Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rumat nuoret naiset kuvittelevat olevansa viehättäviä?

Vierailija
15.06.2016 |

Ikäänkuin heidän nuori ikänsä muuttaisi heidät kauniiksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut otsikossa viehättävästä, mutta viestissä kauniista? Ymmärtänet, etteivät ne ole sama asia?

Vierailija
2/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen näkee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin vanhat ukot kuvittelevat olevansa komeita. Koska äiti sanoi niin.

Vierailija
4/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kuvittelin olevani ruma, mutta kukaan ei ole niin sanonut vaan päinvastoin. Mikähän olen?

Vierailija
5/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta monet todella hyvännäköiset nelikymppiset naiset kuvittelevat olevansa rumia koska ovat niin vanhoja.

Vierailija
6/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he eivät välitä kaltaistesi mielipiteistä, vaan tyytyvät siihen, että pitävät itse itseään viehättävänä?

Vierailija
7/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kärjistetty aloitus, mutta kyllähän tuo totta on. Aika monet naiset yliarvioivat iän merkitystä omissa ulkonäköarvioissaan. Sekä hyvässä että pahassa.

Vierailija
8/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten rakastan näitä täydellisten ihmisten avausksia täällä, jossa kysytään, että miten joku kuvittelee olevansa sitä ja tätä. Totta kai sitä käyttää itse just niin aljon aikaa ja energiaa itsensä ehostamiseen kuin kokee tarpeellseksi. - Ei se minusta täydellistä tee, mutta toivottavasti ihan asiallisen ja viehättävän oloisen kuitenkin - Kauneus olkoon sitten jokaisen silmin nähtävissä erikseen.  

Vierailija
9/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat.

Tämmösen nelivitosen setämiehen mielestä joksenkin kaikki kaksvitoset naiset ovat viehättäviä.

Vierailija
10/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska miehet vonkaa niitä.

Vierailija
11/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta monet todella hyvännäköiset nelikymppiset naiset kuvittelevat olevansa rumia koska ovat niin vanhoja.

Jollain on pieni pakkomielle...

Vierailija
12/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te beta fuckit vonkaatte pillua. Mä oon nähny näitä vonkaajia, tulee aina myötähäpeä omaa sukupuolta kohtaan.

Vierailija
13/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat.

Tämmösen nelivitosen setämiehen mielestä joksenkin kaikki kaksvitoset naiset ovat viehättäviä.

Näinpä. Itse olen samaa ikäluokkaa oleva nainen ja ihmettelen oltiinko parikymppisinä kaikki viehättäviä.

Minun muistaakseni ei oltu.

Mutta nyt näyttävät olevan.

Vierailija
14/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin vanhat ukot kuvittelevat olevansa komeita. Koska äiti sanoi niin.

En ole ikinä tavannut miestä joka oikeasti pitäisi itseään komeana. Miehet eivät mieti ulkonäköään niin paljon. Ja mitä vanhempi, sitä vähemmän miettii.

Vierailija
15/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tavannut miestä joka oikeasti pitäisi itseään komeana. Miehet eivät mieti ulkonäköään niin paljon. Ja mitä vanhempi, sitä vähemmän miettii.

Silti kaikki puolta nuorempia vonkaavat papat kehuvat olevansa komeita ja nuorekkaita.

Vierailija
16/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta fuck??

Vierailija
17/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat.

Yäk. Hyi. Voisit olla jonkun isä.

Vierailija
18/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu täällä tekee näitä samanlaisia alotuksia kokoajan? Hommaa apua.

Vierailija
19/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän rumia naisia pitänyt olla olemassa?

Vierailija
20/21 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan (todellakaan!) kuvittele. Tiedän että olen ihan saatanan ruma. Pukeudun niin tylsästi ja peittävästi kuin mahdollista ja liikun mahd vähän julkisilla paikoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän