Vierailija

Juoksumatolle, asfaltille tai maastoon? Mielellään edullinen!

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Vaikea suositella, kun ei tiedä ovatko jalkasi esim. normaalit vai onko ylipronaatiota. Käy jossain urheiluliikkeessä tutkituttamassa.

Vierailija

No, halvin tuskin on hyvä ja me ei tiedetä, mikä sun jalalle sopii. Eli tarviitko vaikka pronaatiotuettuja lenkkareita. Neuvoisin sovittamaan liikkeessä.

Kohta tähän ketjuun ryntää kaikki kehumaan omia juoksulenkkareitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla huonot polvet joten tarvitsen kunnon töyssynpehmennykset kengissä, juoksen vain maastossa. Myös ylipronaatio löytyy. Asics on mun valinta, edulliset eivät olleet mutta hyvät.

Vierailija

Adidaksen Boost:it on toimineen minulla, niissä on tosi hyvä töyssynpehmennys. Juoksen asfaltilla ja maastossa. Boosteja on eri malleja, itselläni on yhdet  ESM:t ja kaksi paria joitakin muita joiden mallia en tähän hätään muista.

Nuohan on ihan kiitettävän kalliit täällä  (tyyliin 180 eur/pari) mutta nuo omani tilasin halvalla (63 eur/pari ja 50 eur/pari) luotettavasta englantilaisesta nettikaupasta, http://www.mandmdirect.com Kyseinen kauppa myy halvalla aitoja merkkituotteita. Hinnat on halvat koska he myyvät edellisten kausien malleja, valmistajien käsiin jääneitä ylijäämätuotteita jne. (Postikulut on 6.99 puntaa (8.82 eur). Jos tilaa yli 75 punnalla, toimitus ei maksa mitään kunhan kopioi kassalle koodin tuolta "international delivery"-kohdasta).

Noissa Boost:eissa koot on pienehköt, itselläni on jalan koko 39 mutta tilasin koon 40 lenkkarit jotka istuu jalkoihini kuin nakutettu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.