Mitä mieltä Karalahtien pojan nimestä?
Nimeksi valikoitunut Jax Sebastian Karalahti, löytyy Nannan blogista.
Kommentit (61)
Mitenhän toi lausutaan? Siis herranjestas ku joku mamma tuolla pihalla huutelis JAXXX!! Kotiin!!
Mun mielestä hyvä nimi! Ei oo muita Jax Karalahtia :)
No; onhan se Nannakin oikealta nimeltä Johanna. Nanna on mun mielestä jonkun pikkutytön nimi, samoin Minttu Virtanen (Minna joku). Nyt meni vähän ot..
Kaunis nimi. Vertaa vaikka Jormaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hyvä nimi! Ei oo muita Jax Karalahtia :)
No karalahtia tulee vielä olemaan pilvin pimein usko pois XD eiköhän oo pian taas uus kierroksessa
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nimi. Vertaa vaikka Jormaan.
Antaisin lapselleni oikeesti mielummin vaikka jortikka ku jaXXX
Jaxaa jaxaa painaa painaa.
Ja Jerehän painaa alulle jälleen uusia Karalahtia.
Tulee mieleen se Vanderpump Rules-Jax, 35v joka työskentelee tarjoilijana kaksikymppisten kanssa ja p*skoo joka ikisen asian elämässään :-D Ei osaa tehdä drinkkejä vaikka on jo kymmenettä vuotta baarissa töissä, seurustelee monen muijan kanssa samaan aikaan, on kompulsiivinen valehtelija jota kaikki vihaa...
Vierailija kirjoitti:
Yäks
Se on kyllä Yäx tässä tapauksessa!
Miksei toiseksi nimeksi annettu Uhali:a?
En ikinä antaisi lapselleni moista nimeä. Sebastian ihan ok, mutta tuo Jax....
Jännä miten lasten nimien kanssa on vähän sama kuin koirarotujen. Lapsen nimi täsmää usein jotenkin vanhempien ulkonäköön. Tuo Jax nimi sopii hyvin roiston näköisen Karalahden pojalle.
Odottakaa vaan, kohta on sunnuntaihesarin kastetut palsta väärällään Jaxeja.
Järkyttävä. Miten tuo edes Suomessa lausutaan, Jaks?
Me asutaan Usassa, yksi pojan kaveri on Jax. Minusta kiva nimi englanninkielisellä, pirteä, reipas ja napakka. Suomessa totaalinen hirvitys... Jaks on lausumisasuna ihan kamala eikä taas se oikea lausuminen sovi suomen kieleen eikä etenkään vanhemmat ihmiset osaa sitä varmaan lausuakaan. Sitä paitsi, Jax Karalahti.
Jax on kyllä sitä aidointa WT:tä, jota myös isänsä Jere Karalahti tosin edustaa.
SoA:ssaki Jax on vaan kutsumanimi, oikeesti nimi on Jackson..
Yhtä wt kuin Luca. Ilmeisesti antaa miehekkään vaikutelman kun esikuvana on prätkäjengiläinen
WT.