Vierailija

" Tallaista miestä rakastin yli kaksi vuotta kuin hullu. Olin hänelle hyvä, olin palvelija. Tein kaikkeni jotta hänellä olisi hyvä olla, mutta mikään ei riittänyt. Ei edes se, että pelastin hänet oikeudessa välillä vaikenemalla ja välillä puolesta puhumalla. Olen pettynyt itseeni, siihen että annoin rakkauden sokaista järkeni. Nyt vihdoin kuitenkin saan todeta, että olisinpa lähtenyt aikaisemmin, mutta parempi nyt myöhään kuin ei milloinkaan. Hyvästi rakkauteni, Hanna kirjoittaa Facebook-sivuillaan. "

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Hanna-Karpanen-erosi-Heikki-Lampelast...

Kunnes tulee juhannnus...

• ylös 13
  • alas 1

Kommentit (7)

Vierailija

Tyhmyys neidin järjen sokaisi eikä mikään rakkaus - rakkaus ei ole tuollaista.

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
" Tallaista miestä rakastin yli kaksi vuotta kuin hullu. Olin hänelle hyvä, olin palvelija. Tein kaikkeni jotta hänellä olisi hyvä olla, mutta mikään ei riittänyt. Ei edes se, että pelastin hänet oikeudessa välillä vaikenemalla ja välillä puolesta puhumalla. Olen pettynyt itseeni, siihen että annoin rakkauden sokaista järkeni. Nyt vihdoin kuitenkin saan todeta, että olisinpa lähtenyt aikaisemmin, mutta parempi nyt myöhään kuin ei milloinkaan. Hyvästi rakkauteni, Hanna kirjoittaa Facebook-sivuillaan. "

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Hanna-Karpanen-erosi-Heikki-Lampelast...

Kunnes tulee juhannnus...

no eihän se juhannukseen asti jaksa odottaa. Hanna ja huippujuristi ovat jälleen yhdessä viimeistään huomisiltaan mennessä, jollei kumpikaan onnistu pokaamaan itselleen mitään hoitoa tänään. Juhannuksena sitten jälleen erotaan.

Vierailija

Miettikää, että tolla Lampelalla on lapsia. Voi jeesus miten joutuvat häpeämään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys neidin järjen sokaisi eikä mikään rakkaus - rakkaus ei ole tuollaista.

Oma pärstä juorulehden kannessa sen sokaisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.