Vauvan nimeksi Jax
En pidä nimestä yhtään, mutta sellaisen karalahdet valitsivat. Kuulostaa väkisin keksityltä erikoisuuden tavoittelulta, jonka lopputuloksena ruma nimi, josta lapsi tulee kärsimään.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001201297.html
Kommentit (85)
Jax Teller tulee ekana mieleen, kova kundi.
Ihan cool, taitaa olla lempisarja.
Vierailija kirjoitti:
Nanna taitaa olla katsoa Vanderpump Rulesia..... :D
Tai Jere sons of anarchya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kiva nimi, mutta eipä taida av-palstalaisillakaan kovin niitä älynlahjoja olla, kommenteja kun katsoo.... Melankolisuus ja suomalainen katkeruus paistaa :D
Sinä et edes tiedä mitä melankolia tarkoittaa.
On hyvinkin tuttu sana. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kiva nimi, mutta eipä taida av-palstalaisillakaan kovin niitä älynlahjoja olla, kommenteja kun katsoo.... Melankolisuus ja suomalainen katkeruus paistaa :D
Mistä me ollaan katkeria? Siitä, että meillä ei oo ollu linnatuomiota?
Voin kuvitella millanen wt sä oot.
Kovista kovin jätkä, Jax Teller. Se mulle tulee ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et edes tiedä mitä melankolia tarkoittaa.
On hyvinkin tuttu sana. ;)
Käytät sitä kuitenkin väärin.
Jax on kyllä täysin uusi nimi minulle, Jan, John tai Jim olisi ollut vähän tutumpi. Toisaalta en itse alennu haukkumaan toisten antamaa nimeä, monet sitä näköjään täällä harrastaa, harmi.
Ehkä jos asuisivat USA:ssa olisi nimi ihan ok, mutta Suomessa aivan naurettava.
"Jaksi, tule tänne ja tilaa taksi!"
Luulin tätä provoksi kun luin otsikon... Jaxuhali tulee täälläkin mieleen.
Mix ei voiz nimetä lazta Jaxixsi? Ze on tozi ziiztii, jos on wt.
Lyödäänkö vetoa, että kun nuo sitten aikanaan eroavat niin Nanna tulee katumaan syvästi lapsensa nimeä ja sitä, että suostui miehensä toiveeseen. Hän on kyllä lievästi wt itsekin, mutta tuo nimi ampui jo niin rajusti yli ettei jotenkin sovi edes hänen tyyliinsä.
Eiks olis ollut kivempi, ytimekkäämpi ja erikoisempi jos olis ollut ihan vain X.
Kohta on muuten vanhemmilla uusi tatuointi jollain kliseemäisellä kaunofontilla tatuoituna: "Jax for ever"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä me ollaan katkeria? Siitä, että meillä ei oo ollu linnatuomiota?
Voin kuvitella millanen wt sä oot.
Älkää unohtako kateellisuutta! Me ollaan kaikki kateellisia jostain, varmaan Jeren huumeiden käytöstä tai Nannan mistälie.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on muuten vanhemmilla uusi tatuointi jollain kliseemäisellä kaunofontilla tatuoituna: "Jax for ever"
"Jax 4-eva" siinä on tyyliä!
Toisessa ketjussa joku sanoi, että varmasti antavat jonkun wt-nimen. Olin samaa mieltä, mutta en ois uskonu, että NOIN wt-nimen antoivat. Jax? Ja meni vielä nimilautakunnasta läpi?
Onhan tuo linjassa, Jerehän on saanut tuomion huumekaupoista mp-jengin kanssa, joten tietysti lapsen nimeksi laitetaan Jax (sons of anarchy).
Oon varmaan ainoo jonka mielestä toi on kaikenkaikkiaan ihan magee nimi toi Jax Sebastian, en nyt omalleni antais mut jotenki ihan magee. Jaxuhali sanontaa nyt ei kukaan käytä muuten ku av:lla, tosi nolo sanonta.