Kerro heti. Olen mies jolla hyvin kaunis nainen jne. Mutta hyvin suuri osa miehistä ottaisi sinulaisesi naisen iso tissisen possun sijaan. Kuulostat todella ihanalta. ;)

M33

Vierailija
86/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on peppumies. Ei välitä rinnoista yhtään. Saisin olla seksissäkin paita päällä, jos en itse sitä kiskoisi pois. Jos miehelle on tärkeää isot rinnat, niin tuskin se on sitten muutenkaan sun makuun. 

Täällä sama juttu. Ite tykkäisin hirveesti, jos mies koskettelisi enemmän rintoja, olen tästä sanonutkin. Mutta minkäs teet, kun se takapuoli kiinnostaa enemmän, sitä kyllä puristellaan ja kosketellaan. :-D Eli jospa AP:kin vois löytää peppumiehen. :)

Vierailija
87/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintainen ja hyvällä itsetunnolla varustettu olisi ihannetapaus.

Vierailija
88/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko arviosi se, että itsevarmuutta heijastelemalla voisi kompensoida rintojen vajavaisuuden? Arasteluun olen sortunut ja eipä se itsevarmuuskaan ole enää omanlaisensa lukuisten dumppaamisten jälkeen.

Juuri näin. Miehen kiinnostuneisuus liittyy juuri siihen kuinka sinut nainen on vartalonsa kanssa. Niin kauan kuin puhut rintojen "vajavaisuudesta", on itsevarmuudessasi tosiaan parantamisen varaa. Lukuisista dumpaamisista tulee tällöin helposti kierre.

Vierailija
89/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Miehen kiinnostuneisuus liittyy juuri siihen kuinka sinut nainen on vartalonsa kanssa. Niin kauan kuin puhut rintojen "vajavaisuudesta", on itsevarmuudessasi tosiaan parantamisen varaa. Lukuisista dumpaamisista tulee tällöin helposti kierre.

Aika optimistinen näkökulma. Toivoa sopii, että kaltaisiasi miehiä on enemmänkin jos joskus rohkenen kokeilemaan vielä. En ole siis ap, mutta tämä koskee varmaan häntäkin.

Vierailija
90/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit on hyvä mutta pienet tissitkin on hyvä.

t. miehen logiikka :D

Ei mut näin se menee käytännössä kaikilla miehillä. Naiset ajattelee asioista eri lailla...

No niin meneekin.

Vierailija
91/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet sie, et siun tissien koko ei näy ulospäin? Vai käytätkö jotain täytettä rintsikoissa?

Vierailija
92/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet sie, et siun tissien koko ei näy ulospäin? Vai käytätkö jotain täytettä rintsikoissa?

Ap:n kohdallahan mies oli tiennyt miltä rinnat näyttävät, vastaapa siihen tilanteeseen.

Vierailija
93/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, niin paljon munattomia miehiä deittailee että tuo on pienin ongelma :-)

Oikeasti asia on ok, kunhan ei kauheasti topatuilla yritä harhaanjohtaa. Rakkaaseen rakastuu.

Vierailija
94/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei käytä täytteitä mutta sellaisia napakoita kuppeja jotka saavat aikaan illuusion että on pienet mutta normaalinmuotoiset rinnat. Ja myönnän että on vaikeaa olla seksin aikana itsevarma, esim. päällä ollessa koska tuntee itsensä niin rumaksi ja kummalliseksi. Tosin kuvittelin että se olisi ollut miehelle jo etukäteen tiedossa ja kuvittelin että kun saisin häneltä hyväksyntää ja rohkaisua niin se helpottaisi vähitellen. Mutta tosiaan kun vetäytyminen alkoi ensi kerrasta niin eipä sellaiselle jäänyt mahdollisuutta. Olen kuitenkin muuten halukas ja ennakkoluuloton sängyssä. Mutta eipä tosiaan rohkaissut tämä kokemus jatkamaan yrityksiä.

Vierailija
95/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika optimistinen näkökulma. Toivoa sopii, että kaltaisiasi miehiä on enemmänkin jos joskus rohkenen kokeilemaan vielä. En ole siis ap, mutta tämä koskee varmaan häntäkin.

Rohkeasti kokeilemaan vaan, niin huomaat että sopivia miehiä varmasti löytyy. Älä pukeudu säkkiin, ellei se sitten ole oma tyylisi. Moni on valmis palvomaan juuri sinun vartaloasi, kunhan annat siihen mahdollisuuden.

Vierailija
96/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tissit tekee naisen.katsoo vaikka näitä sporttimimmejä esim tää janni hussi keltä ne tissit puuttuu niin tosi asia on se että ei se naiselta vaan näytä pikkutytöltä enemmän tai jos vielä enemmän lihaksia on niin mieheltä.

Vierailija
97/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tissit tekee naisen.katsoo vaikka näitä sporttimimmejä esim tää janni hussi keltä ne tissit puuttuu niin tosi asia on se että ei se naiselta vaan näytä pikkutytöltä enemmän tai jos vielä enemmän lihaksia on niin mieheltä.

Piti ihan googlata millainen nainen on kyseessä. Sinänsä kaunis nainen, jonka ongelma eivät ole rinnat (jotka luonnollisesti myös pienenevät tiukan treenin tuloksena). Eri asia on sitten kuka pitää noin ulkonäkökeskeistä treeniä mielekäänä. Fitness-naisilla lienee usein taustalla samaa itsetunto-ongelmaa, josta tässäkin ketjussa on keskusteltu.

Vierailija
98/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni Hussilla on mies. Ja rikas mies onkin. 

Vierailija
99/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni Hussilla on komea mies. Eipä näytä rintojen pienuus häiritsevän.

Vierailija
100/119 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi ettei tykkää isoista tisseistä kun ne kuulemma höllyy ja roikkuu rumasti. Kuulemma pienikokoiset silarit on nätit kun ne ovat pyöreät ja kiinteät. Itselläni a-kuppi eikä ne siitä mihinkään muutu. En koe sitä viaksi, se on ominaisuus joka pitää hyväksyä. Keskityn hyviin puoliin, kuten siihen että voin käyttää tietyn mallisia toppeja ja ne laskeutuu kauniisti jne. En pysty vaihtamaan ihoni väriä, enkä pysty muuttamaan tissejä, joten niitten kanssa pitää oppia elämään.

Teini-ikäisenä sain paljon haukkuja tytöiltä kuppikoostani. Meni monta vuotta saada itsetunto takaisin. Aikuisiällä kukaan ei ole kommentoinut kuin vain positiivisesti! Tissit on kuitenkin vain tissit :D jos ne ei ole hyvät niin kenties sinulla on superseksikkäät silmät, kauniit sääret, pyöreä peppu tai upeat hiukset joita voit korostaa rintamuksen sijaan :)