Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleva työttömyysaalto huolettaa

Vierailija
14.09.2023 |

Pelottaa tulevaisuus. Miten käy asuntolainojen maksun kanssa kun ihmiset alkaa menettää työpaikkojaan. Rakennusalalla alkanut jo kova alamäki. Se heijastuu väistämättä monelle muulle alalla, esim. itse olen kuljetusalalla, enkä yhtään luottavainen tulevaisuuden suhteen. Pitää varmaan alkaa miettiä eri vaihtoehtoja.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettaako muita työpaikkojen pysyvyys?

Vierailija
2/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsään poimimaan marjoja ja sieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolettaa.

Vierailija
4/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus tekee suuren määrä yrityksiä auttavia toimia. Jo 2025 asiat ovat paljon paremmin.

Vierailija
5/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jonkin verran säästöjä, mutta kun inflaatio alkaa ensi vuonna todenteolla kiihtyä, niin rahat loppuu nopeasti eli toivotaan, että työpaikka pysyy.

Vierailija
6/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tuleva talvi kun pitää asuntolaina ja muut laskut maksaa. Ei taida marjojen poiminta ihan riittää.

Vierailija
7/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se murehtiminen auttaa? Olen kuluttanut aivan liikaa aikaa elämästäni erinäisten asioiden murehtimiseen ja vasta viime aikoina olen päässyt kyseisestä tavasta eroon.

Päivä kerrallaan eteenpäin. Ei oo ensimmäinen eikä viimeinenkään lama-aika edessä. Ehkäpä luonnon antimien arvostus nousee taas hetkeksi arvoon arvaamattomaan. Nälkää tässä maassa ei tarvitse nähdä.

Vierailija
8/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on puolison kanssa hieman sukanvarressa, mutta ei läheskään tarpeeksi. Puoliso opiskelee ja tekee töitä. Itsellä on ihan ok tulot, mutta huolettaa todella paljon tulevaisuus. Miten saadaan kaikkeen raha riittämään. Olen jo miettinyt että jos työpaikka lähtee niin pakko tässä on katella henkilökohtaisen avustajan/siivojan/myyjän töitä. Pienihän niissä palkka on, mutta ainakin jotain sais. Omistusasunnossa kun asuu niin on kaikkein heikoimmilla työttömyyden tullessa. Varsinkin jos se pitkittyy.

Vierailija
9/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus reagoi asiaan välittömästi ja leikkaa lisää työttömyys- ja ansiosidonnaisesta. Näin saadaan heti 200 000 uutta työpaikkaa.

T, Petteri Riikka, talousnerot.

Ps, korruptiojuna turkuun

Vierailija
10/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tuleva talvi kun pitää asuntolaina ja muut laskut maksaa. Ei taida marjojen poiminta ihan riittää.

Lyhennysvapaa käyttöön tai laina-ajan pidennystä hakuun. Laskuihin saa neuvoteltua maksu-aikaa ja isoimmat laskut saa jaoteltua eriin (siis jos on ajoissa liikenteessä näissä asioissa).

Vierailija
11/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, onneks en ole ostanut asuntoa saati taloa vaan sijoittanut varoja ihan muuhun! Nyt on vuokralaisen markkinat. Ettekö tosiaan ole osanneet varautua nouseviin korkoihin ja työttömyyteen? Nehän on ihan perusasioita.

Vierailija
12/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köysitehtaalle töihin, sehän tunnetusti tienaa lama-aikana.

Vierailija
13/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus tekee suuren määrä yrityksiä auttavia toimia. Jo 2025 asiat ovat paljon paremmin.

Mielenkiinnolla odotan, mitä nämä auttavat toimet on. Tähän ikään mennessä oppinut vaan sen että hallitus ei tee muuta kuin kääntää selkää meille tavan duunareille.

Vierailija
14/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus reagoi asiaan välittömästi ja leikkaa lisää työttömyys- ja ansiosidonnaisesta. Näin saadaan heti 200 000 uutta työpaikkaa.

T, Petteri Riikka, talousnerot.

Ps, korruptiojuna turkuun

Itseasiassa kannattaa nimen omaan rakentaa esim se junaraide, työllistää paljon.

Vierailija
15/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se auttaa?

Vierailija
16/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on puolison kanssa hieman sukanvarressa, mutta ei läheskään tarpeeksi. Puoliso opiskelee ja tekee töitä. Itsellä on ihan ok tulot, mutta huolettaa todella paljon tulevaisuus. Miten saadaan kaikkeen raha riittämään. Olen jo miettinyt että jos työpaikka lähtee niin pakko tässä on katella henkilökohtaisen avustajan/siivojan/myyjän töitä. Pienihän niissä palkka on, mutta ainakin jotain sais. Omistusasunnossa kun asuu niin on kaikkein heikoimmilla työttömyyden tullessa. Varsinkin jos se pitkittyy.

Mitä ihmettä kitiset? Teillähän on omaisuutta ja varallisuutta eli talo/asunto. Se myyntiin vaan. Monilla ei ole sitäkään.

Vierailija
17/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toimia, jotka auttavat esim. mikroyrityksiä?

Pörssiyhtiöihin nyt lapioidaan rahaa niin kuin ennenkin.

Vierailija
18/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeiston aiheuttama täystuho eli 0-kasvu/lama, yhteiskunnan toimintojen alasajo sekä valtion varojen jako hyväveliperiaatteella yllätti agressiivisuudellaan ja nopeudellaan meidät kaikki.  Viimeinen sammuttaa valot...

Vierailija
19/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnolla odotan, mitä nämä auttavat toimet on. Tähän ikään mennessä oppinut vaan sen että hallitus ei tee muuta kuin kääntää selkää meille tavan duunareille.

Eikö veroale ole tarpeeksi iso? Minä olen kiitollinen, sillä tässä taloustilanteessa en odottanutkaan valtavia.

Vierailija
20/79 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa, onneks en ole ostanut asuntoa saati taloa vaan sijoittanut varoja ihan muuhun! Nyt on vuokralaisen markkinat. Ettekö tosiaan ole osanneet varautua nouseviin korkoihin ja työttömyyteen? Nehän on ihan perusasioita.

Ootpa hauska, pelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme