Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asiasta, jossa ei pitäisi olla mitään suuttumisen aihetta, teille on suututtu?

Vierailija
15.06.2016 |

Mistä asiasta joku on suuttunut teille, vaikka siinä ei olisi pitänyt olla mitään suuttumisen aihetta?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim siitä että olen kertonut täällä raamatusta ja Jeesuksesta.

Vierailija
2/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olen huomauttanut, että uskonto on epäloogista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastin, että eräs asia tehdään huonosti töissä ja sen voisi korjata ja hoitaa paremminkin. Tämä oli kuulemma yhteisen hengen pilaamista ja oman pesän lokaamista ja sietäisi hävetä.

Oli aika mielenkiintoinen reaktio, mutta henkilö olikin melkein eläkeiässä.

Vierailija
4/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten muuttanut suunnitelmia ja lähtenyt kaverin luokse kylään, kun saman päivän aamuna selvisi että kaverin mies joutuukin iltavuoroon.

Vierailija
5/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jäin äitiyslomalle kun kuulemma se ei ole kaikille mahdollista.

Vierailija
6/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en kastanut lasta vain sen takia että kaveri halusi kummiksi.

Vierailija
7/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOlin liian ahkera töissä, kuulemma minun liian hyvä suoritus alentaa X: n asemaa pomon silmissä. X pyysi siis minua tekemään hitaammin, vähemmän ja huonommin töitä.

Vierailija
8/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suuttuu "kaikesta". En muista viimeisintä, mutta oli varmaan jotain tyyliin kysyin "Voitko käydä kaupassa?"

Vierailija
9/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä suuttuu kaikesta, mitä teen. Pahiten hän on suuttunut siitä, kun aloin vaatimaan elareita. Poika siis asui ennen viikkosysteemillä, eikä elareita maksettu. Sitten poika muutti kokonaan minun luokseni, ja elareista kun aloin puhumaan, kuulin olevani ahne.

Vierailija
10/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit saavat kokea näitä suuttumisia tämän tästä. On kurjaa, että nivelet kuluvat, siitä voi lääkärille suuttua. On kurjaa, ettätulokset ovat epäselvät. On kurjaa että vakuutusyhtiön säännökset tai Suomen laki ovat jotenkin päin. On kurjaa, jos lääke aiheuttaa allergisen reaktion. Ja kaikki tämä ilmeisesti oikeuttaa suuttumaan lääkärille.

Kyllä, jaksan olla ystävällinen. Mutta kyllä myös välillä ihmettelen ihmisten käytöstapoja ja ymmärrystä. Saa sitä olla mieltä, vaikka lääkäri onkin...

Vierailija
11/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 30 kiloa.

Vierailija
12/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla meni jalka kipsiin toisessa kaupungissa ja siitä sain huudot niskaan kuinka huono puoliso olen.

Vierailija
13/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsirakas kaveri kysyi milloin aion hankkia lapsia. Sanoin etten koskaan ja siitäkös riemu repesi. Otti ilmeisesti liian henkilökohtaisesti. En tiedä miten päätökseni oli häneltä pois enkä koskaan saanut tilaisuutta kysyäkään. Voi olla että parempi näin!

Vierailija
14/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun annoin ystävällisesti asialliset pakit. Tästä seurasi suuttumista sekä vainoamista.

Vierailija
15/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin työkaveriani töissä. Jotenkin ohimennen harmittelin jotain omaa mokaani uudessa työssäni ja mainitsin, että "Mun pitäis varmaan tulla katsomaan Pirkko sun työntekoa kun tuntuu että sä olet aina niin tehokas ja hyvä." Tämä "Pirkko" ei puhunut mulle viikkoon ja kun kysyin syytä niin oli kuulemma suuttunut siitä, että hän on mun mielestä hyvä työssään ja kuulemma tarpeettomasti asiasta mainitsin. Kun kerroin olevani pahoillani että olen loukannut ja sanoin etten tietenkään ollut tarkoittanut kehua loukkaukseksi niin sain niskaani vuodatukset suunnilleen kaikista lapsuuden traumoista, joista mun kommentti häntä muistutti.. Joopajoo :D

Vierailija
16/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kans suututtu laihtumisesta :D sain ihan huudot julkisella paikalla.

Vierailija
17/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on seurustellut epävakaan persoonan kanssa, niin voin sanoa, että tällaisia asioita on ns. tuhansia.

Vierailija
18/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten ollut parhaan ystäväni kanssa samaa mieltä siitä, onko hänellä oikeus käyttäytyä huonosti hänen inhoamaansa opettajaa kohtaan. Opettaja siis oli pyytänyt häntä olemaan hiljaa toistuvasti, ja kaverini vastineeksi näytti keskisormea. Olimme lukiossa tuolloin.

Vierailija
19/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin asiasta oman kokemukseni. Tahallani kuulemma asetun vastahankaan. Ihan miten vaan.

Vierailija
20/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olen menestynyt elämässä.