Vierailija

Nuorena sovin aina kahden pojan kanssa samaan aikaan treffit niin tällä varmistin että varmaan pääsen kylille. Ja se toimi aina. Menin sen kyytiin kumpi ekaks tuli. Yleensä lauantaina.
Ajattelin itseäni ja niin sitä pitääkin. Itsestään pitää huolta pitää.

• ylös 1
  • alas 11

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse olin kerran sopinut tuplatreffit ja kohtasin matkalla niihin aivan ihastuttavan olennon. Kolmoistreffitkin sujuivat ihan mukavasti vaihtamalla pöytää säännöllisin ajoin. Valitsin loppuillasta heistä yhden, jonka luokse menin yöksi.

Vierailija

Minä treffaan kerrallaan vain yhtä ihmistä ja jos treffailu päättyy, pidän pienen tauon, ennenkuin haen uutta seuraa. Muu käytös tuntuisi luonnottomalta ja treffikumppaneita ja treffailua aliarvostavalta. Näin siis miesnäkökulmasta. Osalle treffikumppaneista ei ole tuottanut tuskaa kertoa minulle, että olen yksi heidän deittailuhaaremistaan ja valkkaavat sitten "parhaan". Tässä vaiheessa tiedän, että treffit ovat viimeiset ja taukoa tiedossa. Ns. määräävä asema näyttää syövän empatian ja käytöstavat.

mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoit sille, joka ei ehtinyt ensiksi?

En paljon mitään muistaakseni. Äitini oli vihainen mulle sen muistan. Kaipa hän jotain selitti . Pakkohan se oli selittää kun toinen saattoi tulla kaukaakin ja bensaa kului. En pahemmin välittänyt kyselyistä. Mitä se olis hyödyttänyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tais maine kärsiä?

En nyt sellaisia ehtinyt pohtia. Kyytiä oli aina vaikka joku joutui aina lähtemään ilman tyttöä. Mitäs tuli hakemaan . Tai olis tullu ekaks. En tietenkään kahden kyytiin yhtäaikaisesti voinut mennä. Hullujako mietitte?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.