Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan nimeksi Jax

Vierailija
15.06.2016 |

En pidä nimestä yhtään, mutta sellaisen karalahdet valitsivat. Kuulostaa väkisin keksityltä erikoisuuden tavoittelulta, jonka lopputuloksena ruma nimi, josta lapsi tulee kärsimään.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001201297.html

Kommentit (85)

61/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiketi tässä on nyt ihastuttu tosiaan Sons of Anarhcyn Jack Telleriin. Roolihahmon nimi on siis Jack ja lempinimi tuo Jax.  Tuolla logiikalla voisi antaa nimeksi esim. Artsi, Make, Ripa....

Tuleekohan tytöstä sitten joskus Tara?

Jackson Teller

Vierailija
62/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut antaa tulevalle lapselleni nimeksi Spartacus - ihan sama onko tyttö vai poika.

Spartacus Mähönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule varmaan ihan joka mutkassa kaimoja vastaan. Mulle tuli mieleen ekana vähän yleisempi pojan nimi Max. Ja sitten se siivousainemerkki Ajax... Mutta ei tuo pahin kuulemani nimi ole ollenkaan!

Vierailija
64/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, Jackson ei Jack - mun moka :)

Vierailija
65/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisikoira Rex on ensimmäinen mielleyhtymä. Mutta: maailmaan mahtuu. Vaikka Yax.

Vierailija
66/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua. Luulin otsikon perusteella tätä vitsiksi. Olisivat vaan mieluummin laittaneet sen Jack, kun kuitenkin näköjään mieli teki. Se olis sentään ollut ihan oikea nimi.

Apua niin - olisin toivonut, että tämä on vitsi! Että eihän kukaan voi tosissaan tuollaista Suomessa lapselleen antaa... jenkeissä varmaan ok. Kyllähän tuo väännökseltä siitä Jeren suosikkinimestä vaikuttaa. OIen myös ihan samaa mieltä, että olisi ollut parempi se Jack. Ihmettelen, että on mennyt läpi. Omaan korvaan kuulostaa joltain jenginimeltä, jolla tavoitellaan katu-uskottavuutta. 

Vierailija
67/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vanhemmilla ei ole antaa lapselleen muuta kuin kummallinen nimi. Ei sivistystä, ei kouluttautumisen perinnettä, ei rahataitoja, ei ehkä edes ehjää kotia. No mutta, ainakin lapsella on vänkä nimi. Ilmainenkin vielä.

Vierailija
68/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Ei tule varmaan ihan joka mutkassa kaimoja vastaan. Mulle tuli mieleen ekana vähän yleisempi pojan nimi Max. Ja sitten se siivousainemerkki Ajax... Mutta ei tuo pahin kuulemani nimi ole ollenkaan!

Mikä on pahin kuulemasi nimi?

Vierailija
69/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin vanhemmilla ei ole antaa lapselleen muuta kuin kummallinen nimi. Ei sivistystä, ei kouluttautumisen perinnettä, ei rahataitoja, ei ehkä edes ehjää kotia. No mutta, ainakin lapsella on vänkä nimi. Ilmainenkin vielä.

Ja monta erikoisen nimistä sisarusta eri isiltä seuraksi.

Vierailija
70/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanderpump <3

Vierailija
71/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja monta erikoisen nimistä sisarusta eri isiltä seuraksi.

Luonnollisesti.

Vierailija
72/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen League of Legends.

Vierailija
73/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ole yhtään pahempi kuin Max.

Itse asiassa toi on ihan kiva nimi.

Pahimpia on nää kuuvalot, ilvekset, myrskyt, merikarhut ja mitkälie pimpinellat.

Vierailija
74/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brangelinalla on Pax. Se sit Karalahtien seuraavan lapsen nimeksi. Jax ja Pax, vähän kuin Tatu ja Patu.

Vierailija
75/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jax Teller mulle tuli ekana mieleen.. Jeren tausta huomioiden.

Vierailija
76/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanniksi lausuttuna musta ihan kiva nimi, mutta jos meinaavat vielä Ruotsissa asua, voi ääntämys tuottaa ongelmia. Ruotsalaisethan ei jostain syystä englantia puhuessaan lausu j:tä z:n tapaisesti, joten "Zäk" olisikin lähinnä Jäk...

Vierailija
77/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on kyllä ihan kamala... elämäänsä kyllästyneitä, katkeria ämmiä täynnä :D

Jaxuhalit <3

Vierailija
78/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä jotkut valitsee vauvansa nimeksi. Mulle tuli mieleen ekana Jax Teller. Vai oliko se edes Jax siinä sarjassa.

Jokatapauksessa, ei vippaa mun elämää suuntaan tai toiseen.

Vierailija
79/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösestä sitten saa jauhaa sivutolkulla mutta ei saa keskustella Orlandon ampumavälikohtauksesta muutama päivä sitten.

Vierailija
80/85 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah, eli se Oksana puhui totta. Siitä edellisestä lapsesta toivottiin poikaa ja nimikin oli valmiina: JackKaralahti.

Olisivat nyt sitten antaneet nimeksi sen jakkaran kun siitä niin pitkään on unelmoitu. Tuo on melkein sama, mutta yrittävät hämätä ihmisiä erikoisella kirjoitusasulla unohtaen sen, että kaikki eivät ole yhtä yksinkertaisia kuin tämä pariskunta. Noloa!